Ik heb behalve een hekel niks met Barça. Kan echter niet ontkennen dat ze het spelletje goed beheersen. Zie de resultaten die ze boeken.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:55 schreef Strani het volgende:
Barcelona heeft gewoon goed spel, dat kan en mag je niet ontkennen. Maar kwa sfeer is het een hele irritante club.
In Spanje komt er dan ook nog eens de hele Catalaanse kwestie bij kijken natuurlijk.
Hij heeft het over het spel, niet dat gekanker eormheen waar beide teams zich schuldig aan maken.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:56 schreef Temlin het volgende:
[..]
Beste team? De hele wedstrijd kaarten aannaaien, schwalbes maken, mensen neerhoeken in de rust, zeiken op de scheidsrechter.
Dat jij daar zo makkelijk om heen kijkt als Barelona lover snap ik niet.
Heb jij een andere wedstrijd gezien? 2 schwalbes van Di Maria en 2 smerige acties van Adebayor en Marcelo. Real liet zich ook niet onbetuigd hoor. Die smerige overtredingen heb ik Barca-spelers niet zien maken.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:56 schreef Temlin het volgende:
[..]
Beste team? De hele wedstrijd kaarten aannaaien, schwalbes maken, mensen neerhoeken in de rust, zeiken op de scheidsrechter.
1. Aannaaien: Marcelo, Ronaldo, Di Mariaquote:Op woensdag 27 april 2011 22:56 schreef Temlin het volgende:
[..]
Het spel? 10.000 keer de bal naar elkaar over passen en er niets mee bereiken vind ik nou niet zo bijzonder maar goed.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:58 schreef msnk het volgende:
[..]
Hij heeft het over het spel, niet dat gekanker eormheen waar beide teams zich schuldig aan maken.
Daar spelen spelers die wel voetballen en niet bij elk zuchtje wind gaan liggen.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:58 schreef Doublepain het volgende:
Daarom is Man Utd ook een echte ''topclub'' met echte ''topspelers'' met ''top mentaliteit''.. Iets wat Barça niet heeft, kleuters..
De hele wedstrijd is zwaar kkut met dubbel K. Echt serieus NUL KANSEN. Dan maakt ie op het eind 2 acties wanneer Real rood heeft, en dan beginnen ze in de studio dat hij de beste speler ooit in de geschiedenis van het voetbal is. Kom op man, geef gewoon toe dat dat nergens op slaatquote:Op woensdag 27 april 2011 22:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Omdat het resultaat telt. Messi scoort 2 keer en de laatste goal na een fantastische actie van hem. Die actie is beslissend en daarom hebben ze het erover.
Het voetbal van Ajax in haar gloriedagen en Barcelona van nu verschilt wel een hoop.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe kun je Ajax-fan zijn en het spel dat Ajax de successen heeft gebracht (waardoor jij er fan van bent geworden) van bent verafschuwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |