abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 mei 2011 @ 23:29:22 #101
343454 Oliemeulen
Dierenpark De Oliemeulen
pi_96414561
quote:
99s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:15 schreef kimmeke1983 het volgende:
nee , je hebt het verkeerd begrepen , ik vertelde heb van de spin die naar jou genoemd is en hij vroeg zich af hoe ik dit allemaal wist ...want dat is zijn hobby en niet het mijne :)
ow zow :) ksnap m nu!

quote:
hij is onlangs nog op curcus geweest in nederland , ging uit van de VVN ...
Bij hem zit het ook heeeeeeeeeeeeeeeeel diep en hij studeerd er echt op ...
Hij is bekent als Blut of Blutsabbath , zegt je niks ?
Nope, het zegt me zo niet echt iets. Ik ben overigens een vrij druk bezet man zegmaar dus echt veel tijd voor de vereniging had ik op een gegeven moment niet meer, helaas, want ik heb er jaren met plezier bij gezeten. Ik ben overigens nog wel lid hoor ;)
Het vreemdste dierenpark van Nederland!
www.oliemeulen.nl
  zaterdag 7 mei 2011 @ 00:11:25 #102
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_96460734
quote:
5s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:00 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom zegt iedereen toch altijd 'die spin is banger voor jou, hoor'.

Met deze opmerking wordt volgens mij bedoeld dat wij (als mens) voor de spin een grotere bedreiging vormen dan andersom.

Ik dood het dier doelbewust (door mijn angst); het dier zal mij alleen maar wat aandoen als hij in het nauw gedreven wordt en geen andere keus heeft dan bijten (om zichzelf te redden). Ik ga op jacht als ik zo'n dier in mijn huis zie. Dat dier zal er alles aan doen om mij te ontlopen (omdat zijn voorkeur er nou eenmaal niet naar uitgaat gezellig bij mensen te vertroeven ;) ).

Daarom voel ik me dus zo schuldig als ik er 1 dood heb gemaakt; alleen op het moment zelf ben ik niet tot nuchter denken in staat :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')