Die rode kaart was en niet overdreven en hij had al diverse sollicitaties naar geel staan. Weg wezen met die dwaas. Loopt alleen als een blind paard om zich heen te schoppen, maar voegt voetballend niks toe. Sowieso had Barca dit gewonnen trouwens. Je kunt ze op deze manier niet eeuwig tegenhoudenquote:Op donderdag 28 april 2011 10:47 schreef Halcon het volgende:
Alves stuiterde wel heel overdreven. Geel kun je er voor geven, rood is absoluut overdreven.
Eens. Ik heb me gisteren helemaal de tering lopen ergeren aan Pedro, Busquets maar vooral aan Di Maria en Marcello. Wat een nare klootzakkies allemaal.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:19 schreef Ebbao het volgende:
Het vragen naar kaarten en het fopduiken. Beiden worden ze vaak enkel toegedicht aan Barcelona. Zit hier een kern van waarheid in? Mijns inziens wel, ik heb er (ook gister) enkele gezien. Maar ik leef niet in de veronderstelling dat dit enkel bij Barcelona gebeurt. Daar waar Busquets, Alves en Iniesta bij Barcelona hiermee voorop lopen, staan aan Real Madrid zijde Di Maria, Ronaldo en Marcelo garant voor menig fopduik.
Beide teams passen dit toe, dus stop met het afzeiken van één team hierover, dat getuigt van subjectiviteit.
Hij heeft geen ongelijk. Daarnaast zetten ze bij Real tenminste geen sproeiers aan na de wedstrijd dus dat maakt ze betere verliezers dan Barcelonaquote:Op donderdag 28 april 2011 12:11 schreef knnth het volgende:
Ronaldo ook al zo'n goede verliezer:
[..]
De jongens van Barcelona hebben veel macht, in en buiten het veld. Elf tegen elf controleerden we en kregen geen goal tegen. We speelde niet goed maar alles was onder controle. We komen met tien man en ze scoren twee keer. Toevallig, niet? Het is altijd hetzelfde, jaar in jaar uit, ik snap het niet. Ik snap het echt niet, het is moeilijk om zo te spelen.![]()
![]()
Je moet het per geval beoordelen en dit was geen directe rode kaart. Als je denkt dat dit rood is, dan snap je echt niets van voetbal en kun je beter korfbal gaan kijken.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:20 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Die rode kaart was en niet overdreven en hij had al diverse sollicitaties naar geel staan. Weg wezen met die dwaas. Loopt alleen als een blind paard om zich heen te schoppen, maar voegt voetballend niks toe. Sowieso had Barca dit gewonnen trouwens. Je kunt ze op deze manier niet eeuwig tegenhouden
Natuurlijk is het terecht dat Die lelijke hongekop rood kreeg. Daar vroeg ie zelf om. Hij heeft zn reputatie tegen en daar plukt ie nu de vruchten van. Kutgedrag in welke vorm dan ook moet je bestraffen. Duikers, schoppers, kaartenvragers. Duidelijkheid geven!quote:Op donderdag 28 april 2011 12:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je moet het per geval beoordelen en dit was geen directe rode kaart. Als je denkt dat dit rood is, dan snap je echt niets van voetbal en kun je beter korfbal gaan kijken.
Sta me dan toe om een keer bij jou met zo'n gestrekt been in te komen, dan wil ik met alle plezier je overtuigen dat dit absoluut rood is.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je moet het per geval beoordelen en dit was geen directe rode kaart. Als je denkt dat dit rood is, dan snap je echt niets van voetbal en kun je beter korfbal gaan kijken.
Is goed. Wanneer gaan we een partijtje voetballen?quote:Op donderdag 28 april 2011 12:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Sta me dan toe om een keer bij jou met zo'n gestrekt been in te komen, dan wil ik met alle plezier je overtuigen dat dit absoluut rood is.
Ach, hij raakte die gozer van Barça niet eens. Beter hadden ze die fopduiker van Barça geel gegeven voor het maken van een schwalbe.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:32 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Natuurlijk is het terecht dat Die lelijke hongekop rood kreeg. Daar vroeg ie zelf om. Hij heeft zn reputatie tegen en daar plukt ie nu de vruchten van. Kutgedrag in welke vorm dan ook moet je bestraffen. Duikers, schoppers, kaartenvragers. Duidelijkheid geven!
En dat deed de beste man uitstekend gisteren, onbesuisd inkomen : rood.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ach, hij raakte die gozer van Barça niet eens. Beter hadden ze die fopduiker van Barça geel gegeven voor het maken van een schwalbe.
Scheidsrechters moeten situaties beoordelen, niet oordelen op basis van reputaties.
Hij deed dat helemaal verkeerd. Als je zo rode kaarten gaan trekken, dan kun je er een stuk of 10 per wedstrijd trekken.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En dat deed de beste man uitstekend gisteren, onbesuisd inkomen : rood.
Klopt, Alves is ook een irritante vent. Scheidsrechters moete beoordelen op situaties, maar goodwill kweken werkt ook, dus slecht gedrag heeft ook invloed. Dat moet je weten als speler.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ach, hij raakte die gozer van Barça niet eens. Beter hadden ze die fopduiker van Barça geel gegeven voor het maken van een schwalbe.
Scheidsrechters moeten situaties beoordelen, niet oordelen op basis van reputaties.
quote:Op donderdag 28 april 2011 12:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klopt. Maar Real Madrid is gewoon een veel matiger team dan Barcelona, dus die proberen op andere manieren te winnen. Dat Barcelona het niet nodig heeft en desondanks aan de lopende band doet (en nog veel meer dan het gemiddelde Europese team ook), maakt ze m.i. uitermate onsympathiek. Niet dat Real Madrid sympathiek is natuurlijk, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:19 schreef Ebbao het volgende:
Het vragen naar kaarten en het fopduiken. Beiden worden ze vaak enkel toegedicht aan Barcelona. Zit hier een kern van waarheid in? Mijns inziens wel, ik heb er (ook gister) enkele gezien. Maar ik leef niet in de veronderstelling dat dit enkel bij Barcelona gebeurt. Daar waar Busquets, Alves en Iniesta bij Barcelona hiermee voorop lopen, staan aan Real Madrid zijde Di Maria, Ronaldo en Marcelo garant voor menig fopduik.
Beide teams passen dit toe, dus stop met het afzeiken van één team hierover, dat getuigt van subjectiviteit.
Uit de praktijk blijkt inderdaad wel dat het werkt, maar het zou niet zo moeten zijn dat beslissingen worden genomen op basis van reputaties.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:40 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Klopt, Alves is ook een irritante vent. Scheidsrechters moete beoordelen op situaties, maar goodwill kweken werkt ook, dus slecht gedrag heeft ook invloed. Dat moet je weten als speler.
Fopduiken is per definitie onsympathiek, heeft vrij weinig met kwaliteit van het team te maken. Al begrijp ik wel wat je bedoelt.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Klopt. Maar Real Madrid is gewoon een veel matiger team dan Barcelona, dus die proberen op andere manieren te winnen. Dat Barcelona het niet nodig heeft en desondanks aan de lopende band doet (en nog veel meer dan het gemiddelde Europese team ook), maakt ze m.i. uitermate onsympathiek. Niet dat Real Madrid sympathiek is natuurlijk, maar dat terzijde.
Dan zij dat maar zo. Misschien dat spelers er dan eens mee stoppen?quote:Op donderdag 28 april 2011 12:40 schreef Ebbao het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
And besides, als fopduiken geel was, stonden we uiteindelijk met vier tegen vier te spelen.
Dat is onmogelijk. Zelfde als de trucjes die Mourinho probeert uit te voeren om de scheidsrechter vooraf en tijdens de wedstrijd te beïnvloeden, zulke dingen werken altijd mee in het achterhoofd van de scheids.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Uit de praktijk blijkt inderdaad wel dat het werkt, maar het zou niet zo moeten zijn dat beslissingen worden genomen op basis van reputaties.
Als er 10 van zulke Pepe acties in een wedstrijd zijn moet je inderdaad 10 x rood geven.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij deed dat helemaal verkeerd. Als je zo rode kaarten gaan trekken, dan kun je er een stuk of 10 per wedstrijd trekken.
Een scheidsrechter moet gewoon objectief zijn en niet constant fappen op Barça. Natuurlijk was Barça gisteren beter dan Real, maar je kunt ook niet ontkennen dat Barça nooit wordt aangepakt wegens fopduiken en wel altijd de tegenstander kaarten aan weet te smeren.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:47 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk. Zelfde als de trucjes die Mourinho probeert uit te voeren om de scheidsrechter vooraf en tijdens de wedstrijd te beïnvloeden, zulke dingen werken altijd mee in het achterhoofd van de scheids.
Morele vraagstukken daargelaten.
quote:Op donderdag 28 april 2011 12:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een scheidsrechter moet gewoon objectief zijn en niet constant fappen op Barça. Natuurlijk was Barça gisteren beter dan Real, maar je kunt ook niet ontkennen dat Barça nooit wordt aangepakt wegens fopduiken en wel altijd de tegenstander kaarten aan weet te smeren.
quote:Op donderdag 28 april 2011 12:19 schreef Ebbao het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |