Whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op zondag 1 mei 2011 12:53 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Trilspinnen verlaten 's nachts hun web om prooien te vangen
Ja, deze wist ik toevallig uit ervaring want ik lig des nachts nog weleens slapeloos te wezen en heb dus een aantal malen met een hysterische gil de rest van het huishouden konde gegeven van deze constatering als er ineens zo'n kreng over mijn boek rende...quote:
Toppertje dame!quote:Op zondag 1 mei 2011 13:05 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, deze wist ik toevallig uit ervaring want ik lig des nachts nog weleens slapeloos te wezen en heb dus een aantal malen met een hysterische gil de rest van het huishouden konde gegeven van deze constatering als er ineens zo'n kreng over mijn boek rende...
Oh ja, en toen ik op die link van mijn quote net klikte heb ik de monitor een lel gegeven bij het zien van dat plaatje ineens voor mijn snuf.
Denken jullie dat ik al rijp ben voor zo'n spinnencursus?
Dat is dus de enige reden dat ik "bang" ben voor spinnen. Dat ze plotseling opduiken, over me heen rennen etc, brrrr.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:05 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, deze wist ik toevallig uit ervaring want ik lig des nachts nog weleens slapeloos te wezen en heb dus een aantal malen met een hysterische gil de rest van het huishouden konde gegeven van deze constatering als er ineens zo'n kreng over mijn boek rende...
En wat ga je hem vragen dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:56 schreef kimmeke1983 het volgende:
ik vraag het even aan mijn man , hij bestudeerd vogelspinnen en heeft een grote kennis .
Yeah, same here. Krijg een fucking hartaanval als er vanuit het niets ineens een spin is. Panic attack als ik zo'n ding ineens zie rennenquote:Op maandag 2 mei 2011 01:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat is dus de enige reden dat ik "bang" ben voor spinnen. Dat ze plotseling opduiken, over me heen rennen etc, brrrr.
De mens in het algemeen is aangeleerd band te zijn van spinnen ,quote:Op maandag 2 mei 2011 23:19 schreef senesta het volgende:
Ik vind die kleuren geweldig en het intrigeert me ook maar ik zit gewoon nog steeds met kippenvel achter de PC als ik die foto's zie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |