Ik ben 15, 1.83 en weeg 53 Kg ofzo. Ik heb mijn hele leven al "ondergewicht" gehad, maar nooit problemen mee gehad. Doe gewoon waar jij je goed bij voelt, liever iets te mager dan iets te dikquote:Op donderdag 28 april 2011 17:45 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben 16 jaar , ben ongeveer bijna 1.70. Ik weeg 44,3 kg terwijl andere met mijn leeftijd( Jongens & meisjes) ongeveer 50 kg zijn. Ik wil dus aankomen. Gister heb ik al fruit , brood , pizza en nog avondeten gegeten. maar toch blijft het onder de 50 en als ik geluk heb ongeveer 47/48 kg heel soms maar dat zakt weer weg.
Enig Idee hoe ik aan kan komen?
Dank
klopt niet, ik was altijd ook mager... maar ik omdat ik nu krachttraining doe en veel eet kom je wel degelijk aan.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:47 schreef Lysdexie het volgende:
Dat komt vanzelf jongen. Als je een snelle spijsvertering hebt helpt het niet als je veel eet, ik had hetzelfde toen ik zo oud als jou was. Over een jaartje of 2 zul je merken dat je meer aankomt.
Tot die tijd kun je je broekzakken vullen met kiezelstenen.
Zeg ga even ergens anders je onzin verkondigen? 6 liter water is natuurlijk bullshit maar als je dun bent is eten en krachttraining de enige manier om aan te komen. Mits je spijsvertering normaal werkt natuurlijk.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:05 schreef AllesWatWas het volgende:
Wat een ontzettende non-tips, Jahr00n en snellehenk. Meer eten en drinken leidt in TS' geval waarschijnlijk gewoon tot meer stront en pis, om het zo maar even uit te drukken. Daarnaast is zes liter water drinken (per wat?) ook nog eens ontzettend slecht voor je binnen te korte tijdMaargoed, TS zal dat ook wel weten
Je bent pas 16. Groei eerst nog maar effe door.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:45 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben 16 jaar , ben ongeveer bijna 1.70. Ik weeg 44,3 kg terwijl andere met mijn leeftijd( Jongens & meisjes) ongeveer 50 kg zijn. Ik wil dus aankomen. Gister heb ik al fruit , brood , pizza en nog avondeten gegeten. maar toch blijft het onder de 50 en als ik geluk heb ongeveer 47/48 kg heel soms maar dat zakt weer weg.
Enig Idee hoe ik aan kan komen?
Dank
kan je wel betere voeding eten.. nu je groeit is voeding juist belangrijkquote:Op donderdag 28 april 2011 22:54 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Je bent pas 16. Groei eerst nog maar effe door.
Onzin.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:47 schreef Lysdexie het volgende:
Dat komt vanzelf jongen. Als je een snelle spijsvertering hebt helpt het niet als je veel eet, ik had hetzelfde toen ik zo oud als jou was. Over een jaartje of 2 zul je merken dat je meer aankomt.
Tot die tijd kun je je broekzakken vullen met kiezelstenen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |