Een oude post, maar afgelopen uitzending verklaard dus wel waarom Ymke hier met Leslie en Michella op de foto staat. Overigens lijkt het alsof Ymke wel nav deze foto goed "gebond" heeft met hen, wat mij eigenlijk doet vermoeden dat ze nog een tijde in het programma heeft gezeten; dat zou toch haast wel beteken dat als volgende week er iemand uitvliegt dit Britt zou wezen...quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:22 schreef Maartel het volgende:
Wat moet Ymke trouwens in vredesnaam bij Marcella en Leslie...
[ afbeelding ]
Ik kan me niet voorstellen dat Michella (dacht ik?) daarop zou zeggen dat ze er helemaal geen zin in heeft..quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:35 schreef formerjellybean het volgende:
Wat als de mededeling van Quintin nou is dat er niemand meer weggestemd word ?? En dat het dus voortaan 3 tegen 4 is??
Ga weg man. Pauline is zwaar aantrekkelijkquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:15 schreef THEFXR het volgende:
die pauline heeft me een oude rimpelige kop,zeg!
is ze idd ook, alleen heeft ze een oude kop voor haar leeftijd.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:47 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ga weg man. Pauline is zwaar aantrekkelijk
Ze heeft een bierhoofd, maar ik zou haar gevenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is ze idd ook, alleen heeft ze een oude kop voor haar leeftijd.
Ik ook. Zelden zo'n knappe vrouw als Pauline gezien, dat meen ik echtquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze heeft een bierhoofd, maar ik zou haar geven
Wtf.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:30 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik ook. Zelden zo'n knappe vrouw als Pauline gezien, dat meen ik echt
Mee eensquote:Op zondag 1 mei 2011 12:39 schreef Injetta het volgende:
Ik vind dat die andere meiden zich juist vreselijk superieur en arrogant hebben opgesteld t.o.v. Ymke.
Haar pesten, uit de tent lokken en nu zitten gillen dat ze zoveel moeite hebben gedaan om bijv. naar haar vervelende verhalen te luisten.
Met andere woorden ze vinden haar gewoon een trut en hebben haar gedoogd, dus moet ze niet zeuren.
Ik zou serieus aan mezelf gaan twijfelen als ik op een bepaald moment dezelfde uitspraken ging doen als Anna. Laat ik zeggen dat de Anna-adepten niet de indruk maken cum laude afgestudeerd te zijn. Ik ook niet hoor.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:05 schreef Beach het volgende:
Duidelijk twee kampen hier ook; degenen die het met Pauline, Nadia en Anna eens zijn en degenen die het met Ymke eens zijn.
Ja het dieptepunt vond ik al dat ze voor hun in die kist ging liggen en de wormen over haar heen kreeg, en de meiden haar niet eens als eerste in bad lieten gaan, het is dat Michella het zag en er een stokje voor stak.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:39 schreef Injetta het volgende:
Ik vind dat die andere meiden zich juist vreselijk superieur en arrogant hebben opgesteld t.o.v. Ymke.
Haar pesten, uit de tent lokken en nu zitten gillen dat ze zoveel moeite hebben gedaan om bijv. naar haar vervelende verhalen te luisten.
Met andere woorden ze vinden haar gewoon een trut en hebben haar gedoogd, dus moet ze niet zeuren.
Ik zou Anna en Pauline geven en dus hebben ze gelijk.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:17 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik zou serieus aan mezelf gaan twijfelen als ik op een bepaald moment dezelfde uitspraken ging doen als Anna. Laat ik zeggen dat de Anna-adepten niet de indruk maken cum laude afgestudeerd te zijn. Ik ook niet hoor.
Ach, wat een onzin.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:30 schreef WammesWaggel het volgende:
Waarom hebben vrouwen zonder klasse toch altijd de behoefte om over hun ongesteldheid te babbelen?![]()
Omdat ze geen klasse hebben, dat zal het zijn
Ach, ik praat over alle lekkende lichaamssappen, ik vind het totaal niet storend.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:53 schreef WammesWaggel het volgende:
En waarom zou je dat gaan delen met 1 miljoen kijkers? nutteloos
De rode fluit van Michaela had ze gewoon voor zichzelf mogen houden.
Vrouwen die het vooral bespreekbaar willen maken en houden![]()
Prachtig toch. Vind Ymke helemaal tof, de woorden die ze uitspreektquote:Op zondag 1 mei 2011 19:31 schreef moneyfornothing het volgende:
Ymke die steeds met haar doordachte opmerkingen met zorgvuldig uitgekozen woorden richting camera staart.
Vind het zo gemaakt overkomen, en ook vrij saai eigenlijk. De rest zegt gewoon wat ze denken en vinden zonder eerst de juiste woorden te zoeken om maar grappig over te komen. Behalve Nadia en Leslie dan, volgens mij zijn dat de enige echte bitches die een spelletje spelen.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Prachtig toch. Vind Ymke helemaal tof, de woorden die ze uitspreektKan de rest nog wat van leren.
Iets van een kunst studie dacht ik, iets creatiefs in ieder geval. Zij kreeg ook de kleding van de mode opleiding van de school waar ze zit.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:56 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat doet Ymke in het dagelijks leven eigenlijk?
Niet neuken iigquote:Op zondag 1 mei 2011 19:56 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat doet Ymke in het dagelijks leven eigenlijk?
Ha ze heeft iets tante Tillerigs, nog ff en ze zingt een kloddertje roze hierquote:Op zondag 1 mei 2011 19:59 schreef StephanL het volgende:
[..]
Iets van een kunst studie dacht ik, iets creatiefs in ieder geval. Zij kreeg ook de kleding van de mode opleiding van de school waar ze zit.
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:30 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ha ze heeft iets tante Tillerigs, nog ff en ze zingt een kloddertje roze hier
En... is ze owwrrrdinaiwwrrr ??quote:
Verre van. Wat een preuts wijf lijkt me dat in bed.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 07:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Verre van. Wat een preuts wijf lijkt me dat in bed.Trekken doet ze niet aan, dat is echt mannenwerk.
Had ik wel al verwacht een beetje. Snap niet zo goed wat zij in dat programma deed dan..quote:Op maandag 2 mei 2011 07:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Verre van. Wat een preuts wijf lijkt me dat in bed.Trekken doet ze niet aan, dat is echt mannenwerk.
Welnee, kijk aflevering één; daarin zegt ze zelf dat ze bang is dat ze nogal overaschat wordt door pauline; ze geeft zelf aan dat ze zichzelf niet zo slim vind. Kijk dat ze meer weet dan de rest is natuurlijk niet zo heel erg bijzonder, dat geldt voor 80% van Nederland...quote:Op zondag 1 mei 2011 19:50 schreef Madame_Paon het volgende:
Ymke doet alsof ze heel slim is, terwijl ze echt niet zoveel slimmer is dan de rest daar.
Een beetje zo´n VMBO-nerd.
Anna?quote:Op maandag 2 mei 2011 09:20 schreef Selyn het volgende:
Ik geloof niet dat ymke echt meer weet dan de rest. Misschien een moeilijk uitspreekbaar woordje hier en daar.
heb ooit ook met zo iemand in de klas gezeten.. lijkt en doet heel slim, maar is het juist helemaal niet.. brrrrr irritant mens was dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |