Omdat wansmaakquote:Op woensdag 27 april 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
Waarom kiezen jullie nu net de kapot gefokte honden uit?
Ik vind het je reinste dierenmishandeling zo'n hond te kopenquote:
Tof. Je kan ze nooit bij elkaar zetten, of wel?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed, wordt nog niet graag opgepakt, maar als je hem eenmaal hebt, is alles goedGroeit als kool.
bullshit en verder ga ik er niet over in discussiequote:Op woensdag 27 april 2011 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het je reinste dierenmishandeling zo'n hond te kopen
Neh. Juist Rhodesians worden standaard ongezond gefokt. De gezonde pups worden vermoord.quote:
nee, ik ben er nog niet helemaal achter of het een mannetje of een vrouwtje is, maar dat wordt dus of matten of jonkies. Of allebei.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tof. Je kan ze nooit bij elkaar zetten, of wel?
quote:
Jammer. Ik ben wel benieuwd waarom het bullshit is.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bullshit en verder ga ik er niet over in discussie
Ik plaats plaatjes, ik koop hem toch nietquote:Op woensdag 27 april 2011 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het je reinste dierenmishandeling zo'n hond te kopen
Herdersquote:
Dat is niet handig danquote:Op woensdag 27 april 2011 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, ik ben er nog niet helemaal achter of het een mannetje of een vrouwtje is, maar dat wordt dus of matten of jonkies. Of allebei.
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op woensdag 27 april 2011 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik plaats plaatjes, ik koop hem toch niet
Wat zou je adviseren dan?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neh. Juist Rhodesians worden standaard ongezond gefokt. De gezonde pups worden vermoord.
Een mooie Duitse Herderquote:
Kun je dan niet vragen of ze er eentje voor je apart leggenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neh. Juist Rhodesians worden standaard ongezond gefokt. De gezonde pups worden vermoord.
Das geen jaren ´70 poesjes muziek. Zoek eens op the incredible bongo bandquote:
Alleen als ze opgevoed zijnquote:
Ik had een kruising, mechelse/duitse. Luisterde alleen naar mij, mn ex kon er niks mee. Beestje at ook niet als ik er niet was.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een mooie Duitse Herder
Zo een, die alleen naar z'n baasje luisterd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |