Het gaat wel ergens om, maar dat maakt nog niet dat het interessante wedstrijden zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:22 schreef knnth het volgende:
[..]
17 clubs spelen nog om titel, directe plaatsing EL, EL playoffs, playoffs/directe degradatie. Alleen NAC speelt om des keizers spreekwoordelijke baard.
Willem II kan ook nog wel kampioen worden als de overige 17 clubs failliet gaan voor het einde van het seizoen.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:26 schreef Blik het volgende:
NAC kan volgens mij ook nog theoretisch gezien nacompetitie halen
Het is boeiend omdat het spannend wordt en het alle kanten op kan. Bijv. bij Heerenveen - Ajax. Als je goed voetbal wilt zien, kun je beter nooit meer naar de Eredivisie kijken en lekker de betere wedstrijden in Engeland en Spanje meepikken in een weekend en verder niet zeuren.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is qua punten spannend, maar spectaculaire wedstrijden zijn er weinig. Ook Feyenoord - PSV afgelopen weekend was weer drie keer niks.
Misschien dat Ajax - Twente spectaculair gaat worden, maar dan houdt het ook wel op.
Het hoeft geen goed voetbal te zijn. Goed voetbal is toch nauwelijks mogelijk met de beperkte spelers die de Nederlandse clubs hebben. Als het maar spannend is en er beleving is. Dat is helaas ook vaker niet dan wel het geval.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:29 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Het is boeiend omdat het spannend wordt en het alle kanten op kan. Bijv. bij Heerenveen - Ajax. Als je goed voetbal wilt zien, kun je beter nooit meer naar de Eredivisie kijken en lekker een x-aantal wedstrijdjes in Engeland en Spanje meepikken in een weekend en verder niet zeuren.
Nee hoor, want Utrecht staat op 44 punten en NAC heeft er 37 met nog twee wedstrijden te gaan.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:26 schreef Blik het volgende:
NAC kan volgens mij ook nog theoretisch gezien nacompetitie halen
Volgens mij bedoelde hij 16e worden.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee hoor, want Utrecht staat op 44 punten en NAC heeft er 37 met nog twee wedstrijden te gaan.
En ook dat kan niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:34 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij 16e worden.
Hoe wou je dat voor elkaar krijgen als NAC 37 punten heeft en Excelsior 29?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:34 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij 16e worden.
Dat moet je hem vragen. Het leek mij alleen een stuk waarschijnlijker dat hij er vanuit ging dat Nac nog meer de weg naar onder zou gaan inzetten de komende weken (nacompetitie blabla). De playoffs zou nog ridiculer zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hoe wou je dat voor elkaar krijgen als NAC 37 punten heeft en Excelsior 29?
Rekenwonders hier
Ojaquote:Op donderdag 28 april 2011 16:37 schreef knnth het volgende:
Laten we het vooral niet over Barcelona of Real Madrid hebben, trouwens
Dan had de NAC-supporter het verkeerd met wie ik gelunched hebquote:Op donderdag 28 april 2011 16:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hoe wou je dat voor elkaar krijgen als NAC 37 punten heeft en Excelsior 29?
Rekenwonders hier
Je kunt hem ook gewoon uit balans brengen. Verdediging van Real werkte nu wel heel erg mee aan die goal.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:48 schreef Iannn het volgende:
Vond het ook weer verassend te zien dat als Messi aan een rush begint iedereen maar wat achteruit loopt en niemand hem durft te tackelen ofzo, logisch ook, het kan het einde van je carriëre beteken (Del Horno).
Messi uit balans brengen krijg je zeker rood voor. En als de scheids niet direct aan rood denkt dan overtuigen de medespelers van Messi hem wel.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je kunt hem ook gewoon uit balans brengen. Verdediging van Real werkte nu wel heel erg mee aan die goal.
Dat is gewoon dieptriest als dat zo is. Uitsluiten kan ik het niet, want de gemiddelde UEFA-arbiter heeft bevlekte Barça-posters op z'n slaapkamer hangen.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:27 schreef Kekster het volgende:
[..]
Messi uit balans brengen krijg je zeker rood voor. En als de scheids niet direct aan rood denkt dan overtuigen de medespelers van Messi hem wel.
Het ligt er gewoon dik op dat de UEFA 'n stel Barça-fappers zijn. Heb overigens niks met zowel Real als Barça. Het structureel door de arbiters bevoordelen van Barça en het Barça-gefap bij de NOS komt gewoon veel mensen de neus uit. En dat is niet heel raar.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:17 schreef Kabolter het volgende:
Het zit bij sommigen wel heel diep..
Daarom had ik wel graag wat meer reacties gezien. Grote kans dat er dan veel gefrustreerde posts tussen zitten. Die blijven toch altijd grappig om te lezen.
Goh, mensen vinden Messi geweldig. Raar hè, echt raar??? Wat had je dan verwacht dat scheidsrechters geen voetballiefhebbers zijn? En je moet wel een debiel zijn als je niet ziet dat Messi een mooie speler is.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is gewoon dieptriest als dat zo is. Uitsluiten kan ik het niet, want de gemiddelde UEFA-arbiter heeft bevlekte Barça-posters op z'n slaapkamer hangen.
Hmm, mooi reserve laten staan in de wedstrijd tegen Sociedad en Real. Hij is nog hard genoeg nodig tegen Manchester.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:28 schreef onlogisch het volgende:
http://www.voetbalkrant.c(...)lessure-op-in-madrid
Messi geblesseerd.
Ik zeg ook nergens dat Messi niet geweldig is. Dat Messi geweldig is betekent niet dat je de rest van het gespuis constant moet ontzien en moet laten zeuren en fopduiken.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:22 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Goh, mensen vinden Messi geweldig. Raar hè, echt raar??? Wat had je dan verwacht dat scheidsrechters geen voetballiefhebbers zijn? En je moet wel een debiel zijn als je niet ziet dat Messi een mooie speler is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |