Muhahahahquote:Op woensdag 27 april 2011 23:22 schreef Hakki het volgende:
en ook die rode kaart op pepeja oke hij speelt niet altijd even netjes maar het was zijn eerste overtreding in de wedstrijd en niet eens zo heel erg, gelijk de hele wedstrijd bedorven met een rode kaart als scheidsrechter denk je dan toch om je baan en geef je geel, als hij dan nog een overtreding maakt kan je hem gelijk met een tweede eruit sturen maar geijk een rode kaart hoort niet op deze manier
Ik ben voor Madrid in al deze Clasicos maar het was gewoon gestrekt been, ik vond het geen onterechte rode kaart.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:22 schreef Hakki het volgende:
en ook die rode kaart op pepeja oke hij speelt niet altijd even netjes maar het was zijn eerste overtreding in de wedstrijd en niet eens zo heel erg, gelijk de hele wedstrijd bedorven met een rode kaart als scheidsrechter denk je dan toch om je baan en geef je geel, als hij dan nog een overtreding maakt kan je hem gelijk met een tweede eruit sturen maar geijk een rode kaart hoort niet op deze manier
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:22 schreef Hakki het volgende:
Tuurlijk was dat wel bekend, als je de voorgaande twee wedstrijden hebt gezien.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:21 schreef Kabolter het volgende:
Gelukkig was het van te voren 'nog niet' bekend dat Real het op verdedigen zou gooien.
Bij Pepe is het bij voorbaat al rood, je weet gewoon dat hij niet voor de bal gaat.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:22 schreef Hakki het volgende:
Jordi is altijd zo'n leuk mannetje he. Die snapt er werkelijk helemaal niks van en moet altijd gefrustreerd reageren.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Quote mij dan ook niet met je onzin.
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Tuurlijk was dat wel bekend, als je de voorgaande twee wedstrijden hebt gezien.
ja maar hij draaide net weg met de bal je zag zo datr hij niet zo bedoeld was maarja in elke wedstrijd is de scheidsrechter partijdig omdat barca natuurlijk het wereldteam is, is altijd zo alleen in de cup finale kon zelfs de scheidsrechter niet verhinderen dat de betere partij heeft gewonnen en die commentaar bij de NOS ja real won de cup maar barca voetbalt hier beter dus je ziet gelijk dat barca het allerbest is, dat slaat toch ook nergens opquote:Op woensdag 27 april 2011 23:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben voor Madrid in al deze Clasicos maar het was gewoon gestrekt been, ik vond het geen onterechte rode kaart.
Dat mensen Barça niet zo moet hemelen van ''de beste club aller tijden''.. Terwijl het gewoon de grootste matennaaierij aller tijden is.. Ik kijk toch liever naar de Barça van Ronaldinho en Eto'o.. Veel mooier dan een Pedro die doet alsof hij een baksteen tegen zijn hoofd heeft gekregen..quote:Op woensdag 27 april 2011 23:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus...? Ik heb het Marino Promes ook nooit zien doen...ik snap je punt niet echt?
Waar heb je het over? Hij vraagt mij iets, ik geef normaal antwoord. Vervolgens moet ik hem niet quoten met me onzin.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jorid is altijd zo'n leuk mannetje he. Die snapt er werkelijk helemaal niks van en moet altijd gefrustreerd reageren.
Ik ben wel benieuwd hoe jij dat van Marcelo dan verklaardquote:Op woensdag 27 april 2011 23:24 schreef Hakki het volgende:
[..]
ja maar hij draaide net weg met de bal je zag zo datr hij niet zo bedoeld was maarja in elke wedstrijd is de scheidsrechter partijdig omdat barca natuurlijk het wereldteam is, is altijd zo alleen in de cup finale kon zelfs de scheidsrechter niet verhinderen dat de betere partij heeft gewonnen en die commentaar bij de NOS ja real won de cup maar barca voetbalt hier beter dus je ziet gelijk dat barca het allerbest is, dat slaat toch ook nergens op
Zoals ik al zei, je snapt er niks van.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Hij vraagt mij iets, ik geef normaal antwoord. Vervolgens moet ik hem niet quoten met me onzin.
Maar het is gewoon ook het beste team van dit moment dat uitzonderlijk mooi voetbal speelt...ik snap niet hoe je dat kunt ontkennen. Dat je geen fan van de club bent, á la, maar dat je het spel van Barca afkraakt kan ik oprecht niet begrijpen.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat mensen Barça niet zo moet hemelen van ''de beste club aller tijden''.. Terwijl het gewoon de grootste matennaaierij aller tijden is.. Ik kijk toch liever naar de Barça van Ronaldinho en Eto'o.. Veel mooier dan een Pedro die doet alsof hij een baksteen tegen zijn hoofd heeft gekregen..
Ik had het nog met opzet aangegeven. In de pers werd er voor de wedstrijd al veel over geschreven.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Tuurlijk was dat wel bekend, als je de voorgaande twee wedstrijden hebt gezien.
Prachtig hoe je al de hele avond mij zit te volgen en overal op wilt reageren. Hoelang ga je dit volhouden? Je zou je maar zo erg met mensen bezighouden zeg.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, je snapt er niks van.
Je praat altijd zo lekker terug, heerlijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Prachtig hoe je al de hele avond mij zit te volgen en overal op wilt reageren. Hoelang ga je dit volhouden? Je zou je maar zo erg met mensen bezighouden zeg.
Vond de Ronaldinho tijdperk ook mooier, niet altijd zo gelikt als nu, maar wel met meer durf en passie voor voetbal.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat mensen Barça niet zo moet hemelen van ''de beste club aller tijden''.. Terwijl het gewoon de grootste matennaaierij aller tijden is.. Ik kijk toch liever naar de Barça van Ronaldinho en Eto'o.. Veel mooier dan een Pedro die doet alsof hij een baksteen tegen zijn hoofd heeft gekregen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |