1 Inhoudelijk niet sterkquote:Op donderdag 28 april 2011 13:19 schreef Hoppahoppa het volgende:
Zeg, ik ben geen moderator hoor, maar ik word een beetje moe van dat gechat hier. Gaan we het nog over de inhoud hebben? Ik wil weten waarom TS Rutten niets vindt.
Ik kende je topic al hoor.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:21 schreef eriksd het volgende:
Nou Friek, kijk eens;
Waarom Nederland een zakenkabinet nodig heeft
Je hele lijstje.
quote:Op donderdag 28 april 2011 14:38 schreef phpmystyle het volgende:
Rutte is goed bezig en leidt de VVD naar het ozo knusse conservatisme, helemaal mijn dingVerder doet hij het natuurlijk naar omstandigheden best redelijk, het enige wat je hem kunt verwijten is dat hij niet snel genoeg en hard genoeg bezuinigd.
Wat nou weer Koos?quote:
Het gaat mij wat ver om Rutte te omschrijven als iemand die de VVD leidt naar het 'o zo knusse conservatisme'.quote:
Lees zijn biografie, maar ik zei het natuurlijk ook met enig sarcasme.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gaat mij wat ver om Rutte te omschrijven als iemand die de VVD leidt naar het 'o zo knusse conservatisme'.
Dus? Conservatieven kun economisch niet liberaal zijn?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vorige week was je nog rasliberaal.
Zeker wel, maar als je enkel doelt op de economie moet je dat er even bij vermelden me dunkt.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus? Conservatieven kun economisch niet liberaal zijn?
Je weet dat hij op de linkervleugel van de VVD zit hé?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Goed, als jij rutte zuiver liberaal wil noemen..
... en in 2008 d66 stemadvies kreeg.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je weet dat hij op de linkervleugel van de VVD zit hé?
Ik heb zo'n idee dat php liberaal en libertarier door elkaar haalt.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je weet dat hij op de linkervleugel van de VVD zit hé?
Met Groenlinks en D66? Laten we hopen dat dat in ieder geval niet gebeurt. Dat zou een catastrofe voor het land zijn...quote:Op donderdag 28 april 2011 17:00 schreef eriksd het volgende:
Kortom, dit kabinet is een tussenkabinet. Hierna zal Ruttes echte geesteskindje wel komen.
Tja, ik denk CDA - VVD - D66. Dit kabinet doet toch geen drol aan de financiering momenteel, laten we eerlijk zijn. Het nuanceverschil, wat ik overigens zeer verfrissend vind, is dat in tegenstelling tot PvdA kabinetten niet de allerzwaksten de norm zijn, maar mensen die gewoon meedraaien. Maar wat ik al zei; dat is slechts een nuanceverschil.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:01 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Met Groenlinks en D66? Laten we hopen dat dat in ieder geval niet gebeurt. Dat zou een catastrofe voor het land zijn...
Ik vind dat zowel conservatisme en liberalisme hand in hand samen kunnen gaan.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:03 schreef mlg het volgende:
[..]
Sowieso is hij erg beperkt. Is het niet liberaal, dan is het conservatief.
Wat een verschrikkelijk inhoudsloos topic en waardeloze OP waar geen enkele uitnodiging voor een discussie in te ontdekken valtquote:Op donderdag 28 april 2011 11:18 schreef EchtGaaf het volgende:
Blij was ik al helemaal nooit met deze demagoog...laat staan dat ik het nu ben geworden.
Ik vind hem alles missen wat iemand met het statuur van MP in huis moet hebben. Zijn houding (lichaamstaal) is MP-onwaardig. Hij gedraagt zich veel te studentikoos. Hij vermengt de rol van partijleider voor de VVD met die van het premierschap; hij voelt niet aan wat done en not done is. . Hij ontbeert alles wat een staatman als Kok wel in huis had....
Stelling: Rutte gaat em niet worden.
Dank u voor de samenvatting. Desalniettemin blijft het een waardeloos topic.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, dat vind php. Bij nadere vragen werd het topic prompt verziekt, vond hij. Sterkt mij in de gedachte dat hij teveel de PVV op Rutte en zichzelf projecteert, die hebben eenzelfde neiging bij kritiek.
Voor de rest was dit topic als bij de start dood gezien de ronduit belabberde OP. Dankzij een aantal users is er nog iets van een discussie op gang gekomen.
Ik zou overigens ook geen alternatief weten voor Rutte hoor. Gelukkig ben ik wel tevreden met hem.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Dank u voor de samenvatting. Desalniettemin blijft het een waardeloos topic.
Want?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:18 schreef EchtGaaf het volgende:
Blij was ik al helemaal nooit met deze demagoog...laat staan dat ik het nu ben geworden.
Ik heb echt gezocht naar wat jij zou bedoelen met statuur, maar als dit echt het woord is wat je wil gebruiken dan vraag ik me af of je je werkelijk enorm irriteerd als jij Rutte zijn lichaam bekijkt...quote:Ik vind hem alles missen wat iemand met het statuur van MP in huis moet hebben.
WTFquote:Zijn houding (lichaamstaal) is MP-onwaardig. Hij gedraagt zich veel te studentikoos.
Ok dat geloof ik wel. Maar hij leid een minderheidskabinet dus zal toch zijn steun voor de VVD moeten verkrijgen. Of dit nou hem als MP in de weg staat... Nee.quote:Hij vermengt de rol van partijleider voor de VVD met die van het premierschap
WTF? Alsjeblieft een voorbeeld.quote:hij voelt niet aan wat done en not done is
Tja dat zal jouw mening( waarschijnlijk als CDA'er) wel zijn.quote:Hij ontbeert alles wat een staatman als Kok wel in huis had
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |