quote:Op woensdag 27 april 2011 22:31 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ze had moeten weigeren dan had ze zelf genomineerd gestaan
quote:
Wat had er dan gebeurd denken jullie?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mo had helemaal niet moeten kiezen!
thanks all voor de leuke reaktiesquote:
De nominatie bedoel je?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:30 schreef Lauzer het volgende:
Wie had Mo volgens jullie moeten kiezen?
Dat oog is nep toch? fotoshop bedoel ikquote:Op woensdag 27 april 2011 22:35 schreef Niki.P het volgende:
Ik moet zeggen die van Sharon is heel vet...
Eddy altijd +1 (Hij kreeg ooit een hele zaal Headbangers in de Dynamo aan de polonaise op zijn toenmalige hit Cherry, de house versie dan)quote:Op woensdag 27 april 2011 22:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze weet heel creatief alle gesprekken op Amerika te betrekken, net als haar grote voorbeeld:
Nope!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dat oog is nep toch? fotoshop bedoel ik
Dan was Mootje nu weggeweest en was morgen alsnog Karim of Gerard gegaanquote:Op woensdag 27 april 2011 22:35 schreef Lauzer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat had er dan gebeurd denken jullie?
Maar dan zonder 'van'....quote:Op woensdag 27 april 2011 22:35 schreef Niki.P het volgende:
Ik moet zeggen die van Sharon is heel vet...
Maar daar kon madam hoogbegaafd met haar enorm goede geheugen even niet bedenken.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:35 schreef K_L het volgende:
[..]
De nominatie bedoel je?
Gewoon NIET nomineren dan stond ze automatisch zelf genomineerd en dan kon ze eindelijk oprotten naar huis, wat ze de hele week al riep dat ze dat zo graag wou
Ze weten dondersgoed dat een finale met Gerard, Karim en Sharon een übersaaie aangelegenheid wordt, waarbij de kijkers massaal afhaken. Dat gaat 'm dus niet worden.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:16 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Redactie heeft wel de hoge stem percentages op Gerard zien - tenminste als dat dezelfde zijn als die wij zien in de livshows - en weet dus dat het veel kijkers gaat kosten als hij eruit gaat. hoop ik. bid ik. smeek ik.
Alleen verdienen deze 2 het om in de finale te staanquote:Op woensdag 27 april 2011 22:36 schreef shomila het volgende:
Ach of Karim of Gerard er nu uit moet ze kunnen met opgeheven hoofd eruit stappen dat kan Mo wel vergeten.
Dat zeker wel. Mo kan voorlopig nergens haar kop laten zien.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:36 schreef shomila het volgende:
Ach of Karim of Gerard er nu uit moet ze kunnen met opgeheven hoofd eruit stappen dat kan Mo wel vergeten.
Dus dat. Jo vs Geer in de finalsquote:Op woensdag 27 april 2011 22:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze weten dondersgoed dat een finale met Gerard, Karim en Sharon een übersaaie aangelegenheid wordt, waarbij de kijkers massaal afhaken. Dat gaat 'm dus niet worden.
was ze zelf genomineerd. dat wilde ze toch?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:35 schreef Lauzer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat had er dan gebeurd denken jullie?
onder de lakens...quote:Op woensdag 27 april 2011 22:37 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat zeker wel. Mo kan voorlopig nergens haar kop laten zien.
Doe dan voor mijn part Geer, Karim en Jo.... kan ook nog wel leuk worden...quote:Op woensdag 27 april 2011 22:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze weten dondersgoed dat een finale met Gerard, Karim en Sharon een übersaaie aangelegenheid wordt, waarbij de kijkers massaal afhaken. Dat gaat 'm dus niet worden.
Volgens mij zei Jo net dat Flip gewonnen had maar zag niet echt dat hij geruild had of hij heeft met Jo geruild die kluizen waren toch ongeveer grootquote:Op woensdag 27 april 2011 22:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kluiswissel vanavond:
limbodansen: ?
Weervraag: Sharon - Flip
Creatiefste: Sharon - Mo
Heeft iemand op het bord kunnen zien welke ruil bij het limbodansen is gedaan?
Wahahahaquote:
begreep alleen dat flip gewonnen had verder er niet op geletquote:Op woensdag 27 april 2011 22:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kluiswissel vanavond:
limbodansen: ?
Weervraag: Sharon - Flip
Creatiefste: Sharon - Mo
Heeft iemand op het bord kunnen zien welke ruil bij het limbodansen is gedaan?
idd!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Doe dan voor mijn part Geer, Karim en Jo.... kan ook nog wel leuk worden...
Dat kan dus niet, 1 van die drie gaat er morgen uitquote:Op woensdag 27 april 2011 22:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee wij ook niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:37 schreef Ireth het volgende:
Ik geef Jo gelijk, wij moesten ook geen waterbak in de bench doen!
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:39 schreef waterkant het volgende:
lieverds.. laten we ond reliseren dat karim gaat!
Toch begint ie het een beetje te verliezen. Een vrolijk liedje zingen over waterboarding.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Eddy altijd +1 (Hij kreeg ooit een hele zaal Headbangers in de Dynamo aan de polonaise op zijn toenmalige hit Cherry, de house versie dan)
Idd. Jammer maar helaas. had liever gezien dat Mo, of Sharon gingquote:Op woensdag 27 april 2011 22:39 schreef waterkant het volgende:
ik ben er bang voorquote:Op woensdag 27 april 2011 22:39 schreef waterkant het volgende:
Ik geloof nog in sprookjes... dat Mo zich morgen vrijwillig opwerpt om van plek te ruilen (of dat de Stem haar gewoon daartoe dwingt... "Mo, als je nu niet gaat sturen we Johanne op Maik af!")quote:Op woensdag 27 april 2011 22:38 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dat kan dus niet, 1 van die drie gaat er morgen uit
o ja, balen zegquote:Op woensdag 27 april 2011 22:38 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dat kan dus niet, 1 van die drie gaat er morgen uit
Haha jij gelooft echt nog in sprookjes!!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik geloof nog in sprookjes... dat Mo zich morgen vrijwillig opwerpt om van plek te ruilen (of dat de Stem haar gewoon daartoe dwingt... "Mo, als je nu niet gaat sturen we Johanne op Maik af!")
Mo werpt zich alleen vrijwillig op Meuk...quote:Op woensdag 27 april 2011 22:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik geloof nog in sprookjes... dat Mo zich morgen vrijwillig opwerpt om van plek te ruilen (of dat de Stem haar gewoon daartoe dwingt... "Mo, als je nu niet gaat sturen we Johanne op Maik af!")
hebben??quote:Op woensdag 27 april 2011 22:40 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ik ook, gelukkig weet ik waar ik terecht kan voor pammetjes.
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:38 schreef Chanel5 het volgende:
Kay ze stond toch al meer aan deShar?flip kant dus was de keuze duidelijk.
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:41 schreef Ireth het volgende:
Ja maar.. ja maar... als Karim weggaat... naar wie moet ik dan kijken...
Nou zal ik dan ook maar overstappen op Karim als afvaller?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:40 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ik ook, gelukkig weet ik waar ik terecht kan voor pammetjes.
Dat zal 'm waarschijnlijk worden. Plus Mo, die de kijker heerlijk blijft irriteren en voor onderlinge spanningen in het huis blijft zorgen.quote:
en met slap geouwehoer met maikquote:Op woensdag 27 april 2011 22:41 schreef rc_1990 het volgende:
Ze hebben gewoon echt de hele daily van vandaag kunnen vullen met gisteravond
Mo dusquote:Op woensdag 27 april 2011 22:41 schreef K_L het volgende:
[..]
![]()
Nou moet ik gaan terugzoeken naar waar je ook al weer antwoord op gaf?
gelukkig hebben we de filmpjes nog...maar balen is het wel.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:41 schreef Ireth het volgende:
Ja maar.. ja maar... als Karim weggaat... naar wie moet ik dan kijken...
Kleiding van MamaJo en pizza's van Wagner. De grote financiers van SSTquote:
Weer tranen in me ogen....quote:Op woensdag 27 april 2011 22:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Toch begint ie het een beetje te verliezen. Een vrolijk liedje zingen over waterboarding.![]()
In een ander filmpje zong hij over Guantanamo Bay alsof het een exotisch vakantieparadijs is (Guantanamo Baai, voor jou en voor mai)
Waarom krijgt Jo eigenlijk steeds nieuwe kleren?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kleiding van MamaJo en pizza's van Wagner. De grote financiers van SST
Het spant er om tussen die twee. Geer is erg popie, maar veel mensen gunnen Karim het geld meer, omdat Geer miljonair blabla bla...quote:Op woensdag 27 april 2011 22:41 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nou zal ik dan ook maar overstappen op Karim als afvaller?Zou mij i i g niets verbazen als Gerard er alsnog uit moet.
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:43 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Laura SST Laura
@
@SST_Sharon dank je wel! Sharon doet het zo goed. Heb vandaag nog vermeld ergens dat zij moet winnen#sstnl
3 hours ago Favorite Retweet Reply
Geloof er niks van
Het zal of Karim of Gerard worden. Met z'n tweeën in de finale levert nul actie op.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
als ze mij ook gaan sponsoren, sponsor ik hem ook...ik denk dat ie een eurootje of 5000 mee naar huis krijgt straks als hij er uit gaat, misschien nog wel meerquote:Op woensdag 27 april 2011 22:42 schreef waterkant het volgende:
als ik het een zou gunnen is het karim.... ik hoop dat mensen hem gaan sponsoren voor zijn droom
Ja Laura zat inderdaad de laatste paar dagen ontzettend te slijmen bij Sharon? Ze weet toch dat ze er nu niks meer mee kan verdienen hequote:Op woensdag 27 april 2011 22:43 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Laura SST Laura
@
@SST_Sharon dank je wel! Sharon doet het zo goed. Heb vandaag nog vermeld ergens dat zij moet winnen#sstnl
3 hours ago Favorite Retweet Reply
Ik geloof er niks van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |