Het gaat wel ergens om, maar dat maakt nog niet dat het interessante wedstrijden zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:22 schreef knnth het volgende:
[..]
17 clubs spelen nog om titel, directe plaatsing EL, EL playoffs, playoffs/directe degradatie. Alleen NAC speelt om des keizers spreekwoordelijke baard.
Willem II kan ook nog wel kampioen worden als de overige 17 clubs failliet gaan voor het einde van het seizoen.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:26 schreef Blik het volgende:
NAC kan volgens mij ook nog theoretisch gezien nacompetitie halen
Het is boeiend omdat het spannend wordt en het alle kanten op kan. Bijv. bij Heerenveen - Ajax. Als je goed voetbal wilt zien, kun je beter nooit meer naar de Eredivisie kijken en lekker de betere wedstrijden in Engeland en Spanje meepikken in een weekend en verder niet zeuren.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is qua punten spannend, maar spectaculaire wedstrijden zijn er weinig. Ook Feyenoord - PSV afgelopen weekend was weer drie keer niks.
Misschien dat Ajax - Twente spectaculair gaat worden, maar dan houdt het ook wel op.
Het hoeft geen goed voetbal te zijn. Goed voetbal is toch nauwelijks mogelijk met de beperkte spelers die de Nederlandse clubs hebben. Als het maar spannend is en er beleving is. Dat is helaas ook vaker niet dan wel het geval.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:29 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Het is boeiend omdat het spannend wordt en het alle kanten op kan. Bijv. bij Heerenveen - Ajax. Als je goed voetbal wilt zien, kun je beter nooit meer naar de Eredivisie kijken en lekker een x-aantal wedstrijdjes in Engeland en Spanje meepikken in een weekend en verder niet zeuren.
Nee hoor, want Utrecht staat op 44 punten en NAC heeft er 37 met nog twee wedstrijden te gaan.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:26 schreef Blik het volgende:
NAC kan volgens mij ook nog theoretisch gezien nacompetitie halen
Volgens mij bedoelde hij 16e worden.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee hoor, want Utrecht staat op 44 punten en NAC heeft er 37 met nog twee wedstrijden te gaan.
En ook dat kan niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:34 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij 16e worden.
Hoe wou je dat voor elkaar krijgen als NAC 37 punten heeft en Excelsior 29?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:34 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij 16e worden.
Dat moet je hem vragen. Het leek mij alleen een stuk waarschijnlijker dat hij er vanuit ging dat Nac nog meer de weg naar onder zou gaan inzetten de komende weken (nacompetitie blabla). De playoffs zou nog ridiculer zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hoe wou je dat voor elkaar krijgen als NAC 37 punten heeft en Excelsior 29?
Rekenwonders hier
Ojaquote:Op donderdag 28 april 2011 16:37 schreef knnth het volgende:
Laten we het vooral niet over Barcelona of Real Madrid hebben, trouwens
Dan had de NAC-supporter het verkeerd met wie ik gelunched hebquote:Op donderdag 28 april 2011 16:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hoe wou je dat voor elkaar krijgen als NAC 37 punten heeft en Excelsior 29?
Rekenwonders hier
Je kunt hem ook gewoon uit balans brengen. Verdediging van Real werkte nu wel heel erg mee aan die goal.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:48 schreef Iannn het volgende:
Vond het ook weer verassend te zien dat als Messi aan een rush begint iedereen maar wat achteruit loopt en niemand hem durft te tackelen ofzo, logisch ook, het kan het einde van je carriëre beteken (Del Horno).
Messi uit balans brengen krijg je zeker rood voor. En als de scheids niet direct aan rood denkt dan overtuigen de medespelers van Messi hem wel.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je kunt hem ook gewoon uit balans brengen. Verdediging van Real werkte nu wel heel erg mee aan die goal.
Dat is gewoon dieptriest als dat zo is. Uitsluiten kan ik het niet, want de gemiddelde UEFA-arbiter heeft bevlekte Barça-posters op z'n slaapkamer hangen.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:27 schreef Kekster het volgende:
[..]
Messi uit balans brengen krijg je zeker rood voor. En als de scheids niet direct aan rood denkt dan overtuigen de medespelers van Messi hem wel.
Het ligt er gewoon dik op dat de UEFA 'n stel Barça-fappers zijn. Heb overigens niks met zowel Real als Barça. Het structureel door de arbiters bevoordelen van Barça en het Barça-gefap bij de NOS komt gewoon veel mensen de neus uit. En dat is niet heel raar.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:17 schreef Kabolter het volgende:
Het zit bij sommigen wel heel diep..
Daarom had ik wel graag wat meer reacties gezien. Grote kans dat er dan veel gefrustreerde posts tussen zitten. Die blijven toch altijd grappig om te lezen.
Goh, mensen vinden Messi geweldig. Raar hè, echt raar??? Wat had je dan verwacht dat scheidsrechters geen voetballiefhebbers zijn? En je moet wel een debiel zijn als je niet ziet dat Messi een mooie speler is.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is gewoon dieptriest als dat zo is. Uitsluiten kan ik het niet, want de gemiddelde UEFA-arbiter heeft bevlekte Barça-posters op z'n slaapkamer hangen.
Hmm, mooi reserve laten staan in de wedstrijd tegen Sociedad en Real. Hij is nog hard genoeg nodig tegen Manchester.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:28 schreef onlogisch het volgende:
http://www.voetbalkrant.c(...)lessure-op-in-madrid
Messi geblesseerd.
Ik zeg ook nergens dat Messi niet geweldig is. Dat Messi geweldig is betekent niet dat je de rest van het gespuis constant moet ontzien en moet laten zeuren en fopduiken.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:22 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Goh, mensen vinden Messi geweldig. Raar hè, echt raar??? Wat had je dan verwacht dat scheidsrechters geen voetballiefhebbers zijn? En je moet wel een debiel zijn als je niet ziet dat Messi een mooie speler is.
Ook weer waar.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat Messi niet geweldig is. Dat Messi geweldig is betekent niet dat je de rest van het gespuis constant moet ontzien en moet laten zeuren en fopduiken.
Ons?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:36 schreef Chicha het volgende:
Barcelona kwam er pas door na die rode kaart maar vind de tactiek een beetje raar uitgekozen. Kijk in de beker-finale begreep ik het wel want dan heb je aan 1 kans genoeg om door te gaan. Alleen in de Champions League moet je thuis toch wel gaan voor de winst. Ze speelde op de 0-0 alleen dan hadden ze een probleem gehad in Camp Nou. Spijtig dat toch een club als Real Madrid eigenlijk roemloos ten onder ging gisteravond.
Maar goed, het is niet anders. Was een goed individueel doelpunt van Messi en een goede invalbeurt van Affelay.
Volgend jaar beter. Ik zie ons echt niet winnen daar bij Barcelona en al helemaal niet in de wetenschap dat we vooruit moeten spelen om er minimaal 2 te maken.
Deze uitspraken zie je veel vaker voorkomen en dan vooral door mensen die van een club geen liefhebber zijn. Zoals jij het er dik op vindt liggen dat de UEFA zo is vind ik het nog duidelijker dat deze mensen met oogkleppen op op zoek gaan naar een bevestiging. En ja, het is niet meer dan logisch dat ze deze voor hun gevoel zullen vinden, medestanders vinden bij zo'n uitgesproken mening en hierdoor er nog sterker in geloven.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het ligt er gewoon dik op dat de UEFA 'n stel Barça-fappers zijn. Heb overigens niks met zowel Real als Barça. Het structureel door de arbiters bevoordelen van Barça en het Barça-gefap bij de NOS komt gewoon veel mensen de neus uit. En dat is niet heel raar.
Die is al aan bod geweest.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.realmadrid.com(...)touch_Alves__leg.htm
Triest figuur die Alves
Ik heb al aangegeven dat ik het constante geduikel en gezeik van beide ploegen irritant vind, dus niet alleen van Barça. Verschil met Real is echter dat Barça ontzien wordt door de scheidsrechters.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:40 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Deze uitspraken zie je veel vaker voorkomen en dan vooral door mensen die van een club geen liefhebber zijn. Zoals jij het er dik op vindt liggen dat de UEFA zo is vind ik het nog duidelijker dat deze mensen met oogkleppen op op zoek gaan naar een bevestiging. En ja, het is niet meer dan logisch dat ze deze voor hun gevoel zullen vinden, medestanders vinden bij zo'n uitgesproken mening en hierdoor er nog sterker in geloven.
Dat is dezelfde tendens als de 'KJVB' en heeft een erg hoog BNW-gehalte.
Dit zag je ook toen onsportief gedrag van Barcelona aan de orde kwam. Dan geef je een opsomming van onsportief gedrag door Real en dan hoor je niemand er meer over.
Mag best nog een keer getoond worden om te laten zien wat voor trieste acteurs het zijn bij Barça en hoe de scheidsrechter zich keer op keer laat foppen.quote:
Er werd als reacties een filmpje vertoond die het wel vanuit verschillende hoeken liet zien. Daarbij was aardig duidelijk te zien dat de intentie anders is en de manier waarop de overtreding zou moeten plaatsvinden rood zou moeten zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Want dan is het niet meer triest?
De scheidsrechter moet feitelijke situaties beoordelen, niet proberen gedachten te lezen. Of kent hij 'n goal ook toe als de intentie van de schutter het maken van een goal was...quote:Op donderdag 28 april 2011 18:58 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Er werd als reacties een filmpje vertoond die het wel vanuit verschillende hoeken liet zien. Daarbij was aardig duidelijk te zien dat de intentie anders is en de manier waarop de overtreding zou moeten plaatsvinden rood zou moeten zijn.
Al waren sommige mensen zelfs nog van mening dat hij voor de bal ging..
Triest figuur die Alves ? Are you kidding me ? Kijk eventjes waar de bal is, kijk daarna waar Pepe zijn voet plaatst, juist OVER de bal, iedereen kent Pepe zijn verleden? Wat zou jij doen ? Opstaan alsof er niets aan de hand is? En dan gewoon weer door voetballen en wachten tot hij daadwerkelijk een been breekt.. triest figuur die Pepequote:Op donderdag 28 april 2011 18:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.realmadrid.com(...)touch_Alves__leg.htm
Triest figuur die Alves
Het is al sowieso de vraag of de scheidsrechter dit ooit kon waarnemen. Daarnaast vind ik de intentie zeker wel belangrijk. Zodoende ook omgekeerd, als een speler bijvoorbeeld de intentie heeft om de bal te spelen. Of dat een speler geen geel krijgt voor een schwalbe doordat hij uitglijdt. Of dat je geen gele kaart geeft voor hands doordat de bal onbedoeld bij de keeper terecht komt en deze oppakt.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
De scheidsrechter moet feitelijke situaties beoordelen, niet proberen gedachten te lezen. Of kent hij 'n goal ook toe als de intentie van de schutter het maken van een goal was...
+1 voor jou gast. Meen ik echt.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het ligt er gewoon dik op dat de UEFA 'n stel Barça-fappers zijn. Heb overigens niks met zowel Real als Barça. Het structureel door de arbiters bevoordelen van Barça en het Barça-gefap bij de NOS komt gewoon veel mensen de neus uit. En dat is niet heel raar.
Wat denk je van allebei. Pepe komt lomp in, maar wat Alves doet lusten de honden ook geen brood van. Kermen als een klein kind en doen alsof zijn been gebroken is, om vervolgens weer op te staan en vrolijk door te voetballen.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:07 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Triest figuur die Alves ? Are you kidding me ? Kijk eventjes waar de bal is, kijk daarna waar Pepe zijn voet plaatst, juist OVER de bal, iedereen kent Pepe zijn verleden? Wat zou jij doen ? Opstaan alsof er niets aan de hand is? En dan gewoon weer door voetballen en wachten tot hij daadwerkelijk een been breekt.. triest figuur die Pepe
Klopt. Daarom had Barcelona de scheidsrechter mee tegen Inter. Daarom mocht Milito ook scoren terwijl hij 2 meter buitenspel stond. En daarom keurde men in de return een doelpunt van Barcelona af.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat moet hij dan doen ? Door voetballen en wachten tot Pepe daadwerkelijk een been breekt ? Want Pepe is daar toe in staat. Ik ben juist blij dat dit bestraft werd met een rode kaart. En natuurlijk horen schwalbes niet thuis op het voetbalveld, maar dan irriteer ik me eerder aan een Sergio Busquets dan aan deze actie van D.Alves. Want ook ik had het uitgeschreeuwd, al was het alleen al van de schrik! Dit soort tackles kom je normaal gesproken alleen maar tegen bij de amateurtjes.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:18 schreef Blik het volgende:
[..]
Wat denk je van allebei. Pepe komt lomp in, maar wat Alves doet lusten de honden ook geen brood van. Kermen als een klein kind en doen alsof zijn been gebroken is, om vervolgens weer op te staan en vrolijk door te voetballen.
Het voetbal raakt verziekt als je dergelijke acteerprestaties niet gaat beboeten, en het begint al met mensen die het goed praten zoals jij!
De intentie weten zou betekenen dat een scheidsrechter gedachten moet kunnen lezen. Ze kunnen niet eens fatsoenlijk feitelijke situaties behoordelen, laat staan gedachten lezen.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:09 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Het is al sowieso de vraag of de scheidsrechter dit ooit kon waarnemen. Daarnaast vind ik de intentie zeker wel belangrijk. Zodoende ook omgekeerd, als een speler bijvoorbeeld de intentie heeft om de bal te spelen. Of dat een speler geen geel krijgt voor een schwalbe doordat hij uitglijdt. Of dat je geen gele kaart geeft voor hands doordat de bal onbedoeld bij de keeper terecht komt en deze oppakt.
Dat hebben ze vorige keer tegen Chelsea al laten zienquote:Op donderdag 28 april 2011 19:20 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Klopt. Daarom had Barcelona de scheidsrechter mee tegen Inter. Daarom mocht Milito ook scoren terwijl hij 2 meter buitenspel stond. En daarom keurde men in de return een doelpunt van Barcelona af.
Als er een complot zou zijn, zouden scheidsrechters de club veel meer bevoordelen.
De scheids had hem zonder al het theater ook wel een rode kaart gegeven. En zo niet, dan niet. Dat is aan de scheidsrechter, als Alves niet geraakt wordt hoort hij niet te gaan kermen als een klein kind in de hoop dat er een kaart getrokken wordt. Dergelijke theatervoorstellingen horen niet op het voetbalveld thuis, net zo goed als dat die overtreding niet op het voetbalveld thuishoortquote:Op donderdag 28 april 2011 19:23 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Wat moet hij dan doen ? Door voetballen en wachten tot Pepe daadwerkelijk een been breekt ? Want Pepe is daar toe in staat. Ik ben juist blij dat dit bestraft werd met een rode kaart. En natuurlijk horen schwalbes niet thuis op het voetbalveld, maar dan irriteer ik me eerder aan een Sergio Busquets dan aan deze actie van D.Alves. Want ook ik had het uitgeschreeuwd, al was het alleen al van de schrik! Dit soort tackles kom je normaal gesproken alleen maar tegen bij de amateurtjes.
Denk het niet, de schreeuw van Alves droeg ook bij aan het dramatische effect. Zonder theater had Pepe geel gehad denk ik.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:44 schreef Blik het volgende:
[..]
De scheids had hem zonder al het theater ook wel een rode kaart gegeven.
Maar het was toch ook gewoon een prachtige goal die 2e van Messi?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het was ook een mooie actie van Messi, al deed de verdediging van Real helemaal niets om dat doelpunt te verhinderen. Messi kreeg alle gelegenheid om zijn actie te maken.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:02 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Maar het was toch ook gewoon een prachtige goal die 2e van Messi?
Waarom mag je daar niet als commentator enthousiast over zijn?
Real Madrid speelde anti-voetbal, Barcelona was ook te bang om vol aan te vallen en dus was de 1e helft heel saai.
Rode kaart vind ik moeilijk in te schatten, of hij voor de bal ging of niet. Maar ga nou niet overdrijven met dat alle scheidsrechters Barca-fappers zijn...![]()
Daarnaast mocht Marcelo nog blij zijn dat hij niet van het veld werd gestuurd, hij gaat gewoon vol op de kuit staan...
Barca daarentegen was in veel gevallen aan het overdrijven inderdaad en de hele tijd om kaarten aan het vragen.
Beetje nuance mensen
Dubbele haatquote:Op donderdag 28 april 2011 21:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heeft met haat niets te maken. Heb net zo'n hekel aan Real als aan Barça.
Ach, je overdrijft. Schwalbes maken deden beide ploegen, zeuren bij de scheidsrechter vooral Barça en van opstootjes zijn ze bij Barça ook niet vies.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Team die iedereen kapot schopt en anti voetbal speelt, of een team die schwalbes maakt, en geweldig voetbal laat zien.
Das een makkelijke keuze als voetbal liefhebbsr.
lolwutquote:Op donderdag 28 april 2011 19:07 schreef ruudbackus het volgende:
Bij barca zijn ook de midnere goden de acteurs want [Iniesta] heb ik nog niet vaak betrapt op het schwalbegedrag en kaartenvragen
Check schwalbes van Robben en v.Bommel ook ff hypocriet.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:17 schreef Kekster het volgende:
Waarom heeft niemand het over anti voetbal als het Nederlands elftal tegen een oostblok land speelt dat met 11 man staat te verdedigen. Aan het eind heb je dan altijd gekanker omdat de tegenstander niet effe met 10-0 is opgerold. In het geval van Barca heb je dit nooit en is de tegenstander altijd de boeman. Typisch, er wordt waarschijnlijk met pik in de hand naar Messi en consorten gekeken. Het toont in ieder geval aan hoe hypocriet (in ieder geval de Nederlandse) aanhangers van Barcelona zijn
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Check schwalbes van Ribben en v.Bommel ook ff hypocriet.
Niemand heeft het in dit topic over Robben en van Bommel en volgens mij spelen ze ook niet (meer) bij Real of Barça.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Check schwalbes van Robben en v.Bommel ook ff hypocriet.
Prima, kijk ff naar de schwalbes van Ronaldo en Di Maria. En de doorschoppen van Pepe.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niemand heeft het in dit topic over Robben en van Bommel en volgens mij spelen ze ook niet (meer) bij Real of Barça.
Is toch ook al gezegd? Pepe raakte Alves niet eens...quote:Op donderdag 28 april 2011 21:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Prima, kijk ff naar de schwalbes van Ronaldo en Di Maria. En de doorschoppen van Pepe.
What's next? Een waarzegger als scheids ofzo?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Gelukkig niet. Gelukkig hoeft dat ook niet altijd bij een rode kaart
Oh, dus van jou mag je te allen tijde met een gestrekt been inkomen als het net niet raak is?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
What's next? Een waarzegger als scheids ofzo?
Bandwith exceeded? Interessant man!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:34 schreef Bonobo11 het volgende:
[ afbeelding ]
'k Kijk hier al een uur naar
Tussen mogen en het geven van een rode kaart zit nogal wat. Gestrekt been inkomen kun je gewoon affluiten en Alves in dit geval geel geven voor aanstellerij.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Oh, dus van jou mag je te allen tijde met een gestrekt been inkomen als het net niet raak is?
Ja, een interessante wedstrijd verwacht ik ook niet. Beetje de bal risicoloos rondtikken, de tegenstander kaarten aannaaien en na 'n rode kaart 'n keertje uitbreken en scoren. Korte samenvatting van de CL-finale.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:37 schreef napoleonfour het volgende:
ik denk dat het trouwens de eerste CL finale wordt die ik bewust ga missen. Man utd speelt kotsvoetbal en barca ligt alleen maar.
In wat? Plafond witten op het moment dat Barça de bal weer eens slaapverwekkend rond aan het tikken is en de NOS-verslaggever ook met z'n hand in z'n broek zit?quote:
Waarom moet je 1000x vertellen dat je het spel van Barcelona niks vindt? Niks beters te doen? Kijk dan gewoon niet als het je niet interesseert.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
In wat? Plafond witten op het moment dat Barça de bal weer eens slaapverwekkend rond aan het tikken is en de NOS-verslaggever ook met z'n hand in z'n broek zit?
Dit is een forum en op een forum mag je je mening geven. Als je dat niet bevalt, lees dit topic dan niet en ga je Barça-dekbedje bevlekken.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom moet je 1000x vertellen dat je het spel van Barcelona niks vindt? Niks beters te doen? Kijk dan gewoon niet als het je niet interesseert.
Schitterend.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:34 schreef Bonobo11 het volgende:
[ afbeelding ]
'k Kijk hier al een uur naar
Gestrekt been gewoon affluitenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tussen mogen en het geven van een rode kaart zit nogal wat. Gestrekt been inkomen kun je gewoon affluiten en Alves in dit geval geel geven voor aanstellerij.
Sergio kwam in deze wedstrijd ook in met gestrekt been en kreeg daarvoor geen rood. Hypocriet dus van de scheidsrechter en het duidt op een lichte voorkeur voor Barça.
Ik veroordeel ook niet alleen Barça. Nederlandse pers veroordeelt echter alleen Real en heeft het niet over het theater, gezuig en gezeik van Barça.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:13 schreef M.rak het volgende:
[..]
Gestrekt been gewoon affluitenAls iemand z'n been breekt is het pech hebben? Waarom kreeg Adebayor trouwens geen rood toen hij Busquets als een idioot in z'n gezicht duwde? (de enige keer dat Busquets wel geraakt werd geloof ik
) Over de schwalbes van Di Maria heb ik het dan nog niet gehad.
Een hoogstaande wedstrijd was het allerminst, omdat beide teams niet wilden voetballen, zeker in de eerste helft. Maar om alleen Barça te veroordelen, zoals ook Mourinho doet, is idioot.
Lees zn post ff nog een keer.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dit is een forum en op een forum mag je je mening geven. Als je dat niet bevalt, lees dit topic dan niet en ga je Barça-dekbedje bevlekken.
Joh?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:18 schreef Blik het volgende:
[..]
Wat denk je van allebei. Pepe komt lomp in, maar wat Alves doet lusten de honden ook geen brood van. Kermen als een klein kind en doen alsof zijn been gebroken is, om vervolgens weer op te staan en vrolijk door te voetballen.
Het voetbal raakt verziekt als je dergelijke acteerprestaties niet gaat beboeten, en het begint al met mensen die het goed praten zoals jij!
Dan had Sergio ook rood moeten hebben plus nog minimaal twee keer donkerrood aan 'n paar van die andere duikelaars en viswijven.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Joh?
Het is echt de slager van Madrid. 3 El Clasico's gezien. 3x had ie van het veld gemoeten.
En onze vriend José vindt het zo sneu dat ie altijd met 10 man tegen Barça komt![]()
Gister mocht ie blij zijn dat ze met 10 man eindigden.
Pepe/Marcello/Adebayor![]()
![]()
3x donker, donkerrood.
Lees anders even voor je begint te roeptoeteren.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Volgens mij zegt hij nergens dat je geen mening mag geven
Hij heeft commentaar op het feit dat ik mijn mening geef. Dan heb je de essentie van een forum niet helemaal begrepen.quote:
Dat ben ik op zich wel met je eens, de pers in Nederland mag inderdaad best wat (behoorlijk wat) objectiever zijn. Neemt niet weg dat de reacties van Mourinho "ik zou me schamen als ik zo de CL zou winnen", "de kaart van Pepe was niet terecht" nergens op slaan.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik veroordeel ook niet alleen Barça. Nederlandse pers veroordeelt echter alleen Real en heeft het niet over het theater, gezuig en gezeik van Barça.
Jij niks beters te doen dan zeuren over andere posters?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Hij heeft commentaar op het feit dat je alles 1000x herhaalt..
En daar heeft hij helemaal gelijk in, ik heb je alleen dezelfde onzin zien verkondigen.
Maar ach, ga maar lekker door, nix beters te doen zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |