Ajax kan dit nietquote:Op woensdag 27 april 2011 23:10 schreef msnk het volgende:
Als Ajax rond zou tikken (zoals Barcelona) in Twente tegen Twente zou die (Jordiiii - red.) zooooo anders praten
Euh ja...ik reageer toch ook alleen om aan te geven dat andere teams het ook doen dus dan is de focus op Barca spelers leggen misschien niet echt terecht?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik had het alleen over Barca hoor. Real doet het ook en misschien nog wel erger.
Hij vindt het goed voetbal, alleen haat hij de spelers.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:10 schreef msnk het volgende:
Als Ajax rond zou tikken (zoals Barcelona) in Twente tegen Twente zou die (Jordiiii - red.) zooooo anders praten
Waarom wil je zo graag naar echte mannen kijken?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:11 schreef Doublepain het volgende:
Vidic, Giggs, VdSar, Carrick en Rooney..
Echte mannen!
Ieder ploeg kan de bal rond tikken als de tegenstander op eigen helft wacht.....quote:Op woensdag 27 april 2011 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ajax kan dit nietOverigens geen enkele ploeg
En Real de bal in de voeten spelen en een goal via de counter incasseren zeker?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geen idee, ze konden net zo goed met Afellay beginnen en hun normale spel spelen.
Nou ja er wordt gesproken over fair play en dat soort shit. Ik vind Spanjaarden nooit fair play waardigquote:Op woensdag 27 april 2011 23:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Euh ja...ik reageer toch ook alleen om aan te geven dat andere teams het ook doen dus dan is de focus op Barca spelers leggen misschien niet echt terecht?
Omdat, ik liever niet naar faggots kijk die janken om een klein tikje..quote:Op woensdag 27 april 2011 23:11 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag naar andere mannen kijken?
Inderdaad. Dat was echt een DRAMATISCHE wissel. Die gast is championship niveau.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:09 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Overigens inbrengen van Adebayoripv Benzema of Higuain is echt, royal sadness en toont niet iets van enig tactisch inzicht.
Ach...uiteindelijk is dat fysieke spel gewoon een compensatie voor een gebrek aan voetballend vermogen (misschien met uitzondering voor verdedigers).quote:Op woensdag 27 april 2011 23:11 schreef Doublepain het volgende:
Echte mannen!
Carrickquote:Op woensdag 27 april 2011 23:11 schreef Doublepain het volgende:
Echte mannen!
Rooney niet hoor.. Technisch een held..quote:Op woensdag 27 april 2011 23:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach...uiteindelijk is dat fysieke spel gewoon een compensatie voor een gebrek aan voetballend vermogen (misschien met uitzondering voor verdedigers).
Niet zoals Barcelona die het soms laat lijken alsof het een trainingspartijtje is.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Ieder ploeg kan de bal rond tikken als de tegenstander op eigen helft wacht.....Onzin dus.
Dat is waarquote:Op woensdag 27 april 2011 23:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Tot de rooie kaart verdiende beide ploegen het niet om te winnen.
en'het voetbal overwint'quote:Op woensdag 27 april 2011 23:13 schreef Ebbao het volgende:
Job Cohen zegt: 73 procent balbeZit: ongekend!
Nu bij p en w.
Dit is natuurlijk dan ook weer ook een wedstrijd op zich he.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou ja er wordt gesproken over fair play en dat soort shit. Ik vind Spanjaarden nooit fair play waardig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |