wat zeg jij nou weer ik huil toch niet real is gewoon een betere partij ze hebben niet voor niets de spaanse cup gewonnen jij bent zeker zo'n feyenoord supporter die niemand iets gunt omdat ze zelf ook niks bereiken zulke mensen zijn er ook op mijn werk dan maak ik promotie en zij niet en alleen maar afgeven op mij gore mensenquote:
Nee, maar effectief is het wel.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:18 schreef Halcon het volgende:
Alsof Man Utd zo boeiend is om te kijken...
Trollquote:Op woensdag 27 april 2011 23:18 schreef Hakki het volgende:
[..]
wat zeg jij nou weer ik huil toch niet real is gewoon een betere partij ze hebben niet voor niets de spaanse cup gewonnen jij bent zeker zo'n feyenoord supporter die niemand iets gunt omdat ze zelf ook niks bereiken zulke mensen zijn er ook op mijn werk dan maak ik promotie en zij niet en alleen maar afgeven op mij gore mensen:r
Als Neuer een ''normale'' keeper was, dan kon het zomaar 6-0 zijn..quote:Op woensdag 27 april 2011 23:18 schreef Halcon het volgende:
Alsof Man Utd zo boeiend is om te kijken...
foutje in de verdediging kan gebeuren was niet door messi's briljante rotschop ofzo, nee gewoon ingetikt en op geluk dat er niemand op de lijn staatquote:Op woensdag 27 april 2011 23:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jammer dat je de 2e doelpunt heb gemist
Welterusten.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:18 schreef Hakki het volgende:
[..]
wat zeg jij nou weer ik huil toch niet real is gewoon een betere partij ze hebben niet voor niets de spaanse cup gewonnen jij bent zeker zo'n feyenoord supporter die niemand iets gunt omdat ze zelf ook niks bereiken zulke mensen zijn er ook op mijn werk dan maak ik promotie en zij niet en alleen maar afgeven op mij gore mensen:r
Ze winnen de beker ja, maar dat is niet equivalent aan 'de betere partij'quote:Op woensdag 27 april 2011 23:18 schreef Hakki het volgende:
[..]
Eerst je witte bril afzetten, dan reageren aubquote:Op woensdag 27 april 2011 23:18 schreef Hakki het volgende:
[..]
foutje in de verdediging kan gebeuren was niet door messi's briljante rotschop ofzo, nee gewoon ingetikt en op geluk dat er niemand op de lijn staat
Equivalent zal even moeten googlen.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:19 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Ze winnen de beker ja, maar dat is niet equivalent aan 'de betere partij'
Mwoah...1 keer gebeurd. Mag die man ook eens uit z'n rol vallen. Normaal is het echt een voorbeeld voor alle voetballers ter wereld...de beste speler ter wereld en van onbesproken gedrag zijn is een combinatie die in het verleden vrijwel nooit is voorgekomen, toch?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als het tegen zit gaat Messi opeens mensen trappen en ballen op het publiek schieten..
Mourinhoquote:2215: It would appear Jose Mourinho has been typically robust in his official post-match press conference - now that he's been allowed out of the dressing room - with men on the scene tweeting that the Real Madrid manager says he is "disgusted at the world we live in", that "no one has any chance against Barca like this" and that "yes, we have already been knocked out". Look out for those on the website later this evening now won't you.
Xavi doet zoiets niet..quote:Op woensdag 27 april 2011 23:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mwoah...1 keer gebeurd. Mag die man ook eens uit z'n rol vallen. Normaal is het echt een voorbeeld voor alle voetballers ter wereld...de beste speler ter wereld en van onbesproken gedrag zijn is een combinatie die in het verleden vrijwel nooit is voorgekomen, toch?
Ik zal jou alvast geel geven, dat betekend dat je bij een volgende gele kaart eruit ligt.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:20 schreef Hakki het volgende:
barca moet ook echt kaarten krijgen voor zeiken bij scheidsrechter niet normaal in nederland zou je heel het elftal eraf mogen sturen egt zeikwijven die barca's
Wel vreemd dat NOS, Toivonen helemaal kapot maakt.. Terwijl dit 20x erger is..quote:Op woensdag 27 april 2011 23:20 schreef Hakki het volgende:
barca moet ook echt kaarten krijgen voor zeiken bij scheidsrechter niet normaal in nederland zou je heel het elftal eraf mogen sturen egt zeikwijven die barca's
Gefrustreerd?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:20 schreef Hakki het volgende:
Zijn de gemoederen inmiddels wat bedaard?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:58 schreef Sheepcidus het volgende:
ze zijn nog aan het vechten, uefa staakt de pers conferentie
Maar als Barca rood krijgt ervoor helpt Ajax niet..quote:Op woensdag 27 april 2011 23:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel vreemd dat NOS, Toivonen helemaal kapot maakt.. Terwijl dit 20x erger is..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |