Absoluut, ook al hebben de spelers van Barca hebben er wel een handje van om enorm overdreven te vallen en te proberen tegenstanders kaarten aan te naaien.quote:
Maar Real kan toch ook druk zetten en de bal halen? Je doet nu alsof tikken een soort van key to invulnerability is of zo.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dit nog roepen? 60 minuten lang de bal op je eigen helft / net over de helft rond spelen vind je geen anti voetbal?
Ja erg jammer.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:50 schreef Temlin het volgende:
[..]
Mensen die zich blind staren op het spel van Barcelona
Wat gebeurde er dan? Heb het gemistquote:Op woensdag 27 april 2011 22:51 schreef Nober het volgende:
Ik neem aan dat Marcelo ook geschorst zal worden.
Fifa/CL schorst geen spelers.. vorig jaar bij Inter hadden Eto'o en die andere (super) zwart met die kopstoot tegen Janssen ook geen schorsing gehad..quote:Op woensdag 27 april 2011 22:51 schreef Nober het volgende:
Ik neem aan dat Marcelo ook geschorst zal worden.
Ach man...dit is gewoon een van de beste teams aller tijden met de beste speler ter wereld in de aanval. Wat valt daar nou blind op te staren. Dit maak je de komende 20 jaar niet meer mee hoor.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:50 schreef Temlin het volgende:
[..]
Mensen die zich blind staren op het spel van Barcelona
door de geweldige trainer koeman en waterkneusquote:Op woensdag 27 april 2011 22:53 schreef -Willempie- het volgende:
Real wordt ff afgemaakt door de NOS nu
Qua spel niet nee, maar die trekjes van sommige spelersquote:Op woensdag 27 april 2011 22:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach man...dit is gewoon een van de beste teams aller tijden met de beste speler ter wereld in de aanval. Wat valt daar nou blind op te staren. Dit maak je de komende 20 jaar niet meer mee hoor.Ik snap dat je voor een andere club bent, maar er is geen enkele reden om op Barcelona te haten qua spel.
Ook al won Real met 10-0.. Zouden ze Real nog steeds gaan afkraken.. NOSquote:Op woensdag 27 april 2011 22:53 schreef -Willempie- het volgende:
Duh, de Messifappers. De hele wedstrijd was zwaar klote, waarom beginnen ze daar niet over.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:53 schreef -Willempie- het volgende:
Een afwijkende mening vinden sommige mensen cool. Ook al slaat die nergens op.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach man...dit is gewoon een van de beste teams aller tijden met de beste speler ter wereld in de aanval. Wat valt daar nou blind op te staren. Dit maak je de komende 20 jaar niet meer mee hoor.Ik snap dat je voor een andere club bent, maar er is geen enkele reden om op Barcelona te haten qua spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |