abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96109692
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:34 schreef Bonobo11 het volgende:
[ afbeelding ]

'k Kijk hier al een uur naar
Bandwith exceeded? Interessant man!
pi_96109755
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:36 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Oh, dus van jou mag je te allen tijde met een gestrekt been inkomen als het net niet raak is?
Tussen mogen en het geven van een rode kaart zit nogal wat. Gestrekt been inkomen kun je gewoon affluiten en Alves in dit geval geel geven voor aanstellerij.

Sergio kwam in deze wedstrijd ook in met gestrekt been en kreeg daarvoor geen rood. Hypocriet dus van de scheidsrechter en het duidt op een lichte voorkeur voor Barça.
  donderdag 28 april 2011 @ 21:37:59 #78
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_96109793
ik denk dat het trouwens de eerste CL finale wordt die ik bewust ga missen. Man utd speelt kotsvoetbal en barca ligt alleen maar.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_96109871
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:37 schreef napoleonfour het volgende:
ik denk dat het trouwens de eerste CL finale wordt die ik bewust ga missen. Man utd speelt kotsvoetbal en barca ligt alleen maar.
Ja, een interessante wedstrijd verwacht ik ook niet. Beetje de bal risicoloos rondtikken, de tegenstander kaarten aannaaien en na 'n rode kaart 'n keertje uitbreken en scoren. Korte samenvatting van de CL-finale.
pi_96109974
Heerlijk nu al zin in.
★★★
pi_96110063
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Heerlijk nu al zin in.
In wat? Plafond witten op het moment dat Barça de bal weer eens slaapverwekkend rond aan het tikken is en de NOS-verslaggever ook met z'n hand in z'n broek zit?
pi_96110402
Kijk geen NOS ..
★★★
pi_96110792
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:41 schreef Halcon het volgende:

[..]

In wat? Plafond witten op het moment dat Barça de bal weer eens slaapverwekkend rond aan het tikken is en de NOS-verslaggever ook met z'n hand in z'n broek zit?
Waarom moet je 1000x vertellen dat je het spel van Barcelona niks vindt? Niks beters te doen? Kijk dan gewoon niet als het je niet interesseert.
pi_96111374
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:50 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Waarom moet je 1000x vertellen dat je het spel van Barcelona niks vindt? Niks beters te doen? Kijk dan gewoon niet als het je niet interesseert.
Dit is een forum en op een forum mag je je mening geven. Als je dat niet bevalt, lees dit topic dan niet en ga je Barça-dekbedje bevlekken.
pi_96112221
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:34 schreef Bonobo11 het volgende:
[ afbeelding ]

'k Kijk hier al een uur naar
Schitterend.

Heb je ook die van Adebayor, die als een dolle aap in komt stormen en iedereen de panna al aan ziet komen?
pi_96112863
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:37 schreef Halcon het volgende:

[..]

Tussen mogen en het geven van een rode kaart zit nogal wat. Gestrekt been inkomen kun je gewoon affluiten en Alves in dit geval geel geven voor aanstellerij.

Sergio kwam in deze wedstrijd ook in met gestrekt been en kreeg daarvoor geen rood. Hypocriet dus van de scheidsrechter en het duidt op een lichte voorkeur voor Barça.
Gestrekt been gewoon affluiten _O- Als iemand z'n been breekt is het pech hebben? Waarom kreeg Adebayor trouwens geen rood toen hij Busquets als een idioot in z'n gezicht duwde? (de enige keer dat Busquets wel geraakt werd geloof ik :') ) Over de schwalbes van Di Maria heb ik het dan nog niet gehad.

Een hoogstaande wedstrijd was het allerminst, omdat beide teams niet wilden voetballen, zeker in de eerste helft. Maar om alleen Barça te veroordelen, zoals ook Mourinho doet, is idioot.
The biggest argument against democracy is a five minute discussion with the average voter.
pi_96113163
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:13 schreef M.rak het volgende:

[..]

Gestrekt been gewoon affluiten _O- Als iemand z'n been breekt is het pech hebben? Waarom kreeg Adebayor trouwens geen rood toen hij Busquets als een idioot in z'n gezicht duwde? (de enige keer dat Busquets wel geraakt werd geloof ik :') ) Over de schwalbes van Di Maria heb ik het dan nog niet gehad.

Een hoogstaande wedstrijd was het allerminst, omdat beide teams niet wilden voetballen, zeker in de eerste helft. Maar om alleen Barça te veroordelen, zoals ook Mourinho doet, is idioot.
Ik veroordeel ook niet alleen Barça. Nederlandse pers veroordeelt echter alleen Real en heeft het niet over het theater, gezuig en gezeik van Barça.
pi_96113358
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:56 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dit is een forum en op een forum mag je je mening geven. Als je dat niet bevalt, lees dit topic dan niet en ga je Barça-dekbedje bevlekken.
Lees zn post ff nog een keer.
★★★
pi_96113441
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:21 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Lees zn post ff nog een keer.
En dan?
pi_96113603
Lees je eigen reactie.
★★★
  Moderator donderdag 28 april 2011 @ 22:26:00 #91
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_96113712
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:18 schreef Blik het volgende:

[..]

Wat denk je van allebei. Pepe komt lomp in, maar wat Alves doet lusten de honden ook geen brood van. Kermen als een klein kind en doen alsof zijn been gebroken is, om vervolgens weer op te staan en vrolijk door te voetballen.

Het voetbal raakt verziekt als je dergelijke acteerprestaties niet gaat beboeten, en het begint al met mensen die het goed praten zoals jij!
Joh? :')

Het is echt de slager van Madrid. 3 El Clasico's gezien. 3x had ie van het veld gemoeten.

En onze vriend José vindt het zo sneu dat ie altijd met 10 man tegen Barça komt ;(
Gister mocht ie blij zijn dat ze met 10 man eindigden.

Pepe/Marcello/Adebayor :r :r :r 3x donker, donkerrood.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_96113714
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Lees je eigen reactie.
En nu?
pi_96113765
quote:
15s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:26 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Joh? :')

Het is echt de slager van Madrid. 3 El Clasico's gezien. 3x had ie van het veld gemoeten.

En onze vriend José vindt het zo sneu dat ie altijd met 10 man tegen Barça komt ;(
Gister mocht ie blij zijn dat ze met 10 man eindigden.

Pepe/Marcello/Adebayor :r :r :r 3x donker, donkerrood.
Dan had Sergio ook rood moeten hebben plus nog minimaal twee keer donkerrood aan 'n paar van die andere duikelaars en viswijven.
pi_96113819
Volgens mij zegt hij nergens dat je geen mening mag geven
★★★
pi_96113943
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Volgens mij zegt hij nergens dat je geen mening mag geven
Lees anders even voor je begint te roeptoeteren.
pi_96114017
Waar zie je dat dan staan?
★★★
pi_96114172
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Waar zie je dat dan staan?
Hij heeft commentaar op het feit dat ik mijn mening geef. Dan heb je de essentie van een forum niet helemaal begrepen.
pi_96114474
Hij heeft commentaar op het feit dat je alles 1000x herhaalt..

En daar heeft hij helemaal gelijk in, ik heb je alleen dezelfde onzin zien verkondigen.

Maar ach, ga maar lekker door, nix beters te doen zeker.
★★★
pi_96114489
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:18 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik veroordeel ook niet alleen Barça. Nederlandse pers veroordeelt echter alleen Real en heeft het niet over het theater, gezuig en gezeik van Barça.
Dat ben ik op zich wel met je eens, de pers in Nederland mag inderdaad best wat (behoorlijk wat) objectiever zijn. Neemt niet weg dat de reacties van Mourinho "ik zou me schamen als ik zo de CL zou winnen", "de kaart van Pepe was niet terecht" nergens op slaan.
The biggest argument against democracy is a five minute discussion with the average voter.
pi_96114533
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Hij heeft commentaar op het feit dat je alles 1000x herhaalt..

En daar heeft hij helemaal gelijk in, ik heb je alleen dezelfde onzin zien verkondigen.

Maar ach, ga maar lekker door, nix beters te doen zeker.
Jij niks beters te doen dan zeuren over andere posters?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')