Deel: #1, #2 en #3.quote:Vanaf donderdag 24 maart nieuw op de sterke donderdagavond van RTL 5 het reality-programma ‘Echte Meisjes in de Jungle’. In ‘Echte Meisjes in de Jungle’ doen de goedgebekte en opvallendste meisjes uit eerdere RTL 5 reality-programmas mee. Zo doen o.a. Amanda en Nadia mee uit de Gouden Kooi en Pauline en Leslie mee van Echte Gooische Meisjes.
In iedere aflevering van ‘Echte Meisjes in de Jungle’ staan twee opdrachten centraal. In deze opdrachten worden de meisjes op meerdere manieren getest. Hun uithoudingsvermogen. Hun kracht. Hun kennis van Suriname. Allemaal met als doel om te bepalen wie de sterkste en de slimste is.
Heeft ze nog steeds.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:15 schreef Sofia90 het volgende:
Zo wat een grafkop heeft anna op dat filmpje van jensen
Ik ook, het enige echt lekkere wijfquote:Op donderdag 28 april 2011 21:18 schreef napoleonfour het volgende:
Ik vind het wel jammer dat Adinda weg is.
Geen idee, heb niet naar t Jensen-filmpje gekeken. Ken 'r alleen van dit programma en ze heeft een grafkop.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze heeft d'r neus laten doen geloof ik.
Nou, Pauline en Anna zijn al drie keer beter.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook, het enige echt lekkere wijf
Tuurlijk, alsof jij haar niet zou doen.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Geen idee, heb niet naar t Jensen-filmpje gekeken. Ken 'r alleen van dit programma en ze heeft een grafkop.
Nee.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:19 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nou, Pauline en Anna zijn al drie keer beter.
Anna ja maar die Pauline is echt een soort heks zij is echt lelijk op een enge manier.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:19 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Niet nuchter en niet in de missionarispositie.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tuurlijk, alsof jij haar niet zou doen.
Mwa dat vind ik van Andinda..leuk koppie maar verder valt daar niks aan te beleven, zakje botten is het..quote:Op donderdag 28 april 2011 21:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Anna ja maar die Pauline is echt een soort heks zij is echt lelijk op een enge manier.
Pauline is dan ook zwaar aantrekkelijkquote:Op donderdag 28 april 2011 21:19 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat doet niets af van het feit dat ze niet zo'n mooi gezicht heeft.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tuurlijk, alsof jij haar niet zou doen.
Jupquote:Op donderdag 28 april 2011 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook, het enige echt lekkere wijf
Inderdaadquote:Op donderdag 28 april 2011 21:22 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ach, als je voor de rest maar niet op haar lijkt.
Die Ymke is ook weinig soeps andersquote:Op donderdag 28 april 2011 21:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik had verwacht dat Michella wel vaker thuis gaat blijven nu
Ik snap wat je bedoelt maar ik denk dat ze knapper is dan de vriendin van de gemiddelde fokker.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:22 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat doet niets af van het feit dat ze niet zo'n mooi gezicht heeft.
't is zelf ook gewoon een dom wijf ja.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Die Leslie laat echt geen kans liggen he terwijl alle kennis vragen bij haar mis gaan
Dat weet ik wel zeker.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt maar ik denk dat ze knapper is dan de vriendin van de gemiddelde fokker.
Anna equals PLORKquote:Op donderdag 28 april 2011 21:25 schreef Sofia90 het volgende:
Anna is niet knap maar geil, dat is wat anders
Oké, en nu?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:27 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Anna slikt veel XTC in het weeknd
Zag haar best vaak waus op feesten lopen
Dat bedoelde Ymke dus wellicht.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:27 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Anna slikt veel XTC in het weeknd
Zag haar best vaak waus op feesten lopen
Nee Michella moet nog zeggen dat ze een waardeloos team zijn wat je zag in de vooruitblik.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:28 schreef Cornelis83 het volgende:
moeilijk he, in een touw klimmen met knopen erinGaan ze het daarop verliezen?
Zie daarquote:Op donderdag 28 april 2011 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee Michella moet nog zeggen dat ze een waardeloos team zijn wat je zag in de vooruitblik.
http://twitter.com/#!/PaulineWingquote:Op donderdag 28 april 2011 21:34 schreef Maartel het volgende:
Echte meisjes op twitter..
http://twitter.com/AnnaJonckers
http://twitter.com/Brittjje
http://twitter.com/ymkethemovement
Nou...quote:
quote:Kijkent na schaamlip verkleining wtf al had ik de lellen op de knieen nooit van me leven wat men al doet voor een mooi poesje
Hey, je weet dat Michella dyslectisch is, he?quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopen dat als er een vervolg komt Barbie en Elize meedoen.
Echte Meisjes in de cel ?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ymke wordt allang buitengesloten. Ik vind haar wel apart, kan me voorstellen dat ze niet echt vrienden maakt (socializen is niet haar sterkste kant), maar ze zet zich wel in, is enthousiast en zeikt niet de hele dag. Vooral van Pauline valt het me tegen, ik had haar toch wat hoger ingeschat.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Arme Ymke ....
Michella is bij mij na deze aflevering echt in waarde gestegen, en Pauline, Nadia maar vooral Anna zijn ontzettend in waarde gedaald.
En dan ook nog zeggen: we doen helemaal niks!
Daar heb ik ervaring mee, met dat soort wijven.
Ja, feitelijk doen ze misschien niks, maar door hun houding zorgen ze er wel voor dat je zelf wel bij hen uit de buurt blijft.
Gemeen doen heeft niet alleen te maken met iemand echt uitschelden of buitensluiten; met lichaamstaal kun je ook hele nare boodschappen overbrengen.
Dat hoop ik juist echt niet. Die Oh Oh cast zie ik graag zo min mogelijk op televisie. Met hun als deelnemers zou dit programma lang niet zo leuk zijn geweest.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nadia is echt een vals loeder jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:12 schreef Moofasah het volgende:
Voor de mensen die zeggen ''arme Ymke''; ze is echt niet zielig hoorIk laat Nadia even buiten beschouwing aangezien ik overtuigd ben van haar valsheid, maar die andere twee hebben Ymke in het begin toch echt een eerlijke kans gegeven.
Ymke is degene die geen humor heeft en overal over zeurt. Zo blijft ze maar zeiken over de keer dat Anna haar geflasht heeft, terwijl dat helemaal niet slecht bedoeld was. En wat ook heel erg opvallend was is dat Ymke in haar eentje de bek niet open durfde te trekken maar ineens wel brutaal werd toen ze drie andere meisjes achter zich had staan.
Ik heb Ymke altijd al een freak gevonden, maar nu vind ik haar daarnaast ook nog eens een misselijk secreet, met die schijnheilige act van d'r
Dat is dan haar probleem en niet het probleem van anderen. Zoals Anna ook al zei is het leven nu eenmaal hard. Als jij niet met dit soort situaties om kunt gaan ben jij ook degene die daarvoor de consequenties zult dragen. Dat eeuwige medeleven met iedereen hangt me een beetje de keel uit. Ymke is gewoon strontvervelend, of ze daar nu iets aan kan doen of niet. En ik kan me ook heel goed voorstellen dat zo iemand je vies de keel gaat uithangen als je zo lang op elkaars lip zit, en dan ook nog onder die omstandigheden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:30 schreef childintime het volgende:
[..]
Nadia is echt een vals loeder ja![]()
Ymke is gewoon "anders". Ze heeft geen feeling met de gevoelens of belevingswereld van de mensen om haar heen. Toen ze "brutaal" werd toen ze bij het andere groepje stond, wist ze ook gewoon niet wat ze zei. Ze kan niet met dit soort dingen omgaan, heeft blijkbaar moeite om sociaal gedrag in een groep te begrijpen. Maar daar zit geen valsheid achter, ze snapt het gewoon niet.
Dan vind ik op dat moment de reactie van Britt wel weer grappig. Zij is de eerste die echt open staat staat voor de persoon Ymke en haar wil troosten, ongeacht hoe weining feeling Ymke heeft met de sociale verhoudingen/het gedrag in de groep
Volgens mij is zij juist een van de gemeenste van het stel.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:22 schreef I0_0I het volgende:
Ik vind Leslie de enige die geen sterallures vertoont.
Die zal ook wel gaan winnen, is de enige die zich er niet mee bemoeit als er weer eens ruzie gemaakt wordt, dus dan maak je niet echt vijanden.
De rest is echt zoo impulsief, ik lach me elke week kapot.
Ik vond het antwoord ''goudmijn'' na de aanwijzing ''hout'' eigenlijk nog stommerquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Volgens mij is zij juist een van de gemeenste van het stel.
Hele minderwaardige opmerkingen over Britt ook de hele tijd en dan zelf dan die fout maken bij de December moorden . Nee die is echt sneaky hoor.
Het is mij wel duidelijk: Leslie is de Mol!quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:43 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik vond het antwoord ''goudmijn'' na de aanwijzing ''hout'' eigenlijk nog stommer
Nee man, het hele feit dat Ymke weg wilde uit de groep deed meer pijn bij die hele groep, met name Anna dan alles wat er gezegd of gedaan is. Ik weet niet of Ymke het door had, ik betwijfel het ten sterkste, maar met deze actie stak ze echt recht in het hart van de overige drie; ik vond het geniaal!quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:37 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat is dan haar probleem en niet het probleem van anderen. Zoals Anna ook al zei is het leven nu eenmaal hard. Als jij niet met dit soort situaties om kunt gaan ben jij ook degene die daarvoor de consequenties zult dragen. Dat eeuwige medeleven met iedereen hangt me een beetje de keel uit. Ymke is gewoon strontvervelend, of ze daar nu iets aan kan doen of niet. En ik kan me ook heel goed voorstellen dat zo iemand je vies de keel gaat uithangen als je zo lang op elkaars lip zit, en dan ook nog onder die omstandigheden.
Eens. Ymke lijkt me absoluut niet onschuldig hierin.quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:37 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat is dan haar probleem en niet het probleem van anderen. Zoals Anna ook al zei is het leven nu eenmaal hard. Als jij niet met dit soort situaties om kunt gaan ben jij ook degene die daarvoor de consequenties zult dragen. Dat eeuwige medeleven met iedereen hangt me een beetje de keel uit. Ymke is gewoon strontvervelend, of ze daar nu iets aan kan doen of niet. En ik kan me ook heel goed voorstellen dat zo iemand je vies de keel gaat uithangen als je zo lang op elkaars lip zit, en dan ook nog onder die omstandigheden.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Arme Ymke ....
Michella is bij mij na deze aflevering echt in waarde gestegen, en Pauline, Nadia maar vooral Anna zijn ontzettend in waarde gedaald.
Ja, feitelijk doen ze misschien niks, maar door hun houding zorgen ze er wel voor dat je zelf wel bij hen uit de buurt blijft.
Gemeen doen heeft niet alleen te maken met iemand echt uitschelden of buitensluiten; met lichaamstaal kun je ook hele nare boodschappen overbrengen.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Arme Ymke ....
Ik kijk niet meer naar Oh Oh Tirol.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:53 schreef julian6 het volgende:
Dit programma is echt 100x leuker dan oh oh tirol/cherso
Haar samenvatting van de meiden was ook zo passendquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:32 schreef Soury het volgende:
Ymke : "Ja ik zie geen zebra's of olifanten ik zie wel Nadia naast me staan" Ik ging stuk![]()
Ik vind het een héél apart meisje. Kan me voorstellen dat ze zich dood ongelukkig voelde bij die serpenten. Pauline gatver wat een kut wijf is dat zeg.En Nadia iid in haar burkini
Ik ging ook stuk; omdat Ymke nog eens stuk smeriger is dan Nadiaquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:32 schreef Soury het volgende:
Ymke : "Ja ik zie geen zebra's of olifanten ik zie wel Nadia naast me staan" Ik ging stuk![]()
why?quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:33 schreef ukga het volgende:
[..]
Ik ging ook stuk; omdat Ymke nog eens stuk smeriger is dan Nadia
Ymke is van een hoog iq. Daar gaat de rest slecht mee om... De bananen zijn niet meer krom.. Ik mag haar graag.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:17 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Haar samenvatting van de meiden was ook zo passendJuist dat aparte maakt haar zo leuk en ik denk dat het voor haar heel goed is dat ze bij dat andere team zit, want ik denk dat die veel leuker met haar omgaan. In dat groepje zijn ze ook een beetje prettig gestoord en niet zulke sneue saaie wijven als in dat andere team.
Toen ze de vorige keer ook verkleed waren als Madonna en er schrik in hadden was dat andere team echt van nou dat doe je toch niet
Ik hecht meer waarde aan een EQ dan aan een IQ. Ymke kan van mij de boom in met haar intellecte gelul.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ymke is van een hoog iq. Daar gaat de rest slecht mee om... De bananen zijn niet meer krom.. Ik mag haar graag.
Ik herken me eerder in Ymke dan in de rest.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:51 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik hecht meer waarde aan een EQ dan aan een IQ. Ymke kan van mij de boom in met haar intellecte gelul.
Nouja, t is nou ook weer niet alsof Ymke de hele dag onbegrijpelijke universitair+ taal uitslaat..quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:51 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik hecht meer waarde aan een EQ dan aan een IQ. Ymke kan van mij de boom in met haar intellecte gelul.
Dat zegt eerder iets over jou dan over ''de rest''.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik herken me eerder in Ymke dan in de rest.
Laten we zeggen 16-18 uur van de dag. Die anderen 6-8 uur slaapt zequote:Op vrijdag 29 april 2011 19:57 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nouja, t is nou ook weer niet alsof Ymke de hele dag onbegrijpelijke universitair+ taal uitslaat..
Ik vind 'r af-en-toe best een beetje triviale gespreksonderwerpen kiezen, en ze kan zeker wat vaag uit de hoek komen, maar de eerste keer dat ik denk 'huh? waar heb jij het over?' moet nog komenquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:07 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Laten we zeggen 16-18 uur van de dag. Die anderen 6-8 uur slaapt ze
En weten we meteen ook wat Veronica van haar vind want volgens mij staat ze niet voor niets onder nationale hoerendagquote:
Elkaar in de haren vliegen noem jij lol? Elkaar bepraten noem jij lol? Telkens benoemen dat je in een hel bent beland noem jij lol?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:28 schreef formerjellybean het volgende:
Ymke is een meisje die vreemd is en geen vlieg kwaad doet, de rest van die groep zijn arrogante bitches , waar je gewoon al weet dat het bitches zijn en ik denk ook juist dat Ymke aanvoelt dat die niet te vertrouwen zijn.
Het andere team is daarentegen dat ze elkaars nukken hebben leren verdragen en ook met verliezen redelijk omgaat ondanks dat ze er van balen. Ze hebben in dat team ook veel meer lol ondanks dat ze verliezen.
Het slangen incident , is ook beter dat ze in deze groep het heeft want die leven mee, en in het andere team als het daarbij had gebeurd hadden ze lopen zeuren van stel je niet zo aan.
Ik vond het al behoorlijk kut hoe ze met haar omgingen na die wormenactie
Die werken ook samen zonder elkaar bij alles af te zeiken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:33 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Elkaar in de haren vliegen noem jij lol? Elkaar bepraten noem jij lol? Telkens benoemen dat je in een hel bent beland noem jij lol?
Volgens mij heeft het andere team, buiten Ymke, juist al van begin af aan meer lol.
hoog IQ... ze is net zo achterlijk als de rest, alleen komt ze af en toe met een paar moeilijke woordjes die weinig aanvulling geven tot het geen wat ze eigenlijk probeert te zeggen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ymke is van een hoog iq. Daar gaat de rest slecht mee om... De bananen zijn niet meer krom.. Ik mag haar graag.
Dan zou de keuze van Ymke alleen logisch zijn, als die andere groep sterker is, maar dat is niet het geval. Aan de andere kant was ze misschien bang om als tweede er uit gestuurd te worden, maar dan kon ze zichzelf alsnog afvragen of ze bij die andere groep meer kans had gemaakt om te blijven. Ik denk het namelijk van niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:10 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Nee man, het hele feit dat Ymke weg wilde uit de groep deed meer pijn bij die hele groep, met name Anna dan alles wat er gezegd of gedaan is. Ik weet niet of Ymke het door had, ik betwijfel het ten sterkste, maar met deze actie stak ze echt recht in het hart van de overige drie; ik vond het geniaal!
Anna kan wel beweren dat het leven hard is, maar het echt leven gaat nog een stap verder waarin iemand van de groep die er het minste bijhoort best eens de beste carrière kan maken. Gezien haar kwaadheid voelt ze het wel, ze beseft het alleen niet.
Jammer dat Ymke het daarna verder ging pushen; dat had helemaal niet gehoeven; let go. Hoe meer Anna dingen op de grond gaat leggen of roepen hoe gefrustreerder ze worden.
Mijn minst favoriet is nog altijd leslie; zo dom als maar kan en alleen maar anderen afzeiken.
Dat dus.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:01 schreef ukga het volgende:
[..]
hoog IQ... ze is net zo achterlijk als de rest, alleen komt ze af en met een paar moeilijke woordjes die weinig aanvulling geven tot het geen wat ze eigenlijk probeert te zeggen.
dus datquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:33 schreef Maartel het volgende:
Als ik Michella en Leslie over Britt hoor betwijfel ik of Ymke het veel beter gaat krijgen bij het andere team...
Die is eruit. Maar blond.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:27 schreef maril het volgende:
Is Amanda nog steeds het domme blondje van destijds in de gouden kooi? ook aal heeft ze nu zwart haar.
Ben je gay of zoquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:15 schreef THEFXR het volgende:
die pauline heeft me een oude rimpelige kop,zeg!
Een oude post, maar afgelopen uitzending verklaard dus wel waarom Ymke hier met Leslie en Michella op de foto staat. Overigens lijkt het alsof Ymke wel nav deze foto goed "gebond" heeft met hen, wat mij eigenlijk doet vermoeden dat ze nog een tijde in het programma heeft gezeten; dat zou toch haast wel beteken dat als volgende week er iemand uitvliegt dit Britt zou wezen...quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:22 schreef Maartel het volgende:
Wat moet Ymke trouwens in vredesnaam bij Marcella en Leslie...
[ afbeelding ]
Ik kan me niet voorstellen dat Michella (dacht ik?) daarop zou zeggen dat ze er helemaal geen zin in heeft..quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:35 schreef formerjellybean het volgende:
Wat als de mededeling van Quintin nou is dat er niemand meer weggestemd word ?? En dat het dus voortaan 3 tegen 4 is??
Ga weg man. Pauline is zwaar aantrekkelijkquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:15 schreef THEFXR het volgende:
die pauline heeft me een oude rimpelige kop,zeg!
is ze idd ook, alleen heeft ze een oude kop voor haar leeftijd.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:47 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ga weg man. Pauline is zwaar aantrekkelijk
Ze heeft een bierhoofd, maar ik zou haar gevenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is ze idd ook, alleen heeft ze een oude kop voor haar leeftijd.
Ik ook. Zelden zo'n knappe vrouw als Pauline gezien, dat meen ik echtquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze heeft een bierhoofd, maar ik zou haar geven
Wtf.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:30 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik ook. Zelden zo'n knappe vrouw als Pauline gezien, dat meen ik echt
Mee eensquote:Op zondag 1 mei 2011 12:39 schreef Injetta het volgende:
Ik vind dat die andere meiden zich juist vreselijk superieur en arrogant hebben opgesteld t.o.v. Ymke.
Haar pesten, uit de tent lokken en nu zitten gillen dat ze zoveel moeite hebben gedaan om bijv. naar haar vervelende verhalen te luisten.
Met andere woorden ze vinden haar gewoon een trut en hebben haar gedoogd, dus moet ze niet zeuren.
Ik zou serieus aan mezelf gaan twijfelen als ik op een bepaald moment dezelfde uitspraken ging doen als Anna. Laat ik zeggen dat de Anna-adepten niet de indruk maken cum laude afgestudeerd te zijn. Ik ook niet hoor.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:05 schreef Beach het volgende:
Duidelijk twee kampen hier ook; degenen die het met Pauline, Nadia en Anna eens zijn en degenen die het met Ymke eens zijn.
Ja het dieptepunt vond ik al dat ze voor hun in die kist ging liggen en de wormen over haar heen kreeg, en de meiden haar niet eens als eerste in bad lieten gaan, het is dat Michella het zag en er een stokje voor stak.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:39 schreef Injetta het volgende:
Ik vind dat die andere meiden zich juist vreselijk superieur en arrogant hebben opgesteld t.o.v. Ymke.
Haar pesten, uit de tent lokken en nu zitten gillen dat ze zoveel moeite hebben gedaan om bijv. naar haar vervelende verhalen te luisten.
Met andere woorden ze vinden haar gewoon een trut en hebben haar gedoogd, dus moet ze niet zeuren.
Ik zou Anna en Pauline geven en dus hebben ze gelijk.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:17 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik zou serieus aan mezelf gaan twijfelen als ik op een bepaald moment dezelfde uitspraken ging doen als Anna. Laat ik zeggen dat de Anna-adepten niet de indruk maken cum laude afgestudeerd te zijn. Ik ook niet hoor.
Ach, wat een onzin.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:30 schreef WammesWaggel het volgende:
Waarom hebben vrouwen zonder klasse toch altijd de behoefte om over hun ongesteldheid te babbelen?![]()
Omdat ze geen klasse hebben, dat zal het zijn
Ach, ik praat over alle lekkende lichaamssappen, ik vind het totaal niet storend.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:53 schreef WammesWaggel het volgende:
En waarom zou je dat gaan delen met 1 miljoen kijkers? nutteloos
De rode fluit van Michaela had ze gewoon voor zichzelf mogen houden.
Vrouwen die het vooral bespreekbaar willen maken en houden![]()
Prachtig toch. Vind Ymke helemaal tof, de woorden die ze uitspreektquote:Op zondag 1 mei 2011 19:31 schreef moneyfornothing het volgende:
Ymke die steeds met haar doordachte opmerkingen met zorgvuldig uitgekozen woorden richting camera staart.
Vind het zo gemaakt overkomen, en ook vrij saai eigenlijk. De rest zegt gewoon wat ze denken en vinden zonder eerst de juiste woorden te zoeken om maar grappig over te komen. Behalve Nadia en Leslie dan, volgens mij zijn dat de enige echte bitches die een spelletje spelen.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Prachtig toch. Vind Ymke helemaal tof, de woorden die ze uitspreektKan de rest nog wat van leren.
Iets van een kunst studie dacht ik, iets creatiefs in ieder geval. Zij kreeg ook de kleding van de mode opleiding van de school waar ze zit.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:56 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat doet Ymke in het dagelijks leven eigenlijk?
Niet neuken iigquote:Op zondag 1 mei 2011 19:56 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat doet Ymke in het dagelijks leven eigenlijk?
Ha ze heeft iets tante Tillerigs, nog ff en ze zingt een kloddertje roze hierquote:Op zondag 1 mei 2011 19:59 schreef StephanL het volgende:
[..]
Iets van een kunst studie dacht ik, iets creatiefs in ieder geval. Zij kreeg ook de kleding van de mode opleiding van de school waar ze zit.
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:30 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ha ze heeft iets tante Tillerigs, nog ff en ze zingt een kloddertje roze hier
En... is ze owwrrrdinaiwwrrr ??quote:
Verre van. Wat een preuts wijf lijkt me dat in bed.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 07:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Verre van. Wat een preuts wijf lijkt me dat in bed.Trekken doet ze niet aan, dat is echt mannenwerk.
Had ik wel al verwacht een beetje. Snap niet zo goed wat zij in dat programma deed dan..quote:Op maandag 2 mei 2011 07:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Verre van. Wat een preuts wijf lijkt me dat in bed.Trekken doet ze niet aan, dat is echt mannenwerk.
Welnee, kijk aflevering één; daarin zegt ze zelf dat ze bang is dat ze nogal overaschat wordt door pauline; ze geeft zelf aan dat ze zichzelf niet zo slim vind. Kijk dat ze meer weet dan de rest is natuurlijk niet zo heel erg bijzonder, dat geldt voor 80% van Nederland...quote:Op zondag 1 mei 2011 19:50 schreef Madame_Paon het volgende:
Ymke doet alsof ze heel slim is, terwijl ze echt niet zoveel slimmer is dan de rest daar.
Een beetje zo´n VMBO-nerd.
Anna?quote:Op maandag 2 mei 2011 09:20 schreef Selyn het volgende:
Ik geloof niet dat ymke echt meer weet dan de rest. Misschien een moeilijk uitspreekbaar woordje hier en daar.
heb ooit ook met zo iemand in de klas gezeten.. lijkt en doet heel slim, maar is het juist helemaal niet.. brrrrr irritant mens was dat.
Anna doet me steeds aan Mien Dobbelsteen denkenquote:
Haha, ik had er ook nog nooit van gehoord. Net als onderflok.quote:
Hmm, nu je het zegt. Dezelfde donkere krullen, dat helpt ook mee.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:04 schreef Fascination het volgende:
Haha, ik had er ook nog nooit van gehoord. Net als onderflok.Ik moet bij Michella trouwens aan Eddy van Absolutely Fabulous denken. Dezelfde hysterie en manier van doen.
Anna en cumquote:Op zondag 1 mei 2011 13:17 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik zou serieus aan mezelf gaan twijfelen als ik op een bepaald moment dezelfde uitspraken ging doen als Anna. Laat ik zeggen dat de Anna-adepten niet de indruk maken cum laude afgestudeerd te zijn. Ik ook niet hoor.
Dan kan Ymke nog wel door voor die dochter.. Anna als Patsy, en klaar.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, ik had er ook nog nooit van gehoord. Net als onderflok.Ik moet bij Michella trouwens aan Eddy van Absolutely Fabulous denken. Dezelfde hysterie en manier van doen.
Dat soort gedrag komt alleen maar voort uit (al dan niet verborgen) onzekerheid. Vind Ymke verder een geniepige manipulator en het team waar ze uit komt een stel zelfingenomen bullies. Zit dus in geen enkel kamp wat die tweestrijd betreft. Allebei even fout bezig.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:20 schreef Selyn het volgende:
Ik geloof niet dat ymke echt meer weet dan de rest. Misschien een moeilijk uitspreekbaar woordje hier en daar.
heb ooit ook met zo iemand in de klas gezeten.. lijkt en doet heel slim, maar is het juist helemaal niet.. brrrrr irritant mens was dat.
En Bubble? Qua intelligentie komen ze daar allemaal wel bij in de buurt.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:49 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dan kan Ymke nog wel door voor die dochter.. Anna als Patsy, en klaar.
Dat moet Britt dan zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:42 schreef k_man het volgende:
[..]
En Bubble? Qua intelligentie komen ze daar allemaal wel bij in de buurt.
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:09 schreef tong80 het volgende:
Zijn we het er overeens dat Britt de enige is die niet manipuleert en gewoon moet winnen ?
quote:Brittjje Britt Dekker
I don't like thinking before I say something. I like to be just as surprised as everyone else by what comes out of my mouth
4 May
Foeksia de miniheks en broodjesdief.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:47 schreef Fascination het volgende:
Omg, check de twitter van Michella.![]()
http://twitter.com/#!/michella29
Volgens mij gaat Foeksia de miniheks over Britt.quote:
Ja dat klopt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Foeksia de miniheks over Britt.
Ik hoor het haar zeggen...en dan is het nog grappiger.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:56 schreef NouMooiNiet het volgende:
Britt:
[..]
I don't like thinking before I say something. I like to be just as surprised as everyone else by what comes out of my mouth
quote:Brittjje Britt Dekker
Ik heb dus een eenden ei gevonden, ga ff een warmtelamp zoeken dan ga k hem stiekem in me kamer uitbroeden vet lache dan heb k straks n eend
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:07 schreef Maartel het volgende:
[..]Brittjje Britt Dekker
Ik heb dus een eenden ei gevonden, ga ff een warmtelamp zoeken dan ga k hem stiekem in me kamer uitbroeden vet lache dan heb k straks n eend
En dan zeggen dat andere mensen geen leven hebben.quote:
Dat was een tekening van Nadia.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:36 schreef cobain1994 het volgende:
Kan iemand even de tekeningen van Ymke analyseren?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop dat Michella die Nadia keihard aanpakt spannend
Nou ik wel en dat jungle dat valt wel mee. Het is de ''toeristische'' jungle van Suri waar ze verblijven. Als jij naar Suri zou gaan en het binnenland in wilde trekken dan zou je ook naar Brokopondo gaan want daar is het toeristisch en veilig.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
In de jungle! Ik doe niet eens mascara op naar het strand.
nee hoor, dan ken je mij nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:41 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Nou ik wel en dat jungle dat valt wel mee. Het is de ''toeristische'' jungle van Suri waar ze verblijven. Als jij naar Suri zou gaan en het binnenland in wilde trekken dan zou je ook naar Brokopondo gaan want daar is het toeristisch en veilig.
Ik vind het meer op een stel vechtende basisschoolleerlingen lijken. Jezus, wat een niveau weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |