Die lui horen in een tuigdorp en sleutel weggooien. En RTL per direct op zwart.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:26 schreef Dutchnative het volgende:
Dadelijk komt Oh Oh Tirol. Leuk, aapjes kijken.
Hij heeft bijna alle commerciële media in handen, en nu ook toegang tot POquote:
Ik vind het wel een leuke serie om te kijken, net zoals andere mensen naar natuurfilms (over dieren, geen verkapte seksfilms) kijken vind ik het leuk om naar intellectueel minder bedeelden te kijken.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die lui horen in een tuigdorp en sleutel weggooien. En RTL per direct op zwart.
Laat lompheid maar de nieuwe hype zijn, veroorzaakt een tegenbewegingquote:Op donderdag 28 april 2011 21:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die lui horen in een tuigdorp en sleutel weggooien. En RTL per direct op zwart.
Klopt, ik heb vandaag nog zo'n aflevering van tegenlicht gezien waarin exact beschreven werd over hoe Berlusconi te werk gaat. Conclusie: tis een dictator in de dop, maar wel een leuke dictatorquote:Op donderdag 28 april 2011 21:30 schreef JoaC het volgende:
[..]
Hij heeft bijna alle commerciële media in handen, en nu ook toegang tot PO
Ja. En?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:30 schreef JoaC het volgende:
[..]
Hij heeft bijna alle commerciële media in handen, en nu ook toegang tot PO
Ik moet ook maar eens de mijne wegdoen en een nieuwe kopenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:32 schreef dotCommunism het volgende:
Men kan geen betere stap in het leven maken dan het wegdoen van de televisie.
Tja, als leedvermaak kan ik mij er nog iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke serie om te kijken, net zoals andere mensen naar natuurfilms (over dieren, geen verkapte seksfilms) kijken vind ik het leuk om naar intellectueel minder bedeelden te kijken.
Proletariërs, het beste vermaeck sinds 1873.
Is geen goede TT nee. Maar het sloeg een beetje op het idee dat hij wel erg studentikoos is.quote:
Klopt, maar verbieden gaat echt te ver hoor.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja, als leedvermaak kan ik mij er nog iets bij voorstellen.
Het erge is dat de jeugd dit gedrag nog als "normaal"gaan beschouwen.
Betrap ik jou nu op liberale waarden?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja. En?
Betekent dat je dan als kiezer moet stoppen met nadenken?
Zo dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is geen goede TT nee. Maar het sloeg een beetje op het idee dat hij wel erg studentikoos is.
De voornaamste reden dat ik weinig tv kijk is dat mijn afstandsbedieningen voor geen reet werken.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:32 schreef dotCommunism het volgende:
Men kan geen betere stap in het leven maken dan het wegdoen van de televisie.
Ga je nou claimen dat nadenken iets exclusiefs liberaals is?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:34 schreef JoaC het volgende:
[..]
Betrap ik jou nu op liberale waarden?
Ranzig, ordinaire, plat volksvermaak is al jarenlang realiteit. Ik zie helaas nog niks van een tegenbeweging...quote:Op donderdag 28 april 2011 21:32 schreef JoaC het volgende:
[..]
Laat lompheid maar de nieuwe hype zijn, veroorzaakt een tegenbeweging
Zelfredzaamheid is een liberaal ietsquote:Op donderdag 28 april 2011 21:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ranzig, ordinaire, plat volksvermaak is al jarenlang realiteit. Ik zie helaas nog niks van een tegenbeweging...
De eerste Oranje Speakerquote:
Ja, iets wat totaal niet aan russen is besteed, triest om te zien hoe mensen zich met volle overgave hun leven lieten beheersen door Stalin.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:36 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ga je nou claimen dat nadenken iets exclusiefs liberaals is?
Tja, we worden dan ook van jongs af aan geconditioneerd dat we dat leuk moeten vinden. Las laatst een artikel waarin gesproken werd over marketingbureaus die samenwerken met neurologen om direct de effectne op hersens van reclames te bekijken, om zo nog effectiever te kunnen adverteren.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ranzig, ordinaire, plat volksvermaak is al jarenlang realiteit. Ik zie helaas nog niks van een tegenbeweging...
Ik heb nooit geroepen dat mensen hun verstand moeten inleveren alvorens ze naar het stemhokje gaan. Ik geloof niet dat het liberalisme daar het monopoly op heeft.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:34 schreef JoaC het volgende:
[..]
Betrap ik jou nu op liberale waarden?
Moet je geen mensen naspeuren op het internet of in FB klagen hoe gemeen je behandeld wordt in plaats van domme posts te maken?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, iets wat totaal niet aan russen is besteed, triest om te zien hoe mensen zich met volle overgave hun leven lieten beheersen door Stalin.
Waarom was Picchia niet meer goed:?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:38 schreef Opperbest het volgende:
Ik vind de naam van deze account eigenlijk te protserig.
Ja, wat was er mis met Picchia?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:38 schreef Opperbest het volgende:
Ik vind de naam van deze account eigenlijk te protserig.
Ik ben jou aan het onderwerpen aan een grondige analyse.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:39 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Moet je geen mensen naspeuren op het internet of in FB klagen hoe gemeen je behandeld wordt in plaats van domme posts te maken?
Niks. Kun je mijn account teruggeven?quote:
Democratie heeft een liberale achtergrond, maar de wetenschap heeft mij zaken als collectieve actie en onderbewustzijn geleerdquote:Op donderdag 28 april 2011 21:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb nooit geroepen dat mensen hun verstand moeten inleveren alvorens ze naar het stemhokje gaan. Ik geloof niet dat het liberalisme daar het monopoly op heeft.
Zie DMquote:Op donderdag 28 april 2011 21:39 schreef Opperbest het volgende:
[..]
Niks. Kun je mijn account teruggeven?
We leven dan ook in een griezelmaatschappij. Manipulatie tot op het bot.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:38 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Tja, we worden dan ook van jongs af aan geconditioneerd dat we dat leuk moeten vinden. Las laatst een artikel waarin gesproken werd over marketingbureaus die samenwerken met neurologen om direct de effectne op hersens van reclames te bekijken, om zo nog effectiever te kunnen adverteren.
Die man gaat wel de VS redden van de financiële ondergang GVD!quote:
Je kan je naar ik meen opgeven voor een enkele reis naar Mars om daar wat testjes te doen.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:42 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vraag me wel eens af als ik het nog ga meemaken dat je gewoon van de ene planeet naar de andere kan reizen. Klinkt misschien futuristisch maar met de huidige demografische ontwikkelingen lijkt mij dat onontkoombaar.
Heeft zich toch nog niet kandidaat gesteld?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die man gaat wel de VS redden van de financiële ondergang GVD!
Doe mee aan de Green Card Lotteryquote:Op donderdag 28 april 2011 21:43 schreef phpmystyle het volgende:
Als ik een beetje fatsoenlijk Engels kon spreken zou ik best een tijd in Amerika willen wonen, alleen heb ik geen idee hoe ik daar aan werk kom.
Solliciterenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:43 schreef phpmystyle het volgende:
Als ik een beetje fatsoenlijk Engels kon spreken zou ik best een tijd in Amerika willen wonen, alleen heb ik geen idee hoe ik daar aan werk kom.
Niet, aangezien er geeneens genoeg werk voor de eigen bevolking is.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:43 schreef phpmystyle het volgende:
Nee en hulde voor wat je net als je password hebt ingetyptquote:Op donderdag 28 april 2011 21:44 schreef Picchia het volgende:
Ah, dat is beter. Dank u.
Note to self: niet meer doen.
En de grap is zeker dat jullie mij nooit meer komen ophalen ?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:43 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Je kan je naar ik meen opgeven voor een enkele reis naar Mars om daar wat testjes te doen.
Ja ok, maar wie wil nu een Nederlander in dienst nemen die sowieso qua communicatieve minder is als een Amerikaan.quote:
Geregeldquote:Op donderdag 28 april 2011 21:44 schreef Picchia het volgende:
Tja. ik ben niet tegen een democratie. Laat ik zeggen dat ik het een minst slechte vorm vind.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:40 schreef JoaC het volgende:
[..]
Democratie heeft een liberale achtergrond, maar de wetenschap heeft mij zaken als collectieve actie en onderbewustzijn geleerd
Aangezien we nog geen mogelijkheid hebben om een raket te laten landen op mars en weer naar aarde te vliegen, nee. Daarom is het een enkele reis.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En de grap is zeker dat jullie mij nooit meer komen ophalen ?
Leer je geen Engels op het VMBO?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
Ja ok, maar wie wil nu een Nederlander in dienst nemen die sowieso qua communicatieve minder is als een Amerikaan.
Wat had je dan gedaanquote:Op donderdag 28 april 2011 21:44 schreef Picchia het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nederlandse bedrijven?quote:[..]
Ja ok, maar wie wil nu een Nederlander in dienst nemen die sowieso qua communicatieve minder is als een Amerikaan.
Dat heb ik ook nooit begrepen, dat soort dingen zijn aan mij niet besteed.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
We leven dan ook in een griezelmaatschappij. Manipulatie tot op het bot.
Ik begrijp sowieso niet dat al die talentenshows nog succes hebben op TV. Je zou toch een keer zeggen dat mensen er genoeg van hebben.
Let wel Idols I startte in het najaar van 2002![]()
Kijken mensen naar die troep omdat ze het leuk vinden of kijken ze omdat er anders niks is?
Daarom: kijk geen tv maar lees boeken. Of download de dingen die je perse wil zien.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit begrepen, dat soort dingen zijn aan mij niet besteed.
Het probleem is echter dat er op de Nederlandse TV zo bar weinig met diepgang te zien is. Daarom vind ik het ook jammer dat de commercielen geen inhoudelijke programma's maken, in Duitsland lukt dat wel. Zo vind ik het enorm jammer dat RTL uit het zenderpakket is verdwenen, want daar was Spiegel TV & Stern TV te zien (journalistieke programma's van de gelijknamige tijdschriften, zeg maar een soort van neutrale Elsevier).
Goh, waarom had ik dat vermoeden alquote:Op donderdag 28 april 2011 21:46 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Aangezien we nog geen mogelijkheid hebben om een raket te laten landen op mars en weer naar aarde te vliegen, nee. Daarom is het een enkele reis.
Dat kan het daglicht niet verdragen.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee en hulde voor wat je net als je password hebt ingetypt
Engels heb ik dit jaar geen reet aangedaan en heb het telkens maar weer overgeschreven van een ander. En wtf mijn Nederlands? Wat is daar nu weer mis mee op 100 duizend typefouten na?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Leer je geen Engels op het VMBO?
Of Nederlands
Democratie is de dictatuur van de meerderheid, een meerderheid die toenemend minder algemene kennis heeft / verbanden begrijpt / weloverwogen politieke keuze's maakt. Daardoor zal de politiek ook onherroepelijk simplificeren.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja. ik ben niet tegen een democratie. Laat ik zeggen dat ik het een minst slechte vorm vind.
Ik vind dat je als burger het kiesrecht wel moet verdienen.... Ik was toch van de zotte dat dames op het kontje van Wouter Bos stemden destijds
Helemaal met je eens. De commerciëlen hier bieden de diepgang van een stoeptegel, en de publieken gaan - met uitzondering van de VPRO- dezelfde kant op.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit begrepen, dat soort dingen zijn aan mij niet besteed.
Het probleem is echter dat er op de Nederlandse TV zo bar weinig met diepgang te zien is. Daarom vind ik het ook jammer dat de commercielen geen inhoudelijke programma's maken, in Duitsland lukt dat wel. Zo vind ik het enorm jammer dat RTL uit het zenderpakket is verdwenen, want daar was Spiegel TV & Stern TV te zien (journalistieke programma's van de gelijknamige tijdschriften, zeg maar een soort van neutrale Elsevier).
Dat is niet zo handig als je naar het buitenland wil hè?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Engels heb ik dit jaar geen reet aangedaan en heb het telkens maar weer overgeschreven van een ander.
Je typefouten vergeef ik je, maar je stijlfouten nietquote:En wtf mijn Nederlands? Wat is daar nu weer mis mee op 100 duizend typefouten na?
* en·ke·lequote:Op donderdag 28 april 2011 21:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Goh, waarom had ik dat vermoeden al
Dat komt bij vlagen, soms heb ik een tijdlang geen zin om te lezen en kijk ik op internet enorm veel docu's of films over een specifiek onderwerp, maar het kan ook zomaar gebeuren dat ik elke maand in de boekenwinkel 3 a 4 boeken meeneem.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:48 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Daarom: kijk geen tv maar lees boeken. Of download de dingen die je perse wil zien.
Klopt, mijn Engels probeer ik ook wel te verbeteren in mijn vrije tijd, alleen is het begin maken van het leren van een nieuwe taal altijd lastig. Maar dat komt wel goed.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is niet zo handig als je naar het buitenland wil hè?
[..]
Je typefouten vergeef ik je, maar je stijlfouten niet
Aangezien je veel op dit forum post is het juist een uitgelezen kans om je taalvaardigheid te oefenen.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, mijn Engels probeer ik ook wel te verbeteren in mijn vrije tijd, alleen is het begin maken van het leren van een nieuwe taal altijd lastig. Maar dat komt wel goed.
Och, die stijlfouten moet je me ook vergeven. Ik snap zelf ook wel dat ik lang niet altijd coherente zinnen type, maar het is FOK! maar. Bij werkstukken is dat heus wel anders.
Dat van die zeven boeken doe ik ook, maar uitlezen hoort er ook bijquote:Op donderdag 28 april 2011 21:55 schreef dotCommunism het volgende:
Ik ben meestal in zeven boeken tegelijk aan het lezen, wat nou niet echt bevorderlijk is voor het uberhaupt uitlezen van een.
De fout in democratieën is dat ze denken dat meerderheden het gelijk aan hun kant hebben. Dat is de grootste fout.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Democratie is de dictatuur van de meerderheid, een meerderheid die toenemend minder algemene kennis heeft / verbanden begrijpt / weloverwogen politieke keuze's maakt. Daardoor zal de politiek ook onherroepelijk simplificeren.
Soms kijk ik jaloers naar landen die een militair regime kenden, zoals Portugal / Spanje / Griekenland / Chili / Argentinië. Daar werd tenminste nog fatsoenlijk geregeerd (ok, hier en daar iets te fel) en kon men nog heerlijk ongegeneerd militarist zijn.![]()
Heel wat anders dan die laffe pacifistische troep in Europa.
koet ke koetquote:Op donderdag 28 april 2011 21:55 schreef phpmystyle het volgende:
Ojah, en ik heb altijd de neiging om dingen fonetisch op te schrijven, dat kan ook knullig overkomen
Dit dus, als je je Engels wat vaker zelf maakte, had je dit misschien als lijfspreuk gehad:quote:Op donderdag 28 april 2011 21:55 schreef Picchia het volgende:
[..]
Aangezien je veel op dit forum post is het juist een uitgelezen kans om je taalvaardigheid te oefenen.
Ik lees veel te weinig boeken tegenwoordig. Moet zelfs het boekenweekgeschenk van die man met die bezem onder z'n neus nog uitlezenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:56 schreef JoaC het volgende:
[..]
Dat van die zeven boeken doe ik ook, maar uitlezen hoort er ook bij
Klopt, alhoewel mijn Nederlands al met sprongen is vooruitgegaan, en voor mijn Nederlands hoef ik me niet te schamen als ik dat zo vergelijk met leeftijdsgenootjes.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:55 schreef Picchia het volgende:
[..]
Aangezien je veel op dit forum post is het juist een uitgelezen kans om je taalvaardigheid te oefenen.
Aangezien ik nog een kleine 300 ongelezen boeken heb liggen heb ik snel de neiging om iets anders te gaan lezen omdat ik denk dat als ik nou maar een ander boek begin ik het wel uitlees.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:56 schreef JoaC het volgende:
[..]
Dat van die zeven boeken doe ik ook, maar uitlezen hoort er ook bij
Dat zegt meer over hen dan over jouquote:Op donderdag 28 april 2011 21:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, alhoewel mijn Nederlands al met sprongen is vooruitgegaan, en voor mijn Nederlands hoef ik me niet te schamen als ik dat zo vergelijk met leeftijdsgenootjes.
Jij bent wel erg aardig vandaag he?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zegt meer over hen dan over jou
Rationalisatie van gevoelens, passiviteit inwisselen voor actie: UITLEZEN GODVERDOMMEquote:Op donderdag 28 april 2011 21:58 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Aangezien ik nog een kleine 300 ongelezen boeken heb liggen heb ik snel de neiging om iets anders te gaan lezen omdat ik denk dat als ik nou maar een ander boek begin ik het wel uitlees.
Ik ben van nature een uiterst amicaal persoonquote:Op donderdag 28 april 2011 22:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij bent wel erg aardig vandaag he?
Nee, maar als we je wijzen op je fouten leer je er wel vanquote:Ik snap toch gvd zelf ook wel dat ik een schrijfsel laat zien van 0,0 , kom op zeg, het is geen sollicitatiegesprek.
Adolf Hitler ook.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben van nature een uiterst amicaal persoon
Charismatisch was hij wel, ondersteund door zijn spindoctorquote:
Een verhaal dat nog met enige regelmatig zijn weg naar het publieke debat vindt; maar tot nog toe is er geen enkele indicatie dat een dergelijk effect meer dan triviaal zou zijn geweest.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:46 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vind dat je als burger het kiesrecht wel moet verdienen.... Ik was toch van de zotte dat dames op het kontje van Wouter Bos stemden destijds
Uiteraard doe ik er wel wat mee, alleen maak ik snel fouten in de gauwigheid. Maar als ik echt een mooi verhaal wil typen dan ben ik al gauw een half uur onderweg.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben van nature een uiterst amicaal persoon
[..]
Nee, maar als we je wijzen op je fouten leer je er wel van
Voorbeeldje in de overtreffende trap gebruik je dan en geen als.
"Ik ben beter dan jij" en niet "ik ben beter als jij/jou".
Het is een bad.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:05 schreef EchtGaaf het volgende:
Picchia, is dat nou een omgekeerd kont of twee borsten in erectie?
Dit vraagt om een onderzoek. Ik hoop dat een promovendus zich geroepen voelt.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Een verhaal dat nog met enige regelmatig zijn weg naar het publieke debat vindt; maar tot nog toe is er geen enkele indicatie dat een dergelijk effect meer dan triviaal zou zijn geweest.
http://archief.fembusiness.nl/1999/07/03/nummer-27/Romano-Prodi-Doctor-Prodi-en-mister-Hyde.htmquote:Op donderdag 28 april 2011 21:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Prodi was best competent, alleen teveel een technocraat en daar win je zeker in een land als Italië geen stemmen mee.
Een diploma haalt zichzelf nietquote:Op donderdag 28 april 2011 22:06 schreef phpmystyle het volgende:
Gadverdamme, morgen 2 uur Nederlands en aardrijkskunde, totaal geen zin
Er is wel onderzoek gaande in die richting.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dit vraagt om een onderzoek. Ik hoop dat een promovendus zich geroepen voelt.
En school/uni was nog een leuke tijd.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:06 schreef phpmystyle het volgende:
Gadverdamme, morgen 2 uur Nederlands en aardrijkskunde, totaal geen zin
Dit is tenminste nog een duidelijke foto. Is het jouw kont?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:08 schreef Picchia het volgende:
[..]
http://i54.tinypic.com/2unzer9.jpg
In het klein lijkt het net een zeepje hè?
Het is van een reclame als ik me niet vergisquote:Op donderdag 28 april 2011 22:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dit is tenminste nog een duidelijke foto. Is het jouw kont?
Zo kun je het noemen; het is mijn avatar.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dit is tenminste nog een duidelijke foto. Is het jouw kont?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |