Dan zit die hoogbejaarde vrouw misschien ook nog wel ergens in het bos.quote:
goeie vraag, huuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op woensdag 27 april 2011 22:50 schreef Dagonet het volgende:
Waarom ben je er met de ambulance niet gewoon zes keer overheen gereden?
Ach, hamer, doei Trechterwebspin.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heeel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel giftig
Trechterwebspin, ik hoop echt dat het hem niet is
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:00 schreef Biogarde het volgende:
Wel cool die nagels. Klimt ie zo je bed op. Beetje chillen, muggen eten, aan je gezicht hangen en 's ochtends met zo'n nageltje aan je oorlel; joehoe!
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:00 schreef Biogarde het volgende:
Wel cool die nagels. Klimt ie zo je bed op. Beetje chillen, muggen eten, aan je gezicht hangen en 's ochtends met zo'n nageltje aan je oorlel; joehoe!
En daarna piercet hij diezelfde oorlel nog even met zijn 'buitenproportioneel grote giftanden.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:00 schreef Biogarde het volgende:
Die gaatjes kan hij wel groter maken met zijn nagels, morgenochtend is ie verdwenen.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Minimini speldenprik gaatjes kan hij vast niet doorheen.
Denk ik.
Hoop ik.
Ohhhhhhhh god wat hoop ik dat
Anders maakt het zo'n herrie als hij over je laminaat trippelt idd.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:02 schreef Biogarde het volgende:
En mocht je last hebben van het tikken van die nagels, pak z'n pootjes dan in met een stukje verband.
Vasttapen en in de glasbak.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:02 schreef Biogarde het volgende:
En mocht je last hebben van het tikken van die nagels, pak z'n pootjes dan in met een stukje verband.
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:00 schreef Tism het volgende:
[..]
Zou je nog een betere foto kunnen maken aub?..
quote:
Of gezellig met Ninja Turtle pleisters. Anders is het ook maar zo gewoontjes.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Anders maakt het zo'n herrie als hij over je laminaat trippelt idd.
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een kuttopic! Doet me denken aan dat filmpje van die vader die een spin probeert te vangen.
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:50 schreef Dagonet het volgende:
Waarom ben je er met de ambulance niet gewoon zes keer overheen gereden?
quote:
Ik vind cameltoe al engquote:
Ben bang dat Greys daarna dan nooit meer lucht gaat krijgenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Misschien moet je even heenrijden Greys en voor wat frisse lucht zorgen voor die arme spin
Kan niet want hij is op de basis en ik zo'n ruime 9 km daarvandaan (thank god)quote:Op woensdag 27 april 2011 23:00 schreef Tism het volgende:
[..]
Zou je nog een betere foto kunnen maken aub?..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |