Wie zijn de ego's bij Real Madrid? Cristiano Ronaldo wellicht. Maar jongens als Casillas, Sergio Ramos en Xabi Alonso zijn gewoon nuchtere werkers.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:58 schreef Ciske- het volgende:
Barcelona: Een geoliede machine die zich niet gek laat maken en ondanks anti-voetbal van de tegenstander z'n eigen spel blijft spelen en gewoon terecht wint.
Real Madrid: Een op een hoop gegooide stel ego's die totaal niet als team functioneren en die het moet hebben van anti-voetbal, een geluksballetje of een schwalbe waar de scheids intrapt.
Barcelona:![]()
![]()
Real Madrid:![]()
Tot nu toe heb ik jou nog geen enkele post zien maken met argumenten op een andere post met argumenten, enkel geouwehoerquote:Op woensdag 27 april 2011 23:00 schreef j0rdiiii het volgende:
Discussiëren over het voetbal of anti voetbal. Die hele discussie slaat werkelijk nergens op.
Haha. Sorry maar je hebt gewoon echt geen verstand van voetbal. Hij maakt twee doelpunten, who cares hoeveel kansen hij daarvoor had, dat is gewoon irrelevant. En leg mij eens uit bij het tweede doelpunt hoe daar de 10-man kwestie meespeelde, want volgens mij stonden er maar twee man van barca op de helft van Real en wel zeven man van Real. Zielig dat je zo doorslaat in frustratie.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:59 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
De hele wedstrijd is zwaar kkut met dubbel K. Echt serieus NUL KANSEN. Dan maakt ie op het eind 2 acties wanneer Real rood heeft, en dan beginnen ze in de studio dat hijde beste speler ooit in de geschiedenis van het voetbal is. Kom op man, geef gewoon toe dat dat nergens op slaat
Wat jij vergeet is dat voetbal niet zonder hun fans kan, en inkomsten uit tv uitzendingen en sponsors. Maak je het dood en wordt het niet aantrekkelijk kan de sport naar de kloten gaan.. dus entertainment is gewoon een groot aandeel in voetbal.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:00 schreef j0rdiiii het volgende:
Discussiëren over het voetbal of anti voetbal. Die hele discussie slaat werkelijk nergens op.
Dat jij niet snapt dat ook achter dat onderdeel van hun spel een voetbaltechnische reden zit zegt misschien meer over jouw voetbalkennis dan over Barcelona.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:59 schreef Temlin het volgende:
[..]
Het spel? 10.000 keer de bal naar elkaar over passen en er niets mee bereiken vind ik nou niet zo bijzonder maar goed.
Ryan Giggsquote:Op woensdag 27 april 2011 22:58 schreef Doublepain het volgende:
Daarom is Man Utd ook een echte ''topclub'' met echte ''topspelers'' met ''top mentaliteit''.. Iets wat Barça niet heeft, kleuters..
Sergio Ramos een nuchtere werker? Ben je wel helemaal lekker?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Wie zijn de ego's bij Real Madrid? Cristiano Ronaldo wellicht. Maar jongens als Casillas, Sergio Ramos en Xabi Alonso zijn gewoon nuchtere werkers.
In die zin dat Barcelona de geperfectioneerde vorm speelt.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het voetbal van Ajax in haar gloriedagen en Barcelona van nu verschilt wel een hoop.
Als Real dat ook kon hadden ze vanavond gewonnen.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:59 schreef Temlin het volgende:
[..]
Het spel? 10.000 keer de bal naar elkaar over passen en er niets mee bereiken vind ik nou niet zo bijzonder maar goed.
Niet zo direct reageren. Dat is zoals ik Sergio Ramos zie. Jij mag 'm anders zien.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:02 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Sergio Ramos een nuchtere werker? Ben je wel helemaal lekker?
Winnen is winnen, dat maakt voor mij niet uit hoe ze spelen ..quote:Op woensdag 27 april 2011 23:01 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wat jij vergeet is dat voetbal niet zonder hun fans kan, en inkomsten uit tv uitzendingen en sponsors. Maak je het dood en wordt het niet aantrekkelijk kan de sport naar de kloten gaan.. dus entertainment is gewoon een groot aandeel in voetbal.
Anti voetbal is dus slecht voor de sport, zie WK 2010.
Nee jij kijkt gewoon niet goed meer rustig naar voren tikken is goed, maar nu kwamen ze de middenlijn geen eens over en bleven achterin rond tikken.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat jij niet snapt dat ook achter dat onderdeel van hun spel een voetbaltechnische reden zit zegt misschien meer over jouw voetbalkennis dan over Barcelona.
Ik ben niet gefrustreerd hoor. Het was gewoon een pauperwedstrijd van beide kanten.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:01 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Haha. Sorry maar je hebt gewoon echt geen verstand van voetbal. Hij maakt twee doelpunten, who cares hoeveel kansen hij daarvoor had, dat is gewoon irrelevant. En leg mij eens uit bij het tweede doelpunt hoe daar de 10-man kwestie meespeelde, want volgens mij stonden er maar twee man van barca op de helft van Real en wel zeven man van Real. Zielig dat je zo doorslaat in frustratie.
Inderdaad. Sergio Ramos is nog arroganter dan Ronaldoquote:Op woensdag 27 april 2011 23:02 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Sergio Ramos een nuchtere werker? Ben je wel helemaal lekker?
Dat zou ik ook zeggen als ik 10 keer na elkaar niet tot een inhoudelijke reactie met argumenten kom om aan te geven waarom Real dan de betere ploeg is.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:00 schreef j0rdiiii het volgende:
Acteren, met 11 man naar de scheids toe rennen en protesteren, doorrollen als ze worden neergehaald, kaarten vragen etc.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welke trekjes? Ik vind de speler van Barca relatief gezien nog het meest down-to-earth in verhouding tot hun voetbalkwaliteiten. Messi die gewoon zijn teamgenoot komt bedanken voor de goede voorzet ipv als een baviaan naar de camera te rennen. Vergeet daarnaast ook niet dat Barcelona al een aantal keren de Fair Play Award heeft gewonnen...dus ik snap je punt niet echt.
Beter dat Man U gaat winnen van Barca. Gewoon even die pussy's op hun plaatsje zetten. Ben benieuwd wat Messi gaat flikken bij bijvoorbeeld een Vidic.quote:
2009.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:04 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Beter dat Man U gaat winnen van Barca. Gewoon even die pussy's op hun plaatsje zetten. Ben benieuwd wat Messi gaat flikken bij bijvoorbeeld een Vidic.
Eens.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:03 schreef Doublepain het volgende:
Ajax was vroeger veel aantrekkelijker dan deze shit.. Dat mensen dit de ''beste'' team van altijd noemen..
Prima, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet zo direct reageren. Dat is zoals ik Sergio Ramos zie. Jij mag 'm anders zien.
Nope. Ajax had een mix van techniek en atletisch vermogen. Barcelona is puur op techniek voetballen. Ajax had duidelijke buitenspelers (Overmars, George) en een grote, sterke spits (Kluivert, Kanu)quote:Op woensdag 27 april 2011 23:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In die zin dat Barcelona de geperfectioneerde vorm speelt.
Waarom moet ik dat aangeven? Ik heb nooit gezegd dat hun beter zijn.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik 10 keer na elkaar niet tot een inhoudelijke reactie met argumenten kom om aan te geven waarom Real dan de betere ploeg is.
Je spreekt je jezelf nogal tegen.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:01 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wat jij vergeet is dat voetbal niet zonder hun fans kan, en inkomsten uit tv uitzendingen en sponsors. Maak je het dood en wordt het niet aantrekkelijk kan de sport naar de kloten gaan.. dus entertainment is gewoon een groot aandeel in voetbal.
Anti voetbal is dus slecht voor de sport, zie WK 2010.
Akkoord. Maar ik blijf er bij dat, voor mij, Barcelona minstens net zoveel arrogantie uitstraalt als Madrid.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:04 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Prima, je hebt gelijk.
Maar verkondig het dan ook niet alsof het een feit is.
Gr. Gr. Henk
En aan wie z'n tactiek denk je dat dat te wijten was? Het is toch belachelijk dat jij het Barcelona kwalijk neemt dat ze de bal zoveel rondtikken. Real staat met 9(!) man op de eigen helft te wachten tot Barcelona iets gaat doen. Wat verwacht je dat Barcelona doet dan?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jij kijkt gewoon niet goed meer rustig naar voren tikken is goed, maar nu kwamen ze de middenlijn geen eens over en bleven achterin rond tikken.
Kaarten vragen: Di Mariaquote:Op woensdag 27 april 2011 23:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Acteren, met 11 man naar de scheids toe rennen en protesteren, doorrollen als ze worden neergehaald, kaarten vragen etc.
Absoluut.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:06 schreef Strani het volgende:
Ik heb op Spaanse regionale TV gekeken maar zo te horen mag de NOS wel een beetje aan de objectiviteit werken?
Inderdaad. Met opzet de grasmat minder goed maken, gras laten groeien en het veld speciaal voor deze wedstrijd verkleinen omdat je daar als team voordeel aan hebt. Dat is wel erg sneu. En niet sproeien natuurlijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:05 schreef Tarado het volgende:
Het beste is dat die negatieve taktiek niet gewerkt heeft, wat ik misbruik vind van de geweldige voetballers die Real heeft
Tja, dit gebeurt ook elke week in de Spaanse competitie. Cultuur zullen we maar zeggen..quote:Op woensdag 27 april 2011 23:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kaarten vragen: Di Maria
Doorrollen: Pepe
Iedereen maakt zich er schuldig aan, en niet alleen de spelers van Barca.
Ik heb ze tot de rooie kaart niet zien voetballen hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Madrilenen hebben een kaartje gekocht om Barça te zien voetballen; 75% balbezit barça.
Waarom deden ze dat denk je?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik heb ze tot de rooie kaart niet zien voetballen hoorBeetje de bal rondspelen meer niet
quote:Cristiano Ronaldo: "God sent me to earth to show people how to play football."
Lionel Messi: "I can't remember sending him."
Omdat je het onzin vindt dat mensen Barca de betere ploeg vinden. Ik zit dan te wachten tot je komt met redenen waarom je dat onzin vindt.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waarom moet ik dat aangeven? Ik heb nooit gezegd dat hun beter zijn.
Ik had het alleen over Barca hoor. Real doet het ook en misschien nog wel erger.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kaarten vragen: Di Maria
Doorrollen: Pepe
Iedereen maakt zich er schuldig aan, en niet alleen de spelers van Barca.
Inderdaad, als Mourinho echt zoeen geweldige trainer was/is dan had die met de spelers nu tot zijn beschikking echt wel met een tactiek tegen Barca kunnen komen. Dan dit vrij eenvoudige afbreken van de tegenstander en hopen op geniale ingeving van CR of counter.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:05 schreef Tarado het volgende:
Het beste is dat die negatieve taktiek niet gewerkt heeft, wat ik misbruik vind van de geweldige voetballers die Real heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |