Hoe vaak moet ik nog zeggen dat voetbal smaak isquote:Op woensdag 27 april 2011 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij vindt het goed voetbal, alleen haat hij de spelers.
Toevalligerwijs ook mijn favoriete club in Engeland. Ik hoop trouwens dat Real nog even snel scoort in Camp Nou om er toch nog een leuke pot van te makenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:13 schreef Paul-89 het volgende:
En alle simpele haters zijn nu alweer overgestapt richting Man Utd.
Aandoenlijk.
3 of 9?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:13 schreef Ebbao het volgende:
Job Cohen zegt: 73 procent balbeZit: ongekend!
Nu bij p en w.
Thee voor iedereen, ik betaal... zei die er ook nog achteraan.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:13 schreef Ebbao het volgende:
Job Cohen zegt: 73 procent balbeZit: ongekend!
Nu bij p en w.
:d hij had ook een voetbalfilmoje meen ik me te herinneren, maar fake volgens mij.quote:
En niet te vergeten Parkquote:Op woensdag 27 april 2011 23:14 schreef iFixU het volgende:
Het grote voordeel van ManU is dat alle spelers altijd in beweging zijn... met name rooney
Als je oplet zie je dat alleen de mindere spelers bij Barcelona dat doen. Busquets, Pedro etc. Allemaal spelers die het team niet dragen en blijkbaar iets te compenseren hebben. Ik ben wel Barca-fan maar ik kan me er ook aan ergeren.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat, ik liever niet naar faggots kijk die janken om een klein tikje..
Je zei laatst dat ze goed voetbal spelen toch?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat voetbal smaak is
Ga eens in bed liggen huilen.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:15 schreef Hakki het volgende:
messi in elke show tot god makenhij is helemaal niet zo goed ronaldo nog wel beter
Als het tegen zit gaat Messi opeens mensen trappen en ballen op het publiek schieten..quote:Op woensdag 27 april 2011 23:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je oplet zie je dat alleen de mindere spelers bij Barcelona dat doen. Busquets, Pedro etc. Allemaal spelers die het team niet dragen en blijkbaar iets te compenseren hebben. Ik ben wel Barca-fan maar ik kan me er ook aan ergeren.
Ja en? Als ze goed spelen moet je het automatisch mooi vinden en er van houden?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je zei laatst dat ze goed voetbal spelen toch?
Dan kan je lang wachten. Heel dat elftal stelt geen zak voor, Giggs is na 20 minuten al buiten adem en moet gewisseld worden.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:16 schreef mapampa het volgende:
Kan niet wachten tot Man Utd die barca pussies aanpakt.
Voetbal?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:15 schreef Hakki het volgende:
messi in elke show tot god makenhij is helemaal niet zo goed ronaldo nog wel beter
WTF UEFAquote:2155: Wow. In an unprecedented move from Uefa, they've refused to allow either teams' players or staff to give an initial reaction to events at the Bernabeu as they have locked the sides in their respective dressing rooms in Madrid. Love it.
Jammer dat je de 2e doelpunt heb gemistquote:Op woensdag 27 april 2011 23:15 schreef Hakki het volgende:
Uiteindelijk is het fysieke gewoon een compensatie. Bij perfecte balbehandeling hoef je het duel in principe nooit aan te gaan.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Rooney niet hoor.. Technisch een held..
Ik zie Manchester United weer niet winnen van Barcelona, net als in 2008-09 finale... maar we zullen zien. Schalke en Real Madrid zijn namelijk nog niet helemaal uitgeschakeld voor die CL finale...quote:Op woensdag 27 april 2011 23:16 schreef mapampa het volgende:
Kan niet wachten tot Man Utd die barca pussies aanpakt.
Dat heb ik ook niet gezegd.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja en? Als ze goed spelen moet je het automatisch mooi vinden en er van houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |