Die lui horen in een tuigdorp en sleutel weggooien. En RTL per direct op zwart.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:26 schreef Dutchnative het volgende:
Dadelijk komt Oh Oh Tirol. Leuk, aapjes kijken.
Hij heeft bijna alle commerciële media in handen, en nu ook toegang tot POquote:
Ik vind het wel een leuke serie om te kijken, net zoals andere mensen naar natuurfilms (over dieren, geen verkapte seksfilms) kijken vind ik het leuk om naar intellectueel minder bedeelden te kijken.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die lui horen in een tuigdorp en sleutel weggooien. En RTL per direct op zwart.
Laat lompheid maar de nieuwe hype zijn, veroorzaakt een tegenbewegingquote:Op donderdag 28 april 2011 21:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die lui horen in een tuigdorp en sleutel weggooien. En RTL per direct op zwart.
Klopt, ik heb vandaag nog zo'n aflevering van tegenlicht gezien waarin exact beschreven werd over hoe Berlusconi te werk gaat. Conclusie: tis een dictator in de dop, maar wel een leuke dictatorquote:Op donderdag 28 april 2011 21:30 schreef JoaC het volgende:
[..]
Hij heeft bijna alle commerciële media in handen, en nu ook toegang tot PO
Ja. En?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:30 schreef JoaC het volgende:
[..]
Hij heeft bijna alle commerciële media in handen, en nu ook toegang tot PO
Ik moet ook maar eens de mijne wegdoen en een nieuwe kopenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:32 schreef dotCommunism het volgende:
Men kan geen betere stap in het leven maken dan het wegdoen van de televisie.
Tja, als leedvermaak kan ik mij er nog iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke serie om te kijken, net zoals andere mensen naar natuurfilms (over dieren, geen verkapte seksfilms) kijken vind ik het leuk om naar intellectueel minder bedeelden te kijken.
Proletariërs, het beste vermaeck sinds 1873.
Is geen goede TT nee. Maar het sloeg een beetje op het idee dat hij wel erg studentikoos is.quote:
Klopt, maar verbieden gaat echt te ver hoor.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja, als leedvermaak kan ik mij er nog iets bij voorstellen.
Het erge is dat de jeugd dit gedrag nog als "normaal"gaan beschouwen.
Betrap ik jou nu op liberale waarden?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja. En?
Betekent dat je dan als kiezer moet stoppen met nadenken?
Zo dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is geen goede TT nee. Maar het sloeg een beetje op het idee dat hij wel erg studentikoos is.
De voornaamste reden dat ik weinig tv kijk is dat mijn afstandsbedieningen voor geen reet werken.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:32 schreef dotCommunism het volgende:
Men kan geen betere stap in het leven maken dan het wegdoen van de televisie.
Ga je nou claimen dat nadenken iets exclusiefs liberaals is?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:34 schreef JoaC het volgende:
[..]
Betrap ik jou nu op liberale waarden?
Ranzig, ordinaire, plat volksvermaak is al jarenlang realiteit. Ik zie helaas nog niks van een tegenbeweging...quote:Op donderdag 28 april 2011 21:32 schreef JoaC het volgende:
[..]
Laat lompheid maar de nieuwe hype zijn, veroorzaakt een tegenbeweging
Zelfredzaamheid is een liberaal ietsquote:Op donderdag 28 april 2011 21:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ranzig, ordinaire, plat volksvermaak is al jarenlang realiteit. Ik zie helaas nog niks van een tegenbeweging...
De eerste Oranje Speakerquote:
Ja, iets wat totaal niet aan russen is besteed, triest om te zien hoe mensen zich met volle overgave hun leven lieten beheersen door Stalin.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:36 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ga je nou claimen dat nadenken iets exclusiefs liberaals is?
Tja, we worden dan ook van jongs af aan geconditioneerd dat we dat leuk moeten vinden. Las laatst een artikel waarin gesproken werd over marketingbureaus die samenwerken met neurologen om direct de effectne op hersens van reclames te bekijken, om zo nog effectiever te kunnen adverteren.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ranzig, ordinaire, plat volksvermaak is al jarenlang realiteit. Ik zie helaas nog niks van een tegenbeweging...
Ik heb nooit geroepen dat mensen hun verstand moeten inleveren alvorens ze naar het stemhokje gaan. Ik geloof niet dat het liberalisme daar het monopoly op heeft.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:34 schreef JoaC het volgende:
[..]
Betrap ik jou nu op liberale waarden?
Moet je geen mensen naspeuren op het internet of in FB klagen hoe gemeen je behandeld wordt in plaats van domme posts te maken?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, iets wat totaal niet aan russen is besteed, triest om te zien hoe mensen zich met volle overgave hun leven lieten beheersen door Stalin.
Waarom was Picchia niet meer goed:?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:38 schreef Opperbest het volgende:
Ik vind de naam van deze account eigenlijk te protserig.
Ja, wat was er mis met Picchia?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:38 schreef Opperbest het volgende:
Ik vind de naam van deze account eigenlijk te protserig.
Ik ben jou aan het onderwerpen aan een grondige analyse.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:39 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Moet je geen mensen naspeuren op het internet of in FB klagen hoe gemeen je behandeld wordt in plaats van domme posts te maken?
Niks. Kun je mijn account teruggeven?quote:
Democratie heeft een liberale achtergrond, maar de wetenschap heeft mij zaken als collectieve actie en onderbewustzijn geleerdquote:Op donderdag 28 april 2011 21:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb nooit geroepen dat mensen hun verstand moeten inleveren alvorens ze naar het stemhokje gaan. Ik geloof niet dat het liberalisme daar het monopoly op heeft.
Zie DMquote:Op donderdag 28 april 2011 21:39 schreef Opperbest het volgende:
[..]
Niks. Kun je mijn account teruggeven?
We leven dan ook in een griezelmaatschappij. Manipulatie tot op het bot.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:38 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Tja, we worden dan ook van jongs af aan geconditioneerd dat we dat leuk moeten vinden. Las laatst een artikel waarin gesproken werd over marketingbureaus die samenwerken met neurologen om direct de effectne op hersens van reclames te bekijken, om zo nog effectiever te kunnen adverteren.
Die man gaat wel de VS redden van de financiële ondergang GVD!quote:
Je kan je naar ik meen opgeven voor een enkele reis naar Mars om daar wat testjes te doen.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:42 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vraag me wel eens af als ik het nog ga meemaken dat je gewoon van de ene planeet naar de andere kan reizen. Klinkt misschien futuristisch maar met de huidige demografische ontwikkelingen lijkt mij dat onontkoombaar.
Heeft zich toch nog niet kandidaat gesteld?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die man gaat wel de VS redden van de financiële ondergang GVD!
Doe mee aan de Green Card Lotteryquote:Op donderdag 28 april 2011 21:43 schreef phpmystyle het volgende:
Als ik een beetje fatsoenlijk Engels kon spreken zou ik best een tijd in Amerika willen wonen, alleen heb ik geen idee hoe ik daar aan werk kom.
Solliciterenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:43 schreef phpmystyle het volgende:
Als ik een beetje fatsoenlijk Engels kon spreken zou ik best een tijd in Amerika willen wonen, alleen heb ik geen idee hoe ik daar aan werk kom.
Niet, aangezien er geeneens genoeg werk voor de eigen bevolking is.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:43 schreef phpmystyle het volgende:
Nee en hulde voor wat je net als je password hebt ingetyptquote:Op donderdag 28 april 2011 21:44 schreef Picchia het volgende:
Ah, dat is beter. Dank u.
Note to self: niet meer doen.
En de grap is zeker dat jullie mij nooit meer komen ophalen ?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:43 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Je kan je naar ik meen opgeven voor een enkele reis naar Mars om daar wat testjes te doen.
Ja ok, maar wie wil nu een Nederlander in dienst nemen die sowieso qua communicatieve minder is als een Amerikaan.quote:
Geregeldquote:Op donderdag 28 april 2011 21:44 schreef Picchia het volgende:
Ah, dat is beter. Dank u.
Note to self: niet meer doen.
Tja. ik ben niet tegen een democratie. Laat ik zeggen dat ik het een minst slechte vorm vind.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:40 schreef JoaC het volgende:
[..]
Democratie heeft een liberale achtergrond, maar de wetenschap heeft mij zaken als collectieve actie en onderbewustzijn geleerd
Aangezien we nog geen mogelijkheid hebben om een raket te laten landen op mars en weer naar aarde te vliegen, nee. Daarom is het een enkele reis.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En de grap is zeker dat jullie mij nooit meer komen ophalen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |