Jupquote:Op donderdag 28 april 2011 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook, het enige echt lekkere wijf
Inderdaadquote:Op donderdag 28 april 2011 21:22 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ach, als je voor de rest maar niet op haar lijkt.
Die Ymke is ook weinig soeps andersquote:Op donderdag 28 april 2011 21:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik had verwacht dat Michella wel vaker thuis gaat blijven nu
Ik snap wat je bedoelt maar ik denk dat ze knapper is dan de vriendin van de gemiddelde fokker.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:22 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat doet niets af van het feit dat ze niet zo'n mooi gezicht heeft.
't is zelf ook gewoon een dom wijf ja.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Die Leslie laat echt geen kans liggen he terwijl alle kennis vragen bij haar mis gaan
Dat weet ik wel zeker.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt maar ik denk dat ze knapper is dan de vriendin van de gemiddelde fokker.
Anna equals PLORKquote:Op donderdag 28 april 2011 21:25 schreef Sofia90 het volgende:
Anna is niet knap maar geil, dat is wat anders
Oké, en nu?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:27 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Anna slikt veel XTC in het weeknd
Zag haar best vaak waus op feesten lopen
Dat bedoelde Ymke dus wellicht.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:27 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Anna slikt veel XTC in het weeknd
Zag haar best vaak waus op feesten lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |