Ik zou bijna meelij met je krijgenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:50 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Allergie voor MissMSX is de ergste...
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]Geloof me, veel lelijker, ik heb er geen foto van, zal er binnenkort eentje makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Japie is selectief met zijn loyaliteit. Eigenlijk is 'ie alleen maar loyaal naar mij.quote:
Mia is niet lelijkquote:Op woensdag 27 april 2011 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geloof me, veel lelijker, ik heb er geen foto van, zal er binnenkort eentje maken
Wel met spitse oren a.j.b.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:52 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Uiteraard geef mij maar een stoere hond
Wat voor een hond had jij ook alweer?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:52 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
ze keek wat minder mooiquote:
Een fok-abo met negeerknopquote:
Mijn zwager heet een husky... erg gaaf beest! Wil zelf een dobermannquote:Op woensdag 27 april 2011 21:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wel met spitse oren a.j.b.![]()
'n Husky ofzo
Uhuhquote:Op woensdag 27 april 2011 21:52 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat wel jaquote:
rare naam...een huskyquote:Op woensdag 27 april 2011 21:53 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Mijn zwager heet een husky... erg gaaf beest! Wil zelf een dobermann
Een jack russel terrierquote:Op woensdag 27 april 2011 21:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat voor een hond had jij ook alweer?
Die is liefquote:
Nee CL! NEE!!!quote:
Een husky nog wel. Heet z'n broertje Twee Husky?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
rare naam...een husky
is het een Pool?
Heeftquote:Op woensdag 27 april 2011 21:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
rare naam...een husky
is het een Pool?
quote:
Yup, de jaren '70 variant met haar.quote:
Tofquote:Op woensdag 27 april 2011 21:55 schreef ArTiC het volgende:
Nu ga ik ook spammen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks te marenquote:
Met groovy soundtrackquote:
Een Franse bulldog. Wat een schatje.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:55 schreef ArTiC het volgende:
Nu ga ik ook spammen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:55 schreef ArTiC het volgende:
Nu ga ik ook spammen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met van die orgeltjes enzo.quote:
Ik hou niet heel erg van honden, maar die is LEUKKKK!quote:Op woensdag 27 april 2011 21:55 schreef ArTiC het volgende:
Nu ga ik ook spammen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als die roze was geweest, had ik gevraagd of die van jouw wasquote:
Cat-ladyquote:Op woensdag 27 april 2011 21:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik hou niet heel erg van honden, maar die is LEUKKKK!
Goed, wordt nog niet graag opgepakt, maar als je hem eenmaal hebt, is alles goedquote:Op woensdag 27 april 2011 21:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als die roze was geweest, had ik gevraagd of die van jouw was![]()
Hoe is t met je nieuwe hamster trouwens?
En bariton sax en bass-slappingquote:
Die hond ookquote:
omdat ze op mijn bed ligt, duhquote:Op woensdag 27 april 2011 21:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik hou niet heel erg van honden, maar die is LEUKKKK!
Omdat wansmaakquote:Op woensdag 27 april 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
Waarom kiezen jullie nu net de kapot gefokte honden uit?
Ik vind het je reinste dierenmishandeling zo'n hond te kopenquote:
Tof. Je kan ze nooit bij elkaar zetten, of wel?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed, wordt nog niet graag opgepakt, maar als je hem eenmaal hebt, is alles goedGroeit als kool.
bullshit en verder ga ik er niet over in discussiequote:Op woensdag 27 april 2011 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het je reinste dierenmishandeling zo'n hond te kopen
Neh. Juist Rhodesians worden standaard ongezond gefokt. De gezonde pups worden vermoord.quote:
nee, ik ben er nog niet helemaal achter of het een mannetje of een vrouwtje is, maar dat wordt dus of matten of jonkies. Of allebei.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tof. Je kan ze nooit bij elkaar zetten, of wel?
quote:
Jammer. Ik ben wel benieuwd waarom het bullshit is.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bullshit en verder ga ik er niet over in discussie
Ik plaats plaatjes, ik koop hem toch nietquote:Op woensdag 27 april 2011 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het je reinste dierenmishandeling zo'n hond te kopen
Herdersquote:
Dat is niet handig danquote:Op woensdag 27 april 2011 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, ik ben er nog niet helemaal achter of het een mannetje of een vrouwtje is, maar dat wordt dus of matten of jonkies. Of allebei.
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op woensdag 27 april 2011 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik plaats plaatjes, ik koop hem toch niet
Wat zou je adviseren dan?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neh. Juist Rhodesians worden standaard ongezond gefokt. De gezonde pups worden vermoord.
Een mooie Duitse Herderquote:
Kun je dan niet vragen of ze er eentje voor je apart leggenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neh. Juist Rhodesians worden standaard ongezond gefokt. De gezonde pups worden vermoord.
Das geen jaren ´70 poesjes muziek. Zoek eens op the incredible bongo bandquote:
Alleen als ze opgevoed zijnquote:
Ik had een kruising, mechelse/duitse. Luisterde alleen naar mij, mn ex kon er niks mee. Beestje at ook niet als ik er niet was.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een mooie Duitse Herder
Zo een, die alleen naar z'n baasje luisterd.
Zolang er vraag is naar zulke plaatjes blijft er aanbod zijnquote:Op woensdag 27 april 2011 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik plaats plaatjes, ik koop hem toch niet
Nou, je moet doen wat je zelf wilt. Maar je moet je heel goed verdiepen in de rashond die je koopt. Engelse bullen en Pugs bijvoorbeeld, zijn totaal ongezond en hebben te kampen met chronische infecties. Dat kan je een dier gewoon niet aandoen.quote:
Michael Viner!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:01 schreef Barbusse het volgende:
Das geen jaren ´70 poesjes muziek. Zoek eens op the incredible bongo band
Dierenmishandeling is ook wansmaakquote:Op woensdag 27 april 2011 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook nietIk reageer alleen op MissM.
Ergens wel een beetje lastig weer, maar wel goed opgevoedquote:Op woensdag 27 april 2011 22:02 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik had een kruising, mechelse/duitse. Luisterde alleen naar mij, mn ex kon er niks mee. Beestje at ook niet als ik er niet was.
Het ging dan ook meer om het "hair" gedeelte.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:01 schreef Barbusse het volgende:
Das geen jaren ´70 poesjes muziek. Zoek eens op the incredible bongo band
Zwitsersequote:Op woensdag 27 april 2011 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een mooie Duitse Herder
Zo een, die alleen naar z'n baasje luistert.
Ja die engelse bulldog had ze al he, ik zou nooit een engelse bulldog kopen. Levensduur is van het beest ook nog eens heel kort door aandoeningen. Maar ja ze had hem al...quote:Op woensdag 27 april 2011 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, je moet doen wat je zelf wilt. Maar je moet je heel goed verdiepen in de rashond die je koopt. Engelse bullen en Pugs bijvoorbeeld, zijn totaal ongezond en hebben te kampen met chronische infecties. Dat kan je een dier gewoon niet aandoen.
Ja en dat voor een asielhondjequote:Op woensdag 27 april 2011 22:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ergens wel een beetje lastig weer, maar wel goed opgevoed
Knapquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zwitserse![]()
Die mooie witte
Ben verliefd op die van mn buren.. Binnenkort weer op hem passen
Ja, dan doe je 'm ook niet weg.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:03 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ja die engelse bulldog had ze al he, ik zou nooit een engelse bulldog kopen. Levensduur is van het beest ook nog eens heel kort door aandoeningen. Maar ja ze had hem al...
Wij begrijpen elkaarquote:
Die hadden wij voor twee weken terug in 't asielquote:
Echt geweldig!quote:
Als dat geen neuken wordtquote:
Nee, het ging om de jaren ´70 poesjes. Met haar.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Het ging dan ook meer om het "hair" gedeelte.
Een savannah en dan een F1? of lager? F1 zijn rete dure katten.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die hadden wij voor twee weken terug in 't asiel
Mwah.. als je zo'n beestje maar genoeg liefde geeft. Hij was mishandeld dus voelde zich geweldig toen hij bij mij werd behandeld als een koning.quote:
F2. Is in beslag genomen. In Nederland mag je ze alleen onder voorwaarden houden.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:05 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Een savannah en dan een F1? of lager? F1 zijn rete dure katten.
Dat hadden we al eerder geconstateerd.quote:
Dat komt goed uit, want dat heb ik vandaag ook niet gedaan.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als dat geen neuken wordt
Je hoeft je niet te scheren
Wat een dropje danquote:Op woensdag 27 april 2011 22:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Echt geweldig!
Beest is voor iedereen bang, totdat het ijs gebroken is, en dan is ie je beste vriend.. En hij is huge! Legt met gemak zijn voorpoten op mijn schoudersEn buiten heerlijk speels, binnen goed rustig
Maar jullie zijn voor elkaar gemaakt!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, want dat heb ik vandaag ook niet gedaan.Maar ik vrees dat Airwin niet mijn neukkeus is.
Mkay, have it your way.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:05 schreef Barbusse het volgende:
Nee, het ging om de jaren ´70 poesjes. Met haar.
beestjes in beslag nemenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
F2. Is in beslag genomen. In Nederland mag je ze alleen onder voorwaarden houden.
Klopt zitten restricties aan, kwam er per toeval een keer mee in aanraking. Was best onder de indruk hoe groot ze waren en toch nog een lief karakter.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
F2. Is in beslag genomen. In Nederland mag je ze alleen onder voorwaarden houden.
Moeilijke voorwaarden? En waar is die nu dan heen? Ik wil graag grotere katten als ik wat ruimer woon.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geweldig, waar is die nu?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:05 schreef krengetje het volgende:
[..]
Mwah.. als je zo'n beestje maar genoeg liefde geeft. Hij was mishandeld dus voelde zich geweldig toen hij bij mij werd behandeld als een koning.
Als wingman misschien.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar jullie zijn voor elkaar gemaakt!
Komende herfst weerquote:Op woensdag 27 april 2011 22:06 schreef krengetje het volgende:
[..]
Kom maar snel voor wat soep zorgen dan
Een savannah F1 is echt huge hoor... die moet je ook uitlaten aan een riemquote:Op woensdag 27 april 2011 22:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moeilijke voorwaarden? En waar is die nu dan heen? Ik wil graag grotere katten als ik wat ruimer woon.
[..]
Geweldig, waar is die nu?
Batman en Robin... Hmmm... dubieus genoeg wat mij betreftquote:
In ieder geval op een niet-Griekse manier.quote:
Lief karakter?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:06 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Klopt zitten restricties aan, kwam er per toeval een keer mee in aanraking. Was best onder de indruk hoe groot ze waren en toch nog een lief karakter.
Ze mogen niet vrij loslopen buiten.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moeilijke voorwaarden? En waar is die nu dan heen? Ik wil graag grotere katten als ik wat ruimer woon.
[..]
Geweldig, waar is die nu?
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Batman en Robin... Hmmm... dubieus genoeg wat mij betreft
Geeft niet, ik wil liever geen langharigen, al vind ik een mainecoone wel heel gaaf.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:08 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Een savannah F1 is echt huge hoor... die moet je ook uitlaten aan een riem
Zou eerder dan een mainecoone nemen
Hij is helaas overledenquote:
Ik zou een kat toch niet snel overal los laten lopenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lief karakter?Als je geluk hebt ja. Die half wilde beesten zijn echt niet lief
Deze ook niet. Tenminste, tot op zekere hoogte. De Savannah bij ons is naar 't kattendorp gegaan.
[..]
Ze mogen niet vrij loslopen buiten.Je moet ze in een ren houden of in huis. Verder weet ik het niet precies. Ik zou er zelf niet aan beginnen.
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:09 schreef krengetje het volgende:
[..]
Hij is helaas overleden. Beestje was ernstig ziek, hartprobleem. Hadden ze niet verteld toen we hem mee namen. Mis hem nu nog altijd, dat was dus écht mijn grote liefde. Is nu al zo'n 4 jaar geleden en nog steeds doet het me verdriet.
Ik zou er heel lang en hard over nadenken. Savannahs zijn geen gewone katten en ze hebben een enorm instinct en vooral de F1 kruisingen kunnen enorm wild uit de hoek komen of aanvallen.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou een kat toch niet snel overal los laten lopen
Gaan wij met 'm wandelen als je weer moet oppassen?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Echt geweldig!
Beest is voor iedereen bang, totdat het ijs gebroken is, en dan is ie je beste vriend.. En hij is huge! Legt met gemak zijn voorpoten op mijn schoudersEn buiten heerlijk speels, binnen goed rustig
To the Batmobilquote:
quote:
Oh, and don't forget to fasten your seat belts!quote:
Ik zou er ook niet zomaar aan beginnen, zoiets zou ik lang en goed over nadenken, ik vind dat een dier namelijk de woonomgeving moet krijgen die die verdiend. Dus als ik de verzorging niet kan bieden, moet ik naar wat anders kijken.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou er heel lang en hard over nadenken. Savannahs zijn geen gewone katten en ze hebben een enorm instinct en vooral de F1 kruisingen kunnen enorm wild uit de hoek komen of aanvallen.
Ik denk dat je ze ten eerste al niet eens kan betalen.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet zomaar aan beginnen, zoiets zou ik lang en goed over nadenken, ik vind dat een dier namelijk de woonomgeving moet krijgen die die verdiend. Dus als ik de verzorging niet kan bieden, moet ik naar wat anders kijken.
Denk dat dat monster het heel niet erg vindtquote:Op woensdag 27 april 2011 22:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gaan wij met 'm wandelen als je weer moet oppassen?
Briljantquote:Op woensdag 27 april 2011 22:12 schreef Wicked-Game het volgende:
Mama ik ga naar puppy training
[ afbeelding ]
Wat een huge doggy!!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:12 schreef Wicked-Game het volgende:
[ afbeelding ]
Over mijn geld hoef jij je niet druk te makenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je ze ten eerste al niet eens kan betalen.Die dieren lopen in de duizenden euro's.
Pfff, dat is wel het laatste waar ik me druk om maakquote:Op woensdag 27 april 2011 22:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Over mijn geld hoef jij je niet druk te maken
scheelt weer fietsen, je kan er zo op klimmenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:12 schreef Wicked-Game het volgende:
[ afbeelding ]
Weet je wat nog erg is ze zijn echt zo huge... een grote uitvoering van de engelse bull mastiff, noemen ze goliath mastiff...quote:
tsja, de gemiddelde mens wil kinderen, 2,3 stuks een woning met tuin en een stabiel leven.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pfff, dat is wel het laatste waar ik me druk om maakMaar de gemiddelde mens heeft geen 20.000 euro liggen om even aan een dier uit te geven.
Ik vind het een deal danquote:Op woensdag 27 april 2011 22:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Denk dat dat monster het heel niet erg vindt![]()
Is daar iets mis mee?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tsja, de gemiddelde mens wil kinderen, 2,3 stuks een woning met tuin en een stabiel leven.
I knowquote:Op woensdag 27 april 2011 22:14 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Weet je wat nog erg is ze zijn echt zo huge... een grote uitvoering van de engelse bull mastiff, noemen ze goliath mastiff...
Als je dat niet hebt, moet je ook geen dieren nemen.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tsja, de gemiddelde mens wil kinderen, 2,3 stuks een woning met tuin en een stabiel leven.
die laatste twee dingen wil ik op zich ook welquote:Op woensdag 27 april 2011 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dus om een dier te hebben moet je kinderen hebbenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
I knowVind dat persoonlijk té groot.
[..]
Als je dat niet hebt, moet je ook geen dieren nemen.
Hier met een volwassenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Als je dat niet hebt, moet je ook geen dieren nemen.
Wel ruimte en stabiliteit.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:15 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dus om een dier te hebben moet je kinderen hebben
Nee. Als je geen stabiel leven hebt moet je geen dieren nemenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:15 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dus om een dier te hebben moet je kinderen hebben
1,8 tegenwoordigquote:Op woensdag 27 april 2011 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Holy molyquote:Op woensdag 27 april 2011 22:16 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hier met een volwassen
[ afbeelding ]Kom maar bij mama!
Doe L-E de groeten!quote:
Ik vind dat echt te groot. Die rassen hebben als zo snel HD.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:16 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hier met een volwassen
[ afbeelding ]Kom maar bij mama!
Wat zit er onder de folie!?quote:
high definition?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat echt te groot. Die rassen hebben als zo snel HD.
Als je dat wil niet neequote:
Niet voor alle dieren hoef je heel stabiel te leven of groot te wonen.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Als je dat niet hebt, moet je ook geen dieren nemen.Op de kinderen na, dan he.
Nee, voor hamsters niet. Maar als je zo'n kat wil wel, denk ikquote:Op woensdag 27 april 2011 22:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je dat wil niet nee
[..]
Niet voor alle dieren hoef je heel stabiel te leven of groot te wonen.
Ik alleen dat laatste, een tuin kost veel moeite enzoquote:Op woensdag 27 april 2011 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die laatste twee dingen wil ik op zich ook wel
Zoals?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je dat wil niet nee
[..]
Een goudvis kun je best over de halve wereld meeslepen in een plastic zakjequote:Op woensdag 27 april 2011 22:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je dat wil niet nee
[..]
Ik vind een balkonnetje ook wel goed eigenlijkquote:Op woensdag 27 april 2011 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik alleen dat laatste, een tuin kost veel moeite enzo
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, voor hamsters niet. Maar als je zo'n kat wil wel, denk ik
quote:
Ik wil dat. Maar dan gewoon 2 kinderen. Die 0,3 vind ik maar niksquote:Op woensdag 27 april 2011 22:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je dat wil niet nee
[..]
De enkele uitzondering op de regelquote:
Voor die 0.3 kan je een hond nemenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wil dat. Maar dan gewoon 2 kinderen. Die 0,3 vind ik maar niks
Ik durf niet eens konijnen of cavia's te nemen omdat ik weleens een weekendje weggaquote:Op woensdag 27 april 2011 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
De enkele uitzondering op de regelMaar ik neem aan dat je dat zelf ook wel weet. En een tuin is handig als je een savannah wilt.
ja tuurlijk, maar Dubbie kwam ook niet in een tuin ofso, maar had wel 200m2 tot zijn beschikking. Voor een kat is dat niet veel, maar hij ging ook niet op zoek naar meer ruimte (wat prima had gekund).quote:Op woensdag 27 april 2011 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
De enkele uitzondering op de regelMaar ik neem aan dat je dat zelf ook wel weet.
Dubbie is wel eens 48u alleen geweest, een extra waterbak erbij en een extra bak met voer en dat overleeft die welquote:Op woensdag 27 april 2011 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik durf niet eens konijnen of cavia's te nemen omdat ik weleens een weekendje wegga
Nee. Twee is genoeg.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor die 0.3 kan je een hond nemenje mag ook voor de 3 gaan? Iemand moet mij compenseren.
Maar Dubbie is geen F1 of F2 kruisingquote:Op woensdag 27 april 2011 22:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja tuurlijk, maar Dubbie kwam ook niet in een tuin ofso, maar had wel 200m2 tot zijn beschikking. Voor een kat is dat niet veel, maar hij ging ook niet op zoek naar meer ruimte (wat prima had gekund).
Dat vond ik voor m'n hamster al langquote:Op woensdag 27 april 2011 22:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dubbie is wel eens 48u alleen geweest, een extra waterbak erbij en een extra bak met voer en dat overleeft die wel
Met cavia kan dat wel hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik durf niet eens konijnen of cavia's te nemen omdat ik weleens een weekendje wegga
heel lastig idd dat je cavia's af en toe water moet gevenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sorryquote:Op woensdag 27 april 2011 22:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
heel lastig idd dat je cavia's af en toe water moet geven
ohja, dubbie is een kat hequote:Op woensdag 27 april 2011 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vond ik voor m'n hamster al lang
klopt dat was die zeker nietquote:Op woensdag 27 april 2011 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar Dubbie is geen F1 of F2 kruisingDaarbij, ze eten vers vlees
Die PIquote:
Wat dus inhoudt, dat je ze dus niet zomaar 48 uur alleen kan laten. En dus sowieso een redelijk stabiel leven moet hebben.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohja, dubbie is een kat he
[..]
klopt dat was die zeker niet![]()
Ooh dat vind ik alleen maar toffer
Ritmequote:Op woensdag 27 april 2011 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat dus inhoudt, dat je ze dus niet zomaar 48 uur alleen kan laten. En dus sowieso een redelijk stabiel leven moet hebben.
En een tuin.
Ik wil nog een keertje meelwormen kopen voor m'n hamsters. Maar vind het goorquote:Op woensdag 27 april 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:
Ik ga trouwens mijn hond en kat later sowieso vers vlees geven
keiquote:
grote kans dat ik gewoon een Europese korthaar neem, omdat ze gewoon lekker makkelijk in de omgang zijn en ook mooi.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat dus inhoudt, dat je ze dus niet zomaar 48 uur alleen kan laten. En dus sowieso een redelijk stabiel leven moet hebben.
En een tuin.
Nee johquote:Op woensdag 27 april 2011 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil nog een keertje meelwormen kopen voor m'n hamsters. Maar vind het goor
Lijkt me een erg verstandige keuzequote:Op woensdag 27 april 2011 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
grote kans dat ik gewoon een Europese korthaar neem, omdat ze gewoon lekker makkelijk in de omgang zijn en ook mooi.
Ik zet in de zomer altijd het raam open in de hoop dat er dikke bromvliegen naar binnen vliegen voor de katjesquote:Op woensdag 27 april 2011 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil nog een keertje meelwormen kopen voor m'n hamsters. Maar vind het goor
Trustenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:26 schreef MissMSX het volgende:
Ik en mijn ordinaire katten gaan naar bed
En je kunt ze alleen per zoveel gram kopen, wat als ze ze niet lusten of ze niet snel genoeg eten, kruipen er dan allemaal meelwormen door het zaagsel en waar laat ik ze?quote:
Er zal vast weleens een verdwaalde spin in de kooi worden gegrepen denk ikquote:Op woensdag 27 april 2011 22:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zet in de zomer altijd het raam open in de hoop dat er dikke bromvliegen naar binnen vliegen voor de katjes
Je kunt ze frituren. Zijn erg voedzaam!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En je kunt ze alleen per zoveel gram kopen, wat als ze ze niet lusten of ze niet snel genoeg eten, kruipen er dan allemaal meelwormen door het zaagsel en waar laat ik ze?![]()
Oh, die kan je prima in een bakje in de koelkast bewaren.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En je kunt ze alleen per zoveel gram kopen, wat als ze ze niet lusten of ze niet snel genoeg eten, kruipen er dan allemaal meelwormen door het zaagsel en waar laat ik ze?![]()
Dat gaan de andere koelkastgebruikers waarderenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, die kan je prima in een bakje in de koelkast bewaren.
En muggen natuurlijkquote:Op woensdag 27 april 2011 22:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zet in de zomer altijd het raam open in de hoop dat er dikke bromvliegen naar binnen vliegen voor de katjes
Jaaa! Dat is helemaal geweldigquote:Op woensdag 27 april 2011 22:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, die grote dikke zeker.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt ze frituren. Zijn erg voedzaam!
Mijn moeder kon het ook nooit zo waarderen als ik wormen en maden voor het vissen in de koelkast bewaarde.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat gaan de andere koelkastgebruikers waarderen
O, en bellenblaas. Ook briljant.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:29 schreef CherryLips het volgende:
De hond ging altijd heel dapper achter vlinders aan
Gewoon een afgesloten bakje, komen ze toch niet uitquote:Op woensdag 27 april 2011 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat gaan de andere koelkastgebruikers waarderen
Vriendin van me, op de middelbare school, had agamen enzo, die vraten krekels. Er ontsnapte er weleens eentje.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn moeder kon het ook nooit zo waarderen als ik wormen en maden voor het vissen in de koelkast bewaarde.
en van die grote sprinkhanenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin van me, op de middelbare school, had agamen enzo, die vraten krekels. Er ontsnapte er weleens eentje.
Hoorde je d'r moeder twee verdiepingen beneden keihard gillen
Ben jij die vrouw die mij voor eeuwig van die klerebeesten gaat verlossen?quote:
Klerenbeesten? Dat zijn motten, tochquote:Op woensdag 27 april 2011 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben jij die vrouw die mij voor eeuwig van die klerenbeesten gaat verlossen?
Bijdehand, ik had die n al verwijderd.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:32 schreef Samzz het volgende:
Klerenbeesten? Dat zijn motten, toch
Laten we het eens testen
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bijdehand, ik had die n al verwijderd.
Als je kitten of hele jonge Brits krijgt, moet je t maar even laten weten.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:34 schreef Samzz het volgende:
Trouwens, ik ken twee hele mooie poezendames die een huisje zoeken
De zomer komt eraan, we zitten straks weer bomvol.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je kitten of hele jonge Brits krijgt, moet je t maar even laten weten.
tsja, dr komt maar een soort in daaro. Ik neem alleen een kat op korte termijn als ik in Dld kom te wonen, want vliegen ermee zie ik niet zitten.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
De zomer komt eraan, we zitten straks weer bomvol.
De katten waar ik het over heb zijn kruising Europees x Pers. Ze zijn echt prachtigVooral Plukkie
Hoe bedoel je er komt maar een soort in?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tsja, dr komt maar een soort in daaro. Ik neem alleen een kat op korte termijn als ik in Dld kom te wonen, want vliegen ermee zie ik niet zitten.
Heb je foto's trouwens?
Hebben jullie geen website met foto's?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe bedoel je er komt maar een soort in?
Nee, heb ik niet. Die maak ik volgende week. Yuki wil ze ook graag zien.
Oh, diegene wil alleen maar Britjes?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hebben jullie geen website met foto's?![]()
Voor wie ik het vroeg
Oei dat is wel veel, die wil alleen Britjes ja, als ik een kat wil, dan ligt het er aan hoe/wat ik woon. Kom tzt wel bij jou kijken, ik wil namelijk geen kitten.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, diegene wil alleen maar Britjes?
Jawel, maar daar staan niet alle katten op, dat is onmogelijk.We hebben er nu 42 en van de zomer zal dat het dubbele wel zijn.
wat? Het ging toch maar tot 3? TFTF, 2F2F, TFTF - Tokyo Drift (waarom weet ik datquote:
Wij hebben een stel hele toffe oudere kattenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oei dat is wel veel, die wil alleen Britjes ja, als ik een kat wil, dan ligt het er aan hoe/wat ik woon. Kom tzt wel bij jou kijken, ik wil namelijk geen kitten.
Lionel Messiquote:
Speciaal voor de wat oudere meelezersquote:Op woensdag 27 april 2011 22:46 schreef DR34M3R het volgende:
Het gaat hier tegenwoordig ook niet meer zo hard he?
Opletten Peu,quote:Op woensdag 27 april 2011 22:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wat? Het ging toch maar tot 3? TFTF, 2F2F, TFTF - Tokyo Drift (waarom weet ik dat)
Ik wil er een die nog wel jong is, maar wel opgevoed. Dus geen tafel/aanrecht ed. Dubbie kregen we met 9 maanden en was perfect opgevoed, maar nog wel lekker speels.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij hebben een stel hele toffe oudere kattenOverigens hebben we regelmatig Britjes.
Kittens geloof ik niet. Wel volwassen.
Luna bijvoorbeeldMaar die wil niemand.
nee echt?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Opletten Peu,
4 is al een jaar uit ofzo.
Eindigt met een scene met een nsx erin.
5 is af nu en gaat morgen in premiere geloof ik, 6 is al aangekondigt.
wtf, 1 was al slecht, 2 nog erger, na drie dacht ik dat het niet nog erger kon, maar blijkbaar wel?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Opletten Peu,
4 is al een jaar uit ofzo.
Eindigt met een scene met een nsx erin.
5 is af nu en gaat morgen in premiere geloof ik, 6 is al aangekondigt.
Ik zal het onthouden, zodra er een Brit binnenkomt.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil er een die nog wel jong is, maar wel opgevoed. Dus geen tafel/aanrecht ed. Dubbie kregen we met 9 maanden en was perfect opgevoed, maar nog wel lekker speels.
Nouja, als je hele jonge Brit ziet, stuur maar een fototje, mail ik em direct door.
Ik kan mezelf altijd prima vermaken met zulke films.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wtf, 1 was al slecht, 2 nog erger, na drie dacht ik dat het niet nog erger kon, maar blijkbaar wel?
money is daar geen issuequote:Op woensdag 27 april 2011 22:46 schreef ArTiC het volgende:
trek je portomonee maar alvast voor een Britje...die zijn niet goedkoop...tenzij je ze bij een of andere boer koopt maarja...wat krijg je dan.
Dr lopen er nu twee rond van 10-11 jaar, die beginnen oud te worden en dus wil er een bij, zodat als een van die twee overlijd, de andere niet alleen over blijft. Dus ik denk dat 1jr wel de max is, deze kwamen met 12 weken.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden, zodra er een Brit binnenkomt.
Wat is jong? 1 tot 4 jaar ongeveer?
Als je het er iets boven zet ga je je ook ergerenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan mezelf altijd prima vermaken met zulke films.
Gewoon verstand op nul
-quote:Op woensdag 27 april 2011 22:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je het er iets boven zet ga je je ook ergeren
trustequote:
ik ook, ben blij als het voorbij isquote:Op woensdag 27 april 2011 23:13 schreef Samzz het volgende:
Ik word nu al kriegel van het huwelijk van William en Kate
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:13 schreef Samzz het volgende:
Ik word nu al pas kriegel van het huwelijk van William en Kate
Vanuit het bestuur moet ik in een 'talkshow' plaatsnemen, klonk wel geinig en ik heb de tijd. Het is goede promotie van ons bestuur voor geld ed.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wie, jij? Wat moet je zeggen dan? Je woont niet eens in U'tje.
Ik ook nietquote:Op woensdag 27 april 2011 23:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ook, ben blij als het voorbij isik heb het van WimLex en Maxima niet eens gekeken
En dat alleen maar omdat je door het 'juiste kutje' uitgepoept bent.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:14 schreef Samzz het volgende:
Ik ook niet
Ik vind dat zo oninteressant.
Ja, precies. Wat is er nu boeiend aanquote:Op woensdag 27 april 2011 23:15 schreef Techno het volgende:
[..]
En dat alleen maar omdat je door het 'juiste kutje' uitgepoept bent.
Ben ik niet geweldig?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Jij hebt echt veel goede meningen en overtuigingen.
Lief!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Speciaal voor de wat oudere meelezers
Wadoeddegijhier?quote:
nu pas?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:13 schreef Samzz het volgende:
Ik word nu al kriegel van het huwelijk van William en Kate
posten, dat zie je toch?quote:
ik kom hier wel vaker overigens hoorquote:
Heulniezovaakmeertoh?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik kom hier wel vaker overigens hoor
af en toe een losse flodder, maar niet zo vaak meer neequote:
Nee hoor, eerder in ditzelfde topic nogquote:
And on that bombshell.... I'm off to bedquote:
quote:
Ik moest lachenquote:
Hoe durft iequote:Op donderdag 28 april 2011 06:10 schreef stbabylon het volgende:
Maakte Zaagmans me weer wakker midden in de nacht
Jeejquote:
Ja, deze werkweek heeft maar 4 dagen he, doet ie het normaal op woensdag middag, deze keer op woensdag nacht..quote:Op donderdag 28 april 2011 06:10 schreef stbabylon het volgende:
Maakte Zaagmans me weer wakker midden in de nacht
quote:
Niet doen Q.quote:Op donderdag 28 april 2011 07:42 schreef Q. het volgende:
Heb het gevoel dat ik ziek aan het worden ben.
Stel je niet zo aan!quote:Op donderdag 28 april 2011 07:42 schreef Q. het volgende:
Heb het gevoel dat ik ziek aan het worden ben.
Wordt dit een stap-voor-stap verslag van hoe je er weer afkomt?quote:Op donderdag 28 april 2011 08:08 schreef PeuRac het volgende:
goldver, ben geil, en niet een beetje ook
En dit deel je met ons, omdat...?quote:Op donderdag 28 april 2011 08:08 schreef PeuRac het volgende:
goldver, ben geil, en niet een beetje ook
Komt zij ook al hier dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 08:11 schreef STING het volgende:
[..]
Subtiele hint richting zm natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |