De shakes waar jij het over hebt zijn proteïne shakes.. Proteïne shakes zorgen voor meer vetten om te verbranden en wanneer je er goed bij traint wordt dit weer omgezet in spiermassa. Als je niet of niet genoeg traint wordt je er gewoon dik van! Creatine is voor een sneller spierherstel.. Ofwel langer door kunnen gaan met trainen en minder (lang) spierpijn..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:03 schreef gekjongk het volgende:
hoi fokkers,
Ik ben een jonge man van 22 jaar, ben 1.82 lang en weeg maar 57 kilo. Ik kan zoveel eten als ik wil maar ik kom nooit aan. Volgens de dokter heb ik geen ondergewicht maar ik zelf twijfel daar flink aan.
Nu wil ik graag een paar kilo aankomen, ik ben al van plan op fitness te gaan om wat meer spiermassa te krijgen. Tevens weet ik dat er shakes te krijgen zijn om meer massa te krijgen, creatine of iets dergelijks?... ik ben hier echt een noob in en wil dus vragen aan jullie wat weten jullie hiervan? Wat moet ik gebruiken om wat meer aan te komen. En hoe moet ik mijn eetpatroon aanpassen om ervoor te zoren dat ik aankom?
En dan van het ene uiterste naar het andere uiterste?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:22 schreef Pony-Lover het volgende:
Gewoon meer bier drinken en zo min mogelijk bewegen is dat geen optie.
Of gewoon grote hoeveelheden eiwitten naarbinnen werkken.
Van vet eten krijg imo eerder meer puisten dan meer gewicht.. Je kan denk ik beter veel eten ipv veel vet etenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:48 schreef pomtiedom het volgende:
Das idd ondergewicht.
Ik ben de laatste tijd zelf afgevallen maar meer dan ik wilde. Wilde 80 kg wegen bij 1.88 meter, maar das inmiddels dus al 77,5 kg geworden. Kijk dat gaat nog. Tot 75 kg is het nog in de marge. Ik moet momenteel echt moeite doen om aan te komen met deze warme dagen omdat ik dus dat gewicht ben verloren in ongeveer 2 maanden (woog 92.5 kg dus 15 kg kwijtgeraakt). Wellicht dat je gewoon heel veel vet eten moet eten om bij te komen, dat doe ik ook....alhoewel het niet echt schijnt te werken ben ik bang...
Zoals anderen al voorstellen proteine shakes.
Elke 2 uur een boterhammetje of 2..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:44 schreef Maeksy het volgende:
Ik heb hetzelfde "probleem".
ben 1.90, 66 kg momenteel en ben sinds deze week begonnen met fitness met een programma dat vooral gericht is op spiermassa aanzetten. 2-3 keer per week fitness, daarnaast fietsen en komend seizoen weer basketballen.
Kheb via http://www.calorieteller.nl/ -> ideaal gewicht berekenings ding beetje uitgezocht wat ik aan voedsel binnen moet krijgen elke dag.
Let er nu op dat ik eet voordat ik trek krijg en vooral veel eetmomenten op een dag heb, zodat mn lichaam eigenlijk constant bezig is met voedsel verteren.
Ook heb ik zoeen eet-meter cd besteld via voedingswijzer, moet nog uitvogelen hoe het werkt, maar daarmee kan je een beetje bijhouden wat je zoal binnen krijgt en nog evt nodig hebt.
Let wel op dat je niet te veel shakes drinkt, ik spreek uit ervaring.. Ik heb nu een klein laagje vet op mijn buik welke ik met geen mogelijkheid meer weg krijg getraindquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:32 schreef gekjongk het volgende:
Sommige zeggen goed slapen... Dat zal een van de factoren zijn waarom ik zo weinig weeg. Ik ga altijd laat naar bed en sta meestal voor school en werk vroeg op. Daar zal ik eens op gaan letten.
Wat ik ook ga doen is meer pasta's eten, fitnessen en proteine shakes drinken. Wel ff goed uitzoeken of ik geen rotzooi koop. Heeft iemand ervaring met deze shakes? en werk het ook echt?
Tnx voor de reacties Fokkers!
P.s. Nee ik rook niet.
Ja wil je eens kijken op je werk hoe die heten? Alle beetjes helpen naturlijk. Alvast bedanktquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:57 schreef fysiotje het volgende:
als je aan wilt komen kun je ook gewoon in de supermarkt pakjes nutricia drink kopen. dit is spul met een hele hoge voedingswaarden. dit word door diëtisten ook veel aan bijv. ouderen gegeven om zwaarder te worden of om juist niet nog lichter te worden. ze zijn in verschillende smaken te krijgen. als je de exacte naam van het spul moet weten moet je het maar zeggen dan kijk ik even op mn werksucces ermee!
Ga op die site naar winkelen en dan kan je bij eiwitten kijken en bij koolhydraten..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:21 schreef gekjongk het volgende:
[..]
Ja wil je eens kijken op je werk hoe die heten? Alle beetjes helpen naturlijk. Alvast bedankt![]()
MuRKie: Tnx voor de info, maar kan ik op die site ook proteine shakes kopen? Ik zie die er niet tussen staan... Of is daar een andere benaming voor?
Om je lichaam te veranderen zul je bijna obsessief moeten trainen en eten om het vervolgens altijd vol te houden. Het is niet zo dat je door die shakes en creatine meer spiermassa krijgt. Ze zullen hooguit helpen als je (hard) trained. Met voeding kun je net zoveel doen, volgens mij is hier over op internet voldoende te vinden.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:03 schreef gekjongk het volgende:
Nu wil ik graag een paar kilo aankomen, ik ben al van plan op fitness te gaan om wat meer spiermassa te krijgen. Tevens weet ik dat er shakes te krijgen zijn om meer massa te krijgen, creatine of iets dergelijks.
Like i said..quote:Op maandag 24 juli 2006 11:27 schreef BertV het volgende:
[..]
Om je lichaam te veranderen zul je bijna obsessief moeten trainen en eten om het vervolgens altijd vol te houden. Het is niet zo dat je door die shakes en creatine meer spiermassa krijgt. Ze zullen hooguit helpen als je (hard) trained. Met voeding kun je net zoveel doen, volgens mij is hier over op internet voldoende te vinden.
Ik lees graag alleen mijn eigen stukjes.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |