quote:Op woensdag 27 april 2011 22:48 schreef msnk het volgende:
[..]
Geen hater, maar vond dat ook Barcelona spelers zich als een stel abortussen gedroegen op enkele uitzonderingen na. Men noemt/voelen zich beter, laat dat dan ook zien door niet mee te doen met dat gekanker. Voetballend tjah... Ze waren op bezoek, dus dat ze niet vol erop gingen kan ik ze niet kwalijk nemen eigenlijk.
Hahaquote:Op woensdag 27 april 2011 22:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Doei anti-voetballers: veel plezier met je kapotte copa del rei
Mensen die zich blind staren op het spel van Barcelonaquote:Op woensdag 27 april 2011 22:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wehehe. Mijn foto is wel op Fok te vinden hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 22:49 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n leuke nickname..maar er is geen koppie in het fobo bij te plaatsen haha.
Hoe vaak ga je dit nog roepen? 60 minuten lang de bal op je eigen helft / net over de helft rond spelen vind je geen anti voetbal?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
TVP.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wehehe. Mijn foto is wel op Fok te vinden hoor
Absoluut, ook al hebben de spelers van Barca hebben er wel een handje van om enorm overdreven te vallen en te proberen tegenstanders kaarten aan te naaien.quote:
Maar Real kan toch ook druk zetten en de bal halen? Je doet nu alsof tikken een soort van key to invulnerability is of zo.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dit nog roepen? 60 minuten lang de bal op je eigen helft / net over de helft rond spelen vind je geen anti voetbal?
Ja erg jammer.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:50 schreef Temlin het volgende:
[..]
Mensen die zich blind staren op het spel van Barcelona
Wat gebeurde er dan? Heb het gemistquote:Op woensdag 27 april 2011 22:51 schreef Nober het volgende:
Ik neem aan dat Marcelo ook geschorst zal worden.
Fifa/CL schorst geen spelers.. vorig jaar bij Inter hadden Eto'o en die andere (super) zwart met die kopstoot tegen Janssen ook geen schorsing gehad..quote:Op woensdag 27 april 2011 22:51 schreef Nober het volgende:
Ik neem aan dat Marcelo ook geschorst zal worden.
Ach man...dit is gewoon een van de beste teams aller tijden met de beste speler ter wereld in de aanval. Wat valt daar nou blind op te staren. Dit maak je de komende 20 jaar niet meer mee hoor.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:50 schreef Temlin het volgende:
[..]
Mensen die zich blind staren op het spel van Barcelona
door de geweldige trainer koeman en waterkneusquote:Op woensdag 27 april 2011 22:53 schreef -Willempie- het volgende:
Real wordt ff afgemaakt door de NOS nu
Qua spel niet nee, maar die trekjes van sommige spelersquote:Op woensdag 27 april 2011 22:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach man...dit is gewoon een van de beste teams aller tijden met de beste speler ter wereld in de aanval. Wat valt daar nou blind op te staren. Dit maak je de komende 20 jaar niet meer mee hoor.Ik snap dat je voor een andere club bent, maar er is geen enkele reden om op Barcelona te haten qua spel.
Ook al won Real met 10-0.. Zouden ze Real nog steeds gaan afkraken.. NOSquote:Op woensdag 27 april 2011 22:53 schreef -Willempie- het volgende:
Duh, de Messifappers. De hele wedstrijd was zwaar klote, waarom beginnen ze daar niet over.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:53 schreef -Willempie- het volgende:
Een afwijkende mening vinden sommige mensen cool. Ook al slaat die nergens op.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach man...dit is gewoon een van de beste teams aller tijden met de beste speler ter wereld in de aanval. Wat valt daar nou blind op te staren. Dit maak je de komende 20 jaar niet meer mee hoor.Ik snap dat je voor een andere club bent, maar er is geen enkele reden om op Barcelona te haten qua spel.
Voetbal is smaak man, Barcelona speelt goed ja maar ik hou er niet van. Nu ben ik gelijk tegen het voetbal, voor het anti voetbal en een Barca haterquote:Op woensdag 27 april 2011 22:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat als je twee keer scoort in een halve finale tegen je aartrivaal waarvan een keer uit een geweldige actie de rest er niet meer zo toe doet?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:54 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Duh, de Messifappers. De hele wedstrijd was zwaar klote, waarom beginnen ze daar niet over.
'Het was geweldig want heb je die 0-2 gezien.' Dat soort reacties verwacht ik in overvloed.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:54 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Duh, de Messifappers. De hele wedstrijd was zwaar klote, waarom beginnen ze daar niet over.
Welke trekjes? Ik vind de speler van Barca relatief gezien nog het meest down-to-earth in verhouding tot hun voetbalkwaliteiten. Messi die gewoon zijn teamgenoot komt bedanken voor de goede voorzet ipv als een baviaan naar de camera te rennen. Vergeet daarnaast ook niet dat Barcelona al een aantal keren de Fair Play Award heeft gewonnen...dus ik snap je punt niet echt.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Qua spel niet nee, maar die trekjes van sommige spelers(Die heeft Real er ook tussen zitten hoor)
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:55 schreef Geo3kant het volgende:
Na elke wedstrijd van Barca de discussie beste speller aller tijden.. Studio Ajax + NOS Messi
Voor spelers tot 24 jaar? Zeker wel.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:55 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Nu is Messi al de beste voetballer allertijden.
Beste team? De hele wedstrijd kaarten aannaaien, schwalbes maken, mensen neerhoeken in de rust, zeiken op de scheidsrechter.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd wel gekeken? Het was net de World Wrestling Federation.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:55 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Omdat als je twee keer scoort in een halve finale tegen je aartrivaal waarvan een keer uit een geweldige actie de rest er niet meer zo toe doet?
Naar elkaar zijn ze harstikke lief, maar dat acteren is toch ziekelijk? De manipulatie, daar word ik niet goed van.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welke trekjes? Ik vind de speler van Barca relatief gezien nog het meest down-to-earth in verhouding tot hun voetbalkwaliteiten. Messi die gewoon zijn teamgenoot komt bedanken voor de goede voorzet ipv als een baviaan naar de camera te rennen. Vergeet daarnaast ook niet dat Barcelona al een aantal keren de Fair Play Award heeft gewonnen...dus ik snap je punt niet echt.
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:56 schreef inZanity het volgende:
Nederlaag voor het voetbal deze avond. Helaas word het verschrikkelijke anti-voetbal van Barcelona nog beloond ook.
Bij voetbal is de bal rond spelen wel essentieel ja. Real wilde in de eerste helft nauwelijks vooruit spelen, Barcalona wel.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dit nog roepen? 60 minuten lang de bal op je eigen helft / net over de helft rond spelen vind je geen anti voetbal?
Hoe kun je Ajax-fan zijn en het spel dat Ajax de successen heeft gebracht (waardoor jij er fan van bent geworden) verafschuwen?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Voetbal is smaak man, Barcelona speelt goed ja maar ik hou er niet van. Nu ben ik gelijk tegen het voetbal, voor het anti voetbal en een Barca hater
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:56 schreef inZanity het volgende:
Nederlaag voor het voetbal deze avond. Helaas word het verschrikkelijke anti-voetbal van Barcelona nog beloond ook.
Omdat het resultaat telt. Messi scoort 2 keer en de laatste goal na een fantastische actie van hem. Die actie is beslissend en daarom hebben ze het erover.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:54 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook steeds afquote:Op woensdag 27 april 2011 22:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe kun je Ajax-fan zijn en het spel dat Ajax de successen heeft gebracht (waardoor jij er fan van bent geworden) van bent verafschuwen?
Ik heb behalve een hekel niks met Barça. Kan echter niet ontkennen dat ze het spelletje goed beheersen. Zie de resultaten die ze boeken.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:55 schreef Strani het volgende:
Barcelona heeft gewoon goed spel, dat kan en mag je niet ontkennen. Maar kwa sfeer is het een hele irritante club.
In Spanje komt er dan ook nog eens de hele Catalaanse kwestie bij kijken natuurlijk.
Hij heeft het over het spel, niet dat gekanker eormheen waar beide teams zich schuldig aan maken.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:56 schreef Temlin het volgende:
[..]
Beste team? De hele wedstrijd kaarten aannaaien, schwalbes maken, mensen neerhoeken in de rust, zeiken op de scheidsrechter.
Dat jij daar zo makkelijk om heen kijkt als Barelona lover snap ik niet.
Heb jij een andere wedstrijd gezien? 2 schwalbes van Di Maria en 2 smerige acties van Adebayor en Marcelo. Real liet zich ook niet onbetuigd hoor. Die smerige overtredingen heb ik Barca-spelers niet zien maken.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:56 schreef Temlin het volgende:
[..]
Beste team? De hele wedstrijd kaarten aannaaien, schwalbes maken, mensen neerhoeken in de rust, zeiken op de scheidsrechter.
1. Aannaaien: Marcelo, Ronaldo, Di Mariaquote:Op woensdag 27 april 2011 22:56 schreef Temlin het volgende:
[..]
Het spel? 10.000 keer de bal naar elkaar over passen en er niets mee bereiken vind ik nou niet zo bijzonder maar goed.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:58 schreef msnk het volgende:
[..]
Hij heeft het over het spel, niet dat gekanker eormheen waar beide teams zich schuldig aan maken.
Daar spelen spelers die wel voetballen en niet bij elk zuchtje wind gaan liggen.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:58 schreef Doublepain het volgende:
Daarom is Man Utd ook een echte ''topclub'' met echte ''topspelers'' met ''top mentaliteit''.. Iets wat Barça niet heeft, kleuters..
De hele wedstrijd is zwaar kkut met dubbel K. Echt serieus NUL KANSEN. Dan maakt ie op het eind 2 acties wanneer Real rood heeft, en dan beginnen ze in de studio dat hij de beste speler ooit in de geschiedenis van het voetbal is. Kom op man, geef gewoon toe dat dat nergens op slaatquote:Op woensdag 27 april 2011 22:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Omdat het resultaat telt. Messi scoort 2 keer en de laatste goal na een fantastische actie van hem. Die actie is beslissend en daarom hebben ze het erover.
Het voetbal van Ajax in haar gloriedagen en Barcelona van nu verschilt wel een hoop.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe kun je Ajax-fan zijn en het spel dat Ajax de successen heeft gebracht (waardoor jij er fan van bent geworden) van bent verafschuwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |