Fucking hell!!!quote:
Lijkt ie hier op?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:56 schreef Poeke het volgende:
Morgen gaat ie naar de De Oliemeulen in Tilburg, hopelijk weten ze daar meer.
Wij hadden nog het idee hem in het bos los te laten, ben blij dat we dat niet gedaan hebben.
Wat een idiote vraag Greys, natúúrlijk krijgt dat beest geen lucht, wat denk je wel niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Vast een idiote vraag, maar krijgt ie wel lucht in dat bakje dan?
Neuh, ik zou er een meloen op leggen, je weet tochquote:Op woensdag 27 april 2011 22:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Misschien moet je even heenrijden Greys en voor wat frisse lucht zorgen voor die arme spin
Ze prikt een paar gaatjes in z'n rug.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Vast een idiote vraag, maar krijgt ie wel lucht in dat bakje dan?
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ze prikt een paar gaatjes in z'n rug.
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:54 schreef tombolafan het volgende:
Deze heeft ook van die stekels:
[ afbeelding ]
http://fieggentrio.web-lo(...)/enorme-spinnen.html
What de fuck, dat is hemquote:Op woensdag 27 april 2011 22:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lijkt ie hier op?
[ afbeelding ]
Lees dit dan maar niet:
http://dieren.blog.nl/bed(...)aarlijke-spinnenbeet
![]()
![]()
![]()
![]()
Minimini speldenprik gaatjes kan hij vast niet doorheen.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:57 schreef Poeke het volgende:
[..]
Gaatjes in geprikt door mijn collega, ik probeerde het nog te voorkomen, maar helaas stond ze erop.
Heeel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel giftigquote:
Dan zit die hoogbejaarde vrouw misschien ook nog wel ergens in het bos.quote:
goeie vraag, huuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op woensdag 27 april 2011 22:50 schreef Dagonet het volgende:
Waarom ben je er met de ambulance niet gewoon zes keer overheen gereden?
Ach, hamer, doei Trechterwebspin.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heeel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel giftig
Trechterwebspin, ik hoop echt dat het hem niet is
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:00 schreef Biogarde het volgende:
Wel cool die nagels. Klimt ie zo je bed op. Beetje chillen, muggen eten, aan je gezicht hangen en 's ochtends met zo'n nageltje aan je oorlel; joehoe!
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:00 schreef Biogarde het volgende:
Wel cool die nagels. Klimt ie zo je bed op. Beetje chillen, muggen eten, aan je gezicht hangen en 's ochtends met zo'n nageltje aan je oorlel; joehoe!
En daarna piercet hij diezelfde oorlel nog even met zijn 'buitenproportioneel grote giftanden.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:00 schreef Biogarde het volgende:
Die gaatjes kan hij wel groter maken met zijn nagels, morgenochtend is ie verdwenen.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Minimini speldenprik gaatjes kan hij vast niet doorheen.
Denk ik.
Hoop ik.
Ohhhhhhhh god wat hoop ik dat
Anders maakt het zo'n herrie als hij over je laminaat trippelt idd.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:02 schreef Biogarde het volgende:
En mocht je last hebben van het tikken van die nagels, pak z'n pootjes dan in met een stukje verband.
Vasttapen en in de glasbak.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:02 schreef Biogarde het volgende:
En mocht je last hebben van het tikken van die nagels, pak z'n pootjes dan in met een stukje verband.
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:00 schreef Tism het volgende:
[..]
Zou je nog een betere foto kunnen maken aub?..
quote:
Of gezellig met Ninja Turtle pleisters. Anders is het ook maar zo gewoontjes.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Anders maakt het zo'n herrie als hij over je laminaat trippelt idd.
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een kuttopic! Doet me denken aan dat filmpje van die vader die een spin probeert te vangen.
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:50 schreef Dagonet het volgende:
Waarom ben je er met de ambulance niet gewoon zes keer overheen gereden?
quote:
Ik vind cameltoe al engquote:
Ben bang dat Greys daarna dan nooit meer lucht gaat krijgenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Misschien moet je even heenrijden Greys en voor wat frisse lucht zorgen voor die arme spin
Kan niet want hij is op de basis en ik zo'n ruime 9 km daarvandaan (thank god)quote:Op woensdag 27 april 2011 23:00 schreef Tism het volgende:
[..]
Zou je nog een betere foto kunnen maken aub?..
Die sloop je niet met een pantoffel. En je stofzuiger loopt vast. Die opent gewoon de terugslagklep; joehoe.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Deze ziet er ook schattig uit, allemaal kleurtjes en sprietjes.
[ afbeelding ]
Oh ja, nou dat zou ik ook niet durven dus. Stel je voor dat je beneden komt en die lui van de dierenambulance vertellen je dat ze hem niet meer konden vindenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:10 schreef Greys het volgende:
Hoe hebben die mensen op de dierenambulance gewacht eigenlijk, hebben ze dat nog verteld?
Gillend op zolder?
Deze liep vrij, ik weet niet hoeveel broertjes en zusjes ie mee heeft gebracht in die tuinsetquote:Op woensdag 27 april 2011 23:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Blij dat er niet zulke units vrij in Nederland rondlopen.
Zeg, hou es opquote:Op woensdag 27 april 2011 23:11 schreef Poeke het volgende:
[..]
Deze liep vrij, ik weet niet hoeveel broertjes en zusjes ie mee heeft gebracht in die tuinset
Ik zit me hetzelfde af te vragen wat ik zou doen. Aan de ene kant wil je hem niet uit het oog verliezen en aan de andere kant wil je hem zó graag uit het oog verliezenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh ja, nou dat zou ik ook niet durven dus. Stel je voor dat je beneden komt en die lui van de dierenambulance vertellen je dat ze hem niet meer konden vinden
Jup, dat werk jaquote:Op woensdag 27 april 2011 23:10 schreef Blondiii het volgende:
[ afbeelding ]
Dreighouding Chaetopelma aegyptiaca waarbij de voorste poten worden opgeheven en de gifkaken worden gepresenteerd
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:11 schreef senesta het volgende:
Oh ja, nou dat zou ik ook niet durven dus. Stel je voor dat je beneden komt en die lui van de dierenambulance vertellen je dat ze hem niet meer konden vinden
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit me hetzelfde af te vragen wat ik zou doen. Aan de ene kant wil je hem niet uit het oog verliezen en aan de andere kant wil je hem zó graag uit het oog verliezen
Ik zou de buurman roepen die hem in het oog moest houden en zelf gillend op zolder gaan zitten. Hell, ik zou gillend op de zolder van de buurman gaan zitten, voor de zekerheid.
Gratis af te halen bij TS!quote:Op woensdag 27 april 2011 23:13 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil er eentje!
Die heeft gewoon ontstoken gifkaken.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Deze ziet er ook schattig uit, allemaal kleurtjes en sprietjes.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |