abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96084739
Het vragen naar kaarten en het fopduiken. Beiden worden ze vaak enkel toegedicht aan Barcelona. Zit hier een kern van waarheid in? Mijns inziens wel, ik heb er (ook gister) enkele gezien. Maar ik leef niet in de veronderstelling dat dit enkel bij Barcelona gebeurt. Daar waar Busquets, Alves en Iniesta bij Barcelona hiermee voorop lopen, staan aan Real Madrid zijde Di Maria, Ronaldo en Marcelo garant voor menig fopduik.

Beide teams passen dit toe, dus stop met het afzeiken van één team hierover, dat getuigt van subjectiviteit.

donderdag 28 april 2011 @ 12:20:53 #202
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_96084783
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:47 schreef Halcon het volgende:
Alves stuiterde wel heel overdreven. Geel kun je er voor geven, rood is absoluut overdreven.
Die rode kaart was en niet overdreven en hij had al diverse sollicitaties naar geel staan. Weg wezen met die dwaas. Loopt alleen als een blind paard om zich heen te schoppen, maar voegt voetballend niks toe. Sowieso had Barca dit gewonnen trouwens. Je kunt ze op deze manier niet eeuwig tegenhouden
  donderdag 28 april 2011 @ 12:22:01 #203
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_96084819
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:19 schreef Ebbao het volgende:
Het vragen naar kaarten en het fopduiken. Beiden worden ze vaak enkel toegedicht aan Barcelona. Zit hier een kern van waarheid in? Mijns inziens wel, ik heb er (ook gister) enkele gezien. Maar ik leef niet in de veronderstelling dat dit enkel bij Barcelona gebeurt. Daar waar Busquets, Alves en Iniesta bij Barcelona hiermee voorop lopen, staan aan Real Madrid zijde Di Maria, Ronaldo en Marcelo garant voor menig fopduik.

Beide teams passen dit toe, dus stop met het afzeiken van één team hierover, dat getuigt van subjectiviteit.

Eens. Ik heb me gisteren helemaal de tering lopen ergeren aan Pedro, Busquets maar vooral aan Di Maria en Marcello. Wat een nare klootzakkies allemaal.
pi_96084836
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:11 schreef knnth het volgende:
Ronaldo ook al zo'n goede verliezer:

[..]

De jongens van Barcelona hebben veel macht, in en buiten het veld. Elf tegen elf controleerden we en kregen geen goal tegen. We speelde niet goed maar alles was onder controle. We komen met tien man en ze scoren twee keer. Toevallig, niet? Het is altijd hetzelfde, jaar in jaar uit, ik snap het niet. Ik snap het echt niet, het is moeilijk om zo te spelen.

:D :'( :D
Hij heeft geen ongelijk. Daarnaast zetten ze bij Real tenminste geen sproeiers aan na de wedstrijd dus dat maakt ze betere verliezers dan Barcelona ;)
pi_96084851
quote:
2s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:20 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Die rode kaart was en niet overdreven en hij had al diverse sollicitaties naar geel staan. Weg wezen met die dwaas. Loopt alleen als een blind paard om zich heen te schoppen, maar voegt voetballend niks toe. Sowieso had Barca dit gewonnen trouwens. Je kunt ze op deze manier niet eeuwig tegenhouden
Je moet het per geval beoordelen en dit was geen directe rode kaart. Als je denkt dat dit rood is, dan snap je echt niets van voetbal en kun je beter korfbal gaan kijken.
pi_96085128
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:23 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je moet het per geval beoordelen en dit was geen directe rode kaart. Als je denkt dat dit rood is, dan snap je echt niets van voetbal en kun je beter korfbal gaan kijken.
Natuurlijk is het terecht dat Die lelijke hongekop rood kreeg. Daar vroeg ie zelf om. Hij heeft zn reputatie tegen en daar plukt ie nu de vruchten van. Kutgedrag in welke vorm dan ook moet je bestraffen. Duikers, schoppers, kaartenvragers. Duidelijkheid geven!
pi_96085139
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:23 schreef Halcon het volgende:

[..]

Sta me dan toe om een keer bij jou met zo'n gestrekt been in te komen, dan wil ik met alle plezier je overtuigen dat dit absoluut rood is.
pi_96085225
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:32 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Sta me dan toe om een keer bij jou met zo'n gestrekt been in te komen, dan wil ik met alle plezier je overtuigen dat dit absoluut rood is.
Is goed. Wanneer gaan we een partijtje voetballen?
pi_96085265
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:32 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Natuurlijk is het terecht dat Die lelijke hongekop rood kreeg. Daar vroeg ie zelf om. Hij heeft zn reputatie tegen en daar plukt ie nu de vruchten van. Kutgedrag in welke vorm dan ook moet je bestraffen. Duikers, schoppers, kaartenvragers. Duidelijkheid geven!
Ach, hij raakte die gozer van Barça niet eens. Beter hadden ze die fopduiker van Barça geel gegeven voor het maken van een schwalbe.

Scheidsrechters moeten situaties beoordelen, niet oordelen op basis van reputaties.
pi_96085327
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:36 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ach, hij raakte die gozer van Barça niet eens. Beter hadden ze die fopduiker van Barça geel gegeven voor het maken van een schwalbe.

Scheidsrechters moeten situaties beoordelen, niet oordelen op basis van reputaties.
En dat deed de beste man uitstekend gisteren, onbesuisd inkomen : rood.
pi_96085383
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:38 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

En dat deed de beste man uitstekend gisteren, onbesuisd inkomen : rood.
Hij deed dat helemaal verkeerd. Als je zo rode kaarten gaan trekken, dan kun je er een stuk of 10 per wedstrijd trekken.
pi_96085390
quote:

[..]

Klopt, Alves is ook een irritante vent. Scheidsrechters moete beoordelen op situaties, maar goodwill kweken werkt ook, dus slecht gedrag heeft ook invloed. Dat moet je weten als speler.
pi_96085391
quote:

[..]

And besides, als fopduiken geel was, stonden we uiteindelijk met vier tegen vier te spelen.
  donderdag 28 april 2011 @ 12:42:05 #214
8369 speknek
Another day another slay
pi_96085425
quote:

Klopt. Maar Real Madrid is gewoon een veel matiger team dan Barcelona, dus die proberen op andere manieren te winnen. Dat Barcelona het niet nodig heeft en desondanks aan de lopende band doet (en nog veel meer dan het gemiddelde Europese team ook), maakt ze m.i. uitermate onsympathiek. Niet dat Real Madrid sympathiek is natuurlijk, maar dat terzijde.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_96085433
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:40 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Klopt, Alves is ook een irritante vent. Scheidsrechters moete beoordelen op situaties, maar goodwill kweken werkt ook, dus slecht gedrag heeft ook invloed. Dat moet je weten als speler.
Uit de praktijk blijkt inderdaad wel dat het werkt, maar het zou niet zo moeten zijn dat beslissingen worden genomen op basis van reputaties.
pi_96085474
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:42 schreef speknek het volgende:

[..]

Klopt. Maar Real Madrid is gewoon een veel matiger team dan Barcelona, dus die proberen op andere manieren te winnen. Dat Barcelona het niet nodig heeft en desondanks aan de lopende band doet (en nog veel meer dan het gemiddelde Europese team ook), maakt ze m.i. uitermate onsympathiek. Niet dat Real Madrid sympathiek is natuurlijk, maar dat terzijde.
Fopduiken is per definitie onsympathiek, heeft vrij weinig met kwaliteit van het team te maken. Al begrijp ik wel wat je bedoelt.
pi_96085512
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:40 schreef Ebbao het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

And besides, als fopduiken geel was, stonden we uiteindelijk met vier tegen vier te spelen.
Dan zij dat maar zo. Misschien dat spelers er dan eens mee stoppen?
pi_96085598
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:42 schreef Halcon het volgende:

[..]

Uit de praktijk blijkt inderdaad wel dat het werkt, maar het zou niet zo moeten zijn dat beslissingen worden genomen op basis van reputaties.
Dat is onmogelijk. Zelfde als de trucjes die Mourinho probeert uit te voeren om de scheidsrechter vooraf en tijdens de wedstrijd te beïnvloeden, zulke dingen werken altijd mee in het achterhoofd van de scheids.

Morele vraagstukken daargelaten.
pi_96085709
De trucjes en de sublieme tactiek hebben Mourinho in ieder geval zoveel opgeleverd dat een houthakker die alleen maar ballen inleverde rood kreeg en dat hij zelf ook niet veel later vanaf de tribune zag hoe zijn team weggetikt werd en dat de return er eigenlijk al niet meer toe doet (lees: dat Barcelona fluitend de finale haalt volgende week).
pi_96085768
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:40 schreef Halcon het volgende:

[..]

Hij deed dat helemaal verkeerd. Als je zo rode kaarten gaan trekken, dan kun je er een stuk of 10 per wedstrijd trekken.
Als er 10 van zulke Pepe acties in een wedstrijd zijn moet je inderdaad 10 x rood geven.
  donderdag 28 april 2011 @ 12:53:23 #221
8369 speknek
Another day another slay
pi_96085783
Ik vind overigens dat de scheidsrechter het redelijk goed deed deze wedstrijd, maar in het algemeen bespeur ik ook een behoorlijke voorkeur voor Barcelona en het Spaanse elftal. Van Persie was daar een goed voorbeeld van. Ze moeten echt eens een keer keihard optreden tegen fopduiken en kaarten vragen, maar het is geloof ik al niet eens een geheim meer dat de FIFA zo geniet van het spel van Barcelona dat ze het geen duimbreed in de weg leggen. Wat dat betreft kan ik me de frustratie van Mourinho en Ronaldo goed inbeelden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_96085799
Barcelona gaat geen kind hebben aan Real volgende week. Of het blijft een hele saaie 0-0 omdat Real niet wil afgaan en Barcelona zijn krachten spaart, of Real gaat vol in de aanval en wordt daardoor helemaal scheef getikt door Barcelona, dat met 4-0 wint.

Hoe dan ook, Real is gewoon ultiem kansloos volgende week.
pi_96085841
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:47 schreef Ebbao het volgende:

[..]

Dat is onmogelijk. Zelfde als de trucjes die Mourinho probeert uit te voeren om de scheidsrechter vooraf en tijdens de wedstrijd te beïnvloeden, zulke dingen werken altijd mee in het achterhoofd van de scheids.

Morele vraagstukken daargelaten.
Een scheidsrechter moet gewoon objectief zijn en niet constant fappen op Barça. Natuurlijk was Barça gisteren beter dan Real, maar je kunt ook niet ontkennen dat Barça nooit wordt aangepakt wegens fopduiken en wel altijd de tegenstander kaarten aan weet te smeren.
pi_96085968
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:55 schreef Halcon het volgende:

[..]

Een scheidsrechter moet gewoon objectief zijn en niet constant fappen op Barça. Natuurlijk was Barça gisteren beter dan Real, maar je kunt ook niet ontkennen dat Barça nooit wordt aangepakt wegens fopduiken en wel altijd de tegenstander kaarten aan weet te smeren.
quote:

pi_96086143
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:59 schreef Ebbao het volgende:

[..]

[..]

De arbiter deed behalve er gehoor aan geven niets aan alle fopduiken en al het gezeur om kaarten. Het loont dus. Op het moment dat het niet meer loont, is het zo afgelopen.
  FOK!Fotograaf donderdag 28 april 2011 @ 13:05:23 #226
842 Zorro
Z
pi_96086193
Zomaar een paar momenten gevonden uit een paar verschillende wedstrijden!
Barcelona is veel beter, die doen dit (en meer) in 1 helft :')
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_96086535
Leuk die verzuurde haat. ^O^
pi_96086601
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:03 schreef Halcon het volgende:

[..]

De arbiter deed behalve er gehoor aan geven niets aan alle fopduiken en al het gezeur om kaarten. Het loont dus. Op het moment dat het niet meer loont, is het zo afgelopen.
Gezeur hoeft niet te werken hoor. De scheidsrechter kan ook denken, ik luister naar niemand zodra het spel stil ligt.
  donderdag 28 april 2011 @ 13:38:20 #229
62913 Blik
The one and Only!
pi_96087490
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:40 schreef Ebbao het volgende:

Schwalbes zijn al zeker enkele jaren een gele kaart, alleen wordt het veel te weinig toegepast. Zoals die Spanjaarden bezig zijn is gewoon te erg voor woorden qua fopduiken, aanstellerij, etc. Van mijn part mogen ze daar mensen achteraf zwaar om schorsen, het heeft namelijk niks met voetbal te maken. Voetbal krijgt zo de reputatie van een mietjessport
pi_96087546
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:14 schreef Paul-89 het volgende:
Leuk die verzuurde haat. ^O^
De rollen zijn omgedraaid, Madrid had Franco en Barcelona vond alles oneerlijk, nu heeft Barcelona de UEFA en vindt Madrid alles oneerlijk _O-
pi_96087560
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:38 schreef Blik het volgende:
Voetbal krijgt zo de reputatie van een mietjessport
KRIJGT? :D :'( :D
pi_96087604
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:39 schreef knnth het volgende:

[..]

De rollen zijn omgedraaid, Madrid had Franco en Barcelona vond alles oneerlijk, nu heeft Barcelona de UEFA en vindt Madrid alles oneerlijk _O-
Het verschil is dat Barca de UEFA niet heeft.
  donderdag 28 april 2011 @ 13:41:32 #233
62913 Blik
The one and Only!
pi_96087627
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:40 schreef knnth het volgende:

[..]

KRIJGT? :D :'( :D
Ja, goeie. Dat is eigenlijk al zo
pi_96087717
Ach, voor echt voetbal moet je al jaren in de Schotse 2e divisie zijn (Raith Rovers FC etc). Sowieso de bezigheden van Barcelona, Arsenal en de mietjes van Real nog voetbal noemen. :')
pi_96087747
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:38 schreef Blik het volgende:

[..]

Schwalbes zijn al zeker enkele jaren een gele kaart, alleen wordt het veel te weinig toegepast. Zoals die Spanjaarden bezig zijn is gewoon te erg voor woorden qua fopduiken, aanstellerij, etc. Van mijn part mogen ze daar mensen achteraf zwaar om schorsen, het heeft namelijk niks met voetbal te maken. Voetbal krijgt zo de reputatie van een mietjessport
Ze duiken omdat ze denken dat de scheids niet ziet dat het een schwalbe is. is net als doping, men gebruikt omdat men denkt niet gepakt te worden.
pi_96087802
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:22 schreef Kekster het volgende:

[..]

Hij heeft geen ongelijk. Daarnaast zetten ze bij Real tenminste geen sproeiers aan na de wedstrijd dus dat maakt ze betere verliezers dan Barcelona ;)
Qua onsportief gedrag is Real wel koninklijk.

Real
- Bewust voor schorsingen gaan (gele kaarten scoren, Barcelona doet het en krijgt meteen een extra schorsing naar het hoofd geslingerd)
- Afmetingen veld kleiner maken
- Altijd later op het veld willen staan dan de tegenstander

Veld trager en lelijker maken:
- Zand laten strooien
- Gras met opzet niet maaien
- Niet sproeien

Zoveel miljoenen en dan nog denken dat je alleen het verschil kunt maken door te verdedigen en deze onsportieve acties.

[ Bericht 3% gewijzigd door Kabolter op 28-04-2011 13:53:05 ]
pi_96087814
Ik vind dat constante gereclameer bij de scheidsrechter wel erg irritant. Beide teams maakten zich daar schuldig aan. Overtreding gefloten en direct staat er 5 man om de scheidsrechter om verhaal te halen/kaarten te vragen.
  donderdag 28 april 2011 @ 13:47:55 #238
62913 Blik
The one and Only!
pi_96087871
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:44 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Ze duiken omdat ze denken dat de scheids niet ziet dat het een schwalbe is. is net als doping, men gebruikt omdat men denkt niet gepakt te worden.
Scheidsrechters zien het vaak genoeg. Vaak laten ze dan ofwel doorspelen en zeggen dat de persoon moet opstaan of fluiten ze voor een overtreding, maar geven ze vervolgens geen kaart. Ze horen gewoon direct een kaart te geven voor zulk spelbederf
pi_96087906
quote:
13s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:46 schreef tjoptjop het volgende:
Ik vind dat constante gereclameer bij de scheidsrechter wel erg irritant. Beide teams maakten zich daar schuldig aan. Overtreding gefloten en direct staat er 5 man om de scheidsrechter om verhaal te halen/kaarten te vragen.
True. René van der Gijp maakt zich totaal ongeloofwaardig door Messi en Xavi ook te prijzen "omdat ze alleen maar met voetbal bezig zijn". Messi heb ik ook genoeg zien zeiken en om kaarten zien vragen de laatste weken. Bepaalde erg goede spelers net onder de absolute top zie je dat nog niet echt doen (Modric, Ruiz.. dat soort types).
pi_96087998
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:49 schreef Stirneriaan het volgende:

[..]

True. René van der Gijp maakt zich totaal ongeloofwaardig door Messi en Xavi ook te prijzen "omdat ze alleen maar met voetbal bezig zijn". Messi heb ik ook genoeg zien zeiken en om kaarten zien vragen de laatste weken. Bepaalde erg goede spelers net onder de top zie je dat nog niet doen (Modric, Ruiz.. dat soort types).
Zon Ruiz is nog niet verpest en hopelijk gebeurt dat ook niet.
pi_96088155
quote:

[..]

True. René van der Gijp maakt zich totaal ongeloofwaardig door Messi en Xavi ook te prijzen "omdat ze alleen maar met voetbal bezig zijn". Messi heb ik ook genoeg zien zeiken en om kaarten zien vragen de laatste weken. Bepaalde erg goede spelers net onder de absolute top zie je dat nog niet echt doen (Modric, Ruiz.. dat soort types).
Xavi staat idd ook altijd bij de scheids :')
pi_96088230
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:47 schreef Blik het volgende:

[..]

Scheidsrechters zien het vaak genoeg. Vaak laten ze dan ofwel doorspelen en zeggen dat de persoon moet opstaan of fluiten ze voor een overtreding, maar geven ze vervolgens geen kaart. Ze horen gewoon direct een kaart te geven voor zulk spelbederf
Dat dus, zal snel genoeg afgelopen zijn als er direct geel gegeven wordt. Nu is de baat/risico verhouding een beetje scheef.
  donderdag 28 april 2011 @ 14:00:23 #243
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_96088299
Voelbalscheidsrechters zou eens wat meer naar basketbal moeten kijken. In basketbal is er maar 1 persoon die met de scheidsrechter mag praten, op een normale toon, en dat is de coach. Als een van de spelers ook maar 1 woord richting de scheids roept krijgt hij een fout tegen. Zelfs bij gebaren gebeurt het wel eens. Als ze dit bij voetbal ook zouden toepassen zou het snel afgelopen zijn met dat gezeik.
Ook geen sig dus
  donderdag 28 april 2011 @ 14:03:55 #244
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_96088422
quote:

[..]
Ik wil het niet helemaal goed praten, maar Messi en Xavi zijn natuurlijk kleine mannetjes. ONtzettend begaafd en afhankelijk van de individuele actie. Het lijkt me logisch dat je er af en toe dood ziek van wordt als je 1x draait dat je moet vrezen voor je benen omdat er zo'n blinde mongool als Pepe aan komt draven.
pi_96088458
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:58 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Dat dus, zal snel genoeg afgelopen zijn als er direct geel gegeven wordt. Nu is de baat/risico verhouding een beetje scheef.
Een scheids kan ook beslissen: oke dit is El Clasico, een hoop kabaal en theater. Ik deel geen kaarten uit voor kaartenvragers en ouwehoerders. De wedstrijd aanvoelen, laat ze maar lullen. Kan ook prima werken. Maar je moet consequent zijn als scheidsrechter.
  donderdag 28 april 2011 @ 14:06:27 #246
62913 Blik
The one and Only!
pi_96088531
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:58 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Overigens zouden ze ook geel moeten geven aan mensen die herhaaldelijk om een gele kaart vragen voor de tegenstander.
  donderdag 28 april 2011 @ 14:08:21 #247
62913 Blik
The one and Only!
pi_96088609
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:04 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Een scheids kan ook beslissen: oke dit is El Clasico, een hoop kabaal en theater. Ik deel geen kaarten uit voor kaartenvragers en ouwehoerders. De wedstrijd aanvoelen, laat ze maar lullen. Kan ook prima werken. Maar je moet consequent zijn als scheidsrechter.
Dit gaat niet om El Clasico, dit gebeurt steeds vaker in het voetbal en dient gewoon in zijn algemeenheid aangepakt te worden. Dan zal het ook minder gebeuren bij El Clasico.

En tuurlijk moet je een wedstrijd een beetje aanvoelen, maar wat er gisteren gebeurde was wel vrij extreem en dan moet daar tegen opgetreden worden.
  donderdag 28 april 2011 @ 14:09:46 #248
62913 Blik
The one and Only!
pi_96088659
quote:
2s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:03 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Ik wil het niet helemaal goed praten, maar Messi en Xavi zijn natuurlijk kleine mannetjes. ONtzettend begaafd en afhankelijk van de individuele actie. Het lijkt me logisch dat je er af en toe dood ziek van wordt als je 1x draait dat je moet vrezen voor je benen omdat er zo'n blinde mongool als Pepe aan komt draven.
Xavi staat bij ieder wissewasje bij de scheids te zeiken om een gele kaart, ook als hij er niet zelf bij betrokken is.
  FOK!Fotograaf donderdag 28 april 2011 @ 14:12:17 #249
842 Zorro
Z
pi_96088754
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:04 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Aanvoelen :')
Het meest trieste cliché in het voetbal. Er zijn regels en daar moet je je aan houden, niks aanvoelen. Dit lijkt er meer op:
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:00 schreef Dennis_enzo het volgende:
Voelbalscheidsrechters zou eens wat meer naar basketbal moeten kijken. In basketbal is er maar 1 persoon die met de scheidsrechter mag praten, op een normale toon, en dat is de coach. Als een van de spelers ook maar 1 woord richting de scheids roept krijgt hij een fout tegen. Zelfs bij gebaren gebeurt het wel eens. Als ze dit bij voetbal ook zouden toepassen zou het snel afgelopen zijn met dat gezeik.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_96088816
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:08 schreef Blik het volgende:

[..]

Dit gaat niet om El Clasico, dit gebeurt steeds vaker in het voetbal en dient gewoon in zijn algemeenheid aangepakt te worden. Dan zal het ook minder gebeuren bij El Clasico.

En tuurlijk moet je een wedstrijd een beetje aanvoelen, maar wat er gisteren gebeurde was wel vrij extreem en dan moet daar tegen opgetreden worden.
Zo werkt dat alleen niet. Nationeel fluiten scheidsrechters anders dan internationaal. Maar je ziet het wel. Mourinho en Pepe weg. Is toch behoorlijke averij voor Real.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')