abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf donderdag 28 april 2011 @ 13:05:23 #226
842 Zorro
Z
pi_96086193
Zomaar een paar momenten gevonden uit een paar verschillende wedstrijden!
Barcelona is veel beter, die doen dit (en meer) in 1 helft :')
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_96086535
Leuk die verzuurde haat. ^O^
pi_96086601
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:03 schreef Halcon het volgende:

[..]

De arbiter deed behalve er gehoor aan geven niets aan alle fopduiken en al het gezeur om kaarten. Het loont dus. Op het moment dat het niet meer loont, is het zo afgelopen.
Gezeur hoeft niet te werken hoor. De scheidsrechter kan ook denken, ik luister naar niemand zodra het spel stil ligt.
  donderdag 28 april 2011 @ 13:38:20 #229
62913 Blik
The one and Only!
pi_96087490
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:40 schreef Ebbao het volgende:

And besides, als fopduiken geel was, stonden we uiteindelijk met vier tegen vier te spelen.
Schwalbes zijn al zeker enkele jaren een gele kaart, alleen wordt het veel te weinig toegepast. Zoals die Spanjaarden bezig zijn is gewoon te erg voor woorden qua fopduiken, aanstellerij, etc. Van mijn part mogen ze daar mensen achteraf zwaar om schorsen, het heeft namelijk niks met voetbal te maken. Voetbal krijgt zo de reputatie van een mietjessport
pi_96087546
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:14 schreef Paul-89 het volgende:
Leuk die verzuurde haat. ^O^
De rollen zijn omgedraaid, Madrid had Franco en Barcelona vond alles oneerlijk, nu heeft Barcelona de UEFA en vindt Madrid alles oneerlijk _O-
pi_96087560
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:38 schreef Blik het volgende:
Voetbal krijgt zo de reputatie van een mietjessport
KRIJGT? :D :'( :D
pi_96087604
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:39 schreef knnth het volgende:

[..]

De rollen zijn omgedraaid, Madrid had Franco en Barcelona vond alles oneerlijk, nu heeft Barcelona de UEFA en vindt Madrid alles oneerlijk _O-
Het verschil is dat Barca de UEFA niet heeft.
  donderdag 28 april 2011 @ 13:41:32 #233
62913 Blik
The one and Only!
pi_96087627
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:40 schreef knnth het volgende:

[..]

KRIJGT? :D :'( :D
Ja, goeie. Dat is eigenlijk al zo
pi_96087717
Ach, voor echt voetbal moet je al jaren in de Schotse 2e divisie zijn (Raith Rovers FC etc). Sowieso de bezigheden van Barcelona, Arsenal en de mietjes van Real nog voetbal noemen. :')
pi_96087747
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:38 schreef Blik het volgende:

[..]

Schwalbes zijn al zeker enkele jaren een gele kaart, alleen wordt het veel te weinig toegepast. Zoals die Spanjaarden bezig zijn is gewoon te erg voor woorden qua fopduiken, aanstellerij, etc. Van mijn part mogen ze daar mensen achteraf zwaar om schorsen, het heeft namelijk niks met voetbal te maken. Voetbal krijgt zo de reputatie van een mietjessport
Ze duiken omdat ze denken dat de scheids niet ziet dat het een schwalbe is. is net als doping, men gebruikt omdat men denkt niet gepakt te worden.
pi_96087802
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:22 schreef Kekster het volgende:

[..]

Hij heeft geen ongelijk. Daarnaast zetten ze bij Real tenminste geen sproeiers aan na de wedstrijd dus dat maakt ze betere verliezers dan Barcelona ;)
Qua onsportief gedrag is Real wel koninklijk.

Real
- Bewust voor schorsingen gaan (gele kaarten scoren, Barcelona doet het en krijgt meteen een extra schorsing naar het hoofd geslingerd)
- Afmetingen veld kleiner maken
- Altijd later op het veld willen staan dan de tegenstander

Veld trager en lelijker maken:
- Zand laten strooien
- Gras met opzet niet maaien
- Niet sproeien

Zoveel miljoenen en dan nog denken dat je alleen het verschil kunt maken door te verdedigen en deze onsportieve acties.

[ Bericht 3% gewijzigd door Kabolter op 28-04-2011 13:53:05 ]
pi_96087814
Ik vind dat constante gereclameer bij de scheidsrechter wel erg irritant. Beide teams maakten zich daar schuldig aan. Overtreding gefloten en direct staat er 5 man om de scheidsrechter om verhaal te halen/kaarten te vragen.
  donderdag 28 april 2011 @ 13:47:55 #238
62913 Blik
The one and Only!
pi_96087871
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:44 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Ze duiken omdat ze denken dat de scheids niet ziet dat het een schwalbe is. is net als doping, men gebruikt omdat men denkt niet gepakt te worden.
Scheidsrechters zien het vaak genoeg. Vaak laten ze dan ofwel doorspelen en zeggen dat de persoon moet opstaan of fluiten ze voor een overtreding, maar geven ze vervolgens geen kaart. Ze horen gewoon direct een kaart te geven voor zulk spelbederf
pi_96087906
quote:
13s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:46 schreef tjoptjop het volgende:
Ik vind dat constante gereclameer bij de scheidsrechter wel erg irritant. Beide teams maakten zich daar schuldig aan. Overtreding gefloten en direct staat er 5 man om de scheidsrechter om verhaal te halen/kaarten te vragen.
True. René van der Gijp maakt zich totaal ongeloofwaardig door Messi en Xavi ook te prijzen "omdat ze alleen maar met voetbal bezig zijn". Messi heb ik ook genoeg zien zeiken en om kaarten zien vragen de laatste weken. Bepaalde erg goede spelers net onder de absolute top zie je dat nog niet echt doen (Modric, Ruiz.. dat soort types).
pi_96087998
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:49 schreef Stirneriaan het volgende:

[..]

True. René van der Gijp maakt zich totaal ongeloofwaardig door Messi en Xavi ook te prijzen "omdat ze alleen maar met voetbal bezig zijn". Messi heb ik ook genoeg zien zeiken en om kaarten zien vragen de laatste weken. Bepaalde erg goede spelers net onder de top zie je dat nog niet doen (Modric, Ruiz.. dat soort types).
Zon Ruiz is nog niet verpest en hopelijk gebeurt dat ook niet.
pi_96088155
quote:

[..]

True. René van der Gijp maakt zich totaal ongeloofwaardig door Messi en Xavi ook te prijzen "omdat ze alleen maar met voetbal bezig zijn". Messi heb ik ook genoeg zien zeiken en om kaarten zien vragen de laatste weken. Bepaalde erg goede spelers net onder de absolute top zie je dat nog niet echt doen (Modric, Ruiz.. dat soort types).
Xavi staat idd ook altijd bij de scheids :')
pi_96088230
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:47 schreef Blik het volgende:

[..]

Scheidsrechters zien het vaak genoeg. Vaak laten ze dan ofwel doorspelen en zeggen dat de persoon moet opstaan of fluiten ze voor een overtreding, maar geven ze vervolgens geen kaart. Ze horen gewoon direct een kaart te geven voor zulk spelbederf
Dat dus, zal snel genoeg afgelopen zijn als er direct geel gegeven wordt. Nu is de baat/risico verhouding een beetje scheef.
  donderdag 28 april 2011 @ 14:00:23 #243
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_96088299
Voelbalscheidsrechters zou eens wat meer naar basketbal moeten kijken. In basketbal is er maar 1 persoon die met de scheidsrechter mag praten, op een normale toon, en dat is de coach. Als een van de spelers ook maar 1 woord richting de scheids roept krijgt hij een fout tegen. Zelfs bij gebaren gebeurt het wel eens. Als ze dit bij voetbal ook zouden toepassen zou het snel afgelopen zijn met dat gezeik.
Ook geen sig dus
  donderdag 28 april 2011 @ 14:03:55 #244
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_96088422
quote:

[..]
Ik wil het niet helemaal goed praten, maar Messi en Xavi zijn natuurlijk kleine mannetjes. ONtzettend begaafd en afhankelijk van de individuele actie. Het lijkt me logisch dat je er af en toe dood ziek van wordt als je 1x draait dat je moet vrezen voor je benen omdat er zo'n blinde mongool als Pepe aan komt draven.
pi_96088458
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:58 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Dat dus, zal snel genoeg afgelopen zijn als er direct geel gegeven wordt. Nu is de baat/risico verhouding een beetje scheef.
Een scheids kan ook beslissen: oke dit is El Clasico, een hoop kabaal en theater. Ik deel geen kaarten uit voor kaartenvragers en ouwehoerders. De wedstrijd aanvoelen, laat ze maar lullen. Kan ook prima werken. Maar je moet consequent zijn als scheidsrechter.
  donderdag 28 april 2011 @ 14:06:27 #246
62913 Blik
The one and Only!
pi_96088531
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:58 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Overigens zouden ze ook geel moeten geven aan mensen die herhaaldelijk om een gele kaart vragen voor de tegenstander.
  donderdag 28 april 2011 @ 14:08:21 #247
62913 Blik
The one and Only!
pi_96088609
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:04 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Een scheids kan ook beslissen: oke dit is El Clasico, een hoop kabaal en theater. Ik deel geen kaarten uit voor kaartenvragers en ouwehoerders. De wedstrijd aanvoelen, laat ze maar lullen. Kan ook prima werken. Maar je moet consequent zijn als scheidsrechter.
Dit gaat niet om El Clasico, dit gebeurt steeds vaker in het voetbal en dient gewoon in zijn algemeenheid aangepakt te worden. Dan zal het ook minder gebeuren bij El Clasico.

En tuurlijk moet je een wedstrijd een beetje aanvoelen, maar wat er gisteren gebeurde was wel vrij extreem en dan moet daar tegen opgetreden worden.
  donderdag 28 april 2011 @ 14:09:46 #248
62913 Blik
The one and Only!
pi_96088659
quote:
2s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:03 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Ik wil het niet helemaal goed praten, maar Messi en Xavi zijn natuurlijk kleine mannetjes. ONtzettend begaafd en afhankelijk van de individuele actie. Het lijkt me logisch dat je er af en toe dood ziek van wordt als je 1x draait dat je moet vrezen voor je benen omdat er zo'n blinde mongool als Pepe aan komt draven.
Xavi staat bij ieder wissewasje bij de scheids te zeiken om een gele kaart, ook als hij er niet zelf bij betrokken is.
  FOK!Fotograaf donderdag 28 april 2011 @ 14:12:17 #249
842 Zorro
Z
pi_96088754
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:04 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Aanvoelen :')
Het meest trieste cliché in het voetbal. Er zijn regels en daar moet je je aan houden, niks aanvoelen. Dit lijkt er meer op:
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:00 schreef Dennis_enzo het volgende:
Voelbalscheidsrechters zou eens wat meer naar basketbal moeten kijken. In basketbal is er maar 1 persoon die met de scheidsrechter mag praten, op een normale toon, en dat is de coach. Als een van de spelers ook maar 1 woord richting de scheids roept krijgt hij een fout tegen. Zelfs bij gebaren gebeurt het wel eens. Als ze dit bij voetbal ook zouden toepassen zou het snel afgelopen zijn met dat gezeik.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_96088816
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:08 schreef Blik het volgende:

[..]

Dit gaat niet om El Clasico, dit gebeurt steeds vaker in het voetbal en dient gewoon in zijn algemeenheid aangepakt te worden. Dan zal het ook minder gebeuren bij El Clasico.

En tuurlijk moet je een wedstrijd een beetje aanvoelen, maar wat er gisteren gebeurde was wel vrij extreem en dan moet daar tegen opgetreden worden.
Zo werkt dat alleen niet. Nationeel fluiten scheidsrechters anders dan internationaal. Maar je ziet het wel. Mourinho en Pepe weg. Is toch behoorlijke averij voor Real.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')