1. Hij raakt de bal.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:53 schreef Tarado het volgende:
Jij hebt er echt wel kijk op, tot op heden heb ik je op niets zinnigs kunnen betrappen
Even serieus, van een stilstaand plaatje + ene van dichtbij andere van veraf? Jij bent te obvious, ga terug naar trollbootcamp!quote:Op donderdag 28 april 2011 15:02 schreef Hypermotion het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan het dat busquets die hem wel raakt geen eens geel krijgt en pepe die hem niet raakt direct rood krijgt ?
Dat Ronaldo hatelijk is staat buiten kijf.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:00 schreef Ebbao het volgende:
Ze hebben het allemaal geleerd van de meester, leer hier zijn trucs:
Jij hebt er echt wel kijk op, tot op heden heb ik je op niets zinnigs kunnen betrappenquote:Op donderdag 28 april 2011 15:02 schreef speknek het volgende:
[..]
1. Hij raakt de bal.
2. Zijn noppen en been zijn naar beneden gericht, ergo het is geen gevaarlijk spel.
3. Ik heb gelijk.
Toch knap dat hij volkomen willekeurig in het rondschopt op het voetbalveld en alsnog de bal raakt. What are the odds?quote:Op donderdag 28 april 2011 15:11 schreef Kabolter het volgende:
"Overduidelijk voor de bal."
Hij weet volgens mij niet eens waar hij is. En al weet hij waar de bal is dan is het overduidelijk dat hij hem liever niet wil hebben.
Scheidsrechter moet gewoon optreden tegen zeurende spelers. De aanvoerder kan op normale toon met de scheidsrechter praten, de rest moet zich gewoon rustig houden.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:16 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Gezeur hoeft niet te werken hoor. De scheidsrechter kan ook denken, ik luister naar niemand zodra het spel stil ligt.
Pepe ging voor de bal en Alves werd niet geraakt. Alves doet wel alsof hij zojuist vol met lood is gepompt. Had Alves gewoon geel gegeven voor theatraal gedrag.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:11 schreef Kabolter het volgende:
"Overduidelijk voor de bal."
Hij weet volgens mij niet eens waar hij is. En al weet hij waar de bal is dan is het overduidelijk dat hij hem liever niet wil hebben.
Wat denk je. In Spanje staat de TV in de keuken en zit de halve familie erbij op zon avond.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:58 schreef Stirneriaan het volgende:
Hoe moet het er in Spanje wel niet aan toe gaan, als Nederlanders, die nauwelijks betrokken zijn bij de clubs en het vrij oppervlakkig volgen, er al zo over lopen te huilen?
Als dat ook met gestrekt been inkomen is, dan ja. Maar dat heeft op zich niks te maken met het feit dat de rode kaart voor Pepe terecht is, ook al denkt iedereen met een wit shirt daar anders over.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:50 schreef Halcon het volgende:
Dan had Sergio dus ook rood moeten hebben.
Ik doelde meer op dat eindeloze gezeur en 'geanalyseer' achteraf. Bijvoorbeeld op tv, in kranten.. Fora etc.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:01 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Wat denk je. In Spanje staat de TV in de keuken en zit de halve familie erbij op zon avond.
Doen ze daar ook wel. Sla maar eens een van de grotere (sport)kranten open.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:06 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dat eindeloze gezeur en 'geanalyseer' achteraf. Bijvoorbeeld op tv, in kranten.. Fora etc.
Niveau: neequote:Op donderdag 28 april 2011 16:15 schreef Halcon het volgende:
Daarnaast is het verder ook een beetje komkommertijd. Geen EK voor de deur, geen WK voor de deur, Nederlandse clubs doen niet meer mee in Europa, Eredivisie is vrij armoedig qua niveau en spektakel...
Het is qua punten spannend, maar spectaculaire wedstrijden zijn er weinig. Ook Feyenoord - PSV afgelopen weekend was weer drie keer niks.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:18 schreef Stirneriaan het volgende:
Eredivisie is wel spannender dan ooit. Veel belangrijke dingen worden dit weekend of over twee weeken beslist.
17 clubs spelen nog om titel, directe plaatsing EL, EL playoffs, playoffs/directe degradatie. Alleen NAC speelt om des keizers spreekwoordelijke baard.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:18 schreef Stirneriaan het volgende:
Eredivisie is wel spannender dan ooit. Veel belangrijke dingen worden dit weekend of over twee weeken beslist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |