Goed punt, kan alsnog...quote:Op woensdag 27 april 2011 22:50 schreef Dagonet het volgende:
Waarom ben je er met de ambulance niet gewoon zes keer overheen gereden?
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:50 schreef Dagonet het volgende:
quote:
quote:
Je weet wel van die mooie nep rieten loungemeubelen voor in de tuin, daar zat ie onder. Misschien meegekomen uit China of zo?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:51 schreef Greys het volgende:
Zat dit in iemands huis?
Of in een tuin ergens ofzo?
Haha.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:51 schreef Greys het volgende:
Met dank aan de close up potenfoto van Snakey ga ik straks heel mijn bed uitpluizen
Bio. Mocht je iets voelen trekken aan je onderlip, dan blijft ie hangen met zo'n nageltje.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:51 schreef Greys het volgende:
Met dank aan de close up potenfoto van Snakey ga ik straks heel mijn bed uitpluizen
Regenwoudriet. Dus die heeft onder een stoel gehangen. Misschien zit er wel een nest onderquote:Op woensdag 27 april 2011 22:52 schreef Poeke het volgende:
[..]
Je weet wel van die mooie nep rieten loungemeubelen voor in de tuin, daar zat ie onder. Misschien meegekomen uit China of zo?
Wtf... ik ben blij dat ik thuis benquote:Op woensdag 27 april 2011 22:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Op de foto lijkt hij een soort nagels te hebben.
Zoals hier:
[ afbeelding ]
Heeft die van jou dat ook? zo ja, vogelspin
Woops!quote:
Stop. Nu. Please!quote:Mocht je iets voelen trekken aan je onderlip, dan blijft ie hangen met zo'n nageltje.
Waar heb je anders een dierenambulance voor zou ik zeggen.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:50 schreef Dagonet het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:55 schreef Biogarde het volgende:
Vooral die dreigende houding rijmt niet met 'onze' spinnen. Die rennen enkel door je huis of langs je muur. Die nemen geen houding aan. Ze koppen hooguit een pantoffel of gaan de stofzuiger in.
Alle spinnen in mijn huis nemen een houding aan. Beetje lui op de bank blijven liggen als ik ze vraag of ze de boodschappen willen opruimen of de afwas willen doen.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:55 schreef Biogarde het volgende:
Vooral die dreigende houding rijmt niet met 'onze' spinnen. Die rennen enkel door je huis of langs je muur. Die nemen geen houding aan. Ze koppen hooguit een pantoffel of gaan de stofzuiger in.
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Regenwoudriet. Dus die heeft onder een stoel gehangen. Misschien zit er wel een nest onder
Vast een idiote vraag, maar krijgt ie wel lucht in dat bakje dan?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:46 schreef Poeke het volgende:
Dankje! Hij zit momenteel in een tupperware bakje, in een kistje in nog een kistomdat degene die er morgen mee aan de slag moet, nog banger is voor spinnen dan ik.
Spinnen ruiken heel goed dus als je hem loslaat binnen een straal van 20 kilometer is de kans groot dat hij je weer op komt zoeken.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:56 schreef Poeke het volgende:
Morgen gaat ie naar de De Oliemeulen in Tilburg, hopelijk weten ze daar meer.
Wij hadden nog het idee hem in het bos los te laten, ben blij dat we dat niet gedaan hebben.
Misschien moet je even heenrijden Greys en voor wat frisse lucht zorgen voor die arme spinquote:Op woensdag 27 april 2011 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Vast een idiote vraag, maar krijgt ie wel lucht in dat bakje dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |