Nee Michella moet nog zeggen dat ze een waardeloos team zijn wat je zag in de vooruitblik.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:28 schreef Cornelis83 het volgende:
moeilijk he, in een touw klimmen met knopen erinGaan ze het daarop verliezen?
Zie daarquote:Op donderdag 28 april 2011 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee Michella moet nog zeggen dat ze een waardeloos team zijn wat je zag in de vooruitblik.
http://twitter.com/#!/PaulineWingquote:Op donderdag 28 april 2011 21:34 schreef Maartel het volgende:
Echte meisjes op twitter..
http://twitter.com/AnnaJonckers
http://twitter.com/Brittjje
http://twitter.com/ymkethemovement
Nou...quote:
quote:Kijkent na schaamlip verkleining wtf al had ik de lellen op de knieen nooit van me leven wat men al doet voor een mooi poesje
Hey, je weet dat Michella dyslectisch is, he?quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopen dat als er een vervolg komt Barbie en Elize meedoen.
Echte Meisjes in de cel ?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ymke wordt allang buitengesloten. Ik vind haar wel apart, kan me voorstellen dat ze niet echt vrienden maakt (socializen is niet haar sterkste kant), maar ze zet zich wel in, is enthousiast en zeikt niet de hele dag. Vooral van Pauline valt het me tegen, ik had haar toch wat hoger ingeschat.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Arme Ymke ....
Michella is bij mij na deze aflevering echt in waarde gestegen, en Pauline, Nadia maar vooral Anna zijn ontzettend in waarde gedaald.
En dan ook nog zeggen: we doen helemaal niks!
Daar heb ik ervaring mee, met dat soort wijven.
Ja, feitelijk doen ze misschien niks, maar door hun houding zorgen ze er wel voor dat je zelf wel bij hen uit de buurt blijft.
Gemeen doen heeft niet alleen te maken met iemand echt uitschelden of buitensluiten; met lichaamstaal kun je ook hele nare boodschappen overbrengen.
Dat hoop ik juist echt niet. Die Oh Oh cast zie ik graag zo min mogelijk op televisie. Met hun als deelnemers zou dit programma lang niet zo leuk zijn geweest.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nadia is echt een vals loeder jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:12 schreef Moofasah het volgende:
Voor de mensen die zeggen ''arme Ymke''; ze is echt niet zielig hoorIk laat Nadia even buiten beschouwing aangezien ik overtuigd ben van haar valsheid, maar die andere twee hebben Ymke in het begin toch echt een eerlijke kans gegeven.
Ymke is degene die geen humor heeft en overal over zeurt. Zo blijft ze maar zeiken over de keer dat Anna haar geflasht heeft, terwijl dat helemaal niet slecht bedoeld was. En wat ook heel erg opvallend was is dat Ymke in haar eentje de bek niet open durfde te trekken maar ineens wel brutaal werd toen ze drie andere meisjes achter zich had staan.
Ik heb Ymke altijd al een freak gevonden, maar nu vind ik haar daarnaast ook nog eens een misselijk secreet, met die schijnheilige act van d'r
Dat is dan haar probleem en niet het probleem van anderen. Zoals Anna ook al zei is het leven nu eenmaal hard. Als jij niet met dit soort situaties om kunt gaan ben jij ook degene die daarvoor de consequenties zult dragen. Dat eeuwige medeleven met iedereen hangt me een beetje de keel uit. Ymke is gewoon strontvervelend, of ze daar nu iets aan kan doen of niet. En ik kan me ook heel goed voorstellen dat zo iemand je vies de keel gaat uithangen als je zo lang op elkaars lip zit, en dan ook nog onder die omstandigheden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:30 schreef childintime het volgende:
[..]
Nadia is echt een vals loeder ja![]()
Ymke is gewoon "anders". Ze heeft geen feeling met de gevoelens of belevingswereld van de mensen om haar heen. Toen ze "brutaal" werd toen ze bij het andere groepje stond, wist ze ook gewoon niet wat ze zei. Ze kan niet met dit soort dingen omgaan, heeft blijkbaar moeite om sociaal gedrag in een groep te begrijpen. Maar daar zit geen valsheid achter, ze snapt het gewoon niet.
Dan vind ik op dat moment de reactie van Britt wel weer grappig. Zij is de eerste die echt open staat staat voor de persoon Ymke en haar wil troosten, ongeacht hoe weining feeling Ymke heeft met de sociale verhoudingen/het gedrag in de groep
Volgens mij is zij juist een van de gemeenste van het stel.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:22 schreef I0_0I het volgende:
Ik vind Leslie de enige die geen sterallures vertoont.
Die zal ook wel gaan winnen, is de enige die zich er niet mee bemoeit als er weer eens ruzie gemaakt wordt, dus dan maak je niet echt vijanden.
De rest is echt zoo impulsief, ik lach me elke week kapot.
Ik vond het antwoord ''goudmijn'' na de aanwijzing ''hout'' eigenlijk nog stommerquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Volgens mij is zij juist een van de gemeenste van het stel.
Hele minderwaardige opmerkingen over Britt ook de hele tijd en dan zelf dan die fout maken bij de December moorden . Nee die is echt sneaky hoor.
Het is mij wel duidelijk: Leslie is de Mol!quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:43 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik vond het antwoord ''goudmijn'' na de aanwijzing ''hout'' eigenlijk nog stommer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |