Ik zou bijna meelij met je krijgenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:50 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Allergie voor MissMSX is de ergste...
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]Geloof me, veel lelijker, ik heb er geen foto van, zal er binnenkort eentje makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Japie is selectief met zijn loyaliteit. Eigenlijk is 'ie alleen maar loyaal naar mij.quote:
Mia is niet lelijkquote:Op woensdag 27 april 2011 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geloof me, veel lelijker, ik heb er geen foto van, zal er binnenkort eentje maken
Wel met spitse oren a.j.b.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:52 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Uiteraard geef mij maar een stoere hond
Wat voor een hond had jij ook alweer?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:52 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
ze keek wat minder mooiquote:
Een fok-abo met negeerknopquote:
Mijn zwager heet een husky... erg gaaf beest! Wil zelf een dobermannquote:Op woensdag 27 april 2011 21:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wel met spitse oren a.j.b.![]()
'n Husky ofzo
Uhuhquote:Op woensdag 27 april 2011 21:52 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat wel jaquote:
rare naam...een huskyquote:Op woensdag 27 april 2011 21:53 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Mijn zwager heet een husky... erg gaaf beest! Wil zelf een dobermann
Een jack russel terrierquote:Op woensdag 27 april 2011 21:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat voor een hond had jij ook alweer?
Die is liefquote:
Nee CL! NEE!!!quote:
Een husky nog wel. Heet z'n broertje Twee Husky?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
rare naam...een husky
is het een Pool?
Heeftquote:Op woensdag 27 april 2011 21:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
rare naam...een husky
is het een Pool?
quote:
Yup, de jaren '70 variant met haar.quote:
Tofquote:Op woensdag 27 april 2011 21:55 schreef ArTiC het volgende:
Nu ga ik ook spammen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks te marenquote:
Met groovy soundtrackquote:
Een Franse bulldog. Wat een schatje.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:55 schreef ArTiC het volgende:
Nu ga ik ook spammen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:55 schreef ArTiC het volgende:
Nu ga ik ook spammen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met van die orgeltjes enzo.quote:
Ik hou niet heel erg van honden, maar die is LEUKKKK!quote:Op woensdag 27 april 2011 21:55 schreef ArTiC het volgende:
Nu ga ik ook spammen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als die roze was geweest, had ik gevraagd of die van jouw wasquote:
Cat-ladyquote:Op woensdag 27 april 2011 21:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik hou niet heel erg van honden, maar die is LEUKKKK!
Goed, wordt nog niet graag opgepakt, maar als je hem eenmaal hebt, is alles goedquote:Op woensdag 27 april 2011 21:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als die roze was geweest, had ik gevraagd of die van jouw was![]()
Hoe is t met je nieuwe hamster trouwens?
En bariton sax en bass-slappingquote:
Die hond ookquote:
omdat ze op mijn bed ligt, duhquote:Op woensdag 27 april 2011 21:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik hou niet heel erg van honden, maar die is LEUKKKK!
Omdat wansmaakquote:Op woensdag 27 april 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
Waarom kiezen jullie nu net de kapot gefokte honden uit?
Ik vind het je reinste dierenmishandeling zo'n hond te kopenquote:
Tof. Je kan ze nooit bij elkaar zetten, of wel?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed, wordt nog niet graag opgepakt, maar als je hem eenmaal hebt, is alles goedGroeit als kool.
bullshit en verder ga ik er niet over in discussiequote:Op woensdag 27 april 2011 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het je reinste dierenmishandeling zo'n hond te kopen
Neh. Juist Rhodesians worden standaard ongezond gefokt. De gezonde pups worden vermoord.quote:
nee, ik ben er nog niet helemaal achter of het een mannetje of een vrouwtje is, maar dat wordt dus of matten of jonkies. Of allebei.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tof. Je kan ze nooit bij elkaar zetten, of wel?
quote:
Jammer. Ik ben wel benieuwd waarom het bullshit is.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bullshit en verder ga ik er niet over in discussie
Ik plaats plaatjes, ik koop hem toch nietquote:Op woensdag 27 april 2011 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het je reinste dierenmishandeling zo'n hond te kopen
Herdersquote:
Dat is niet handig danquote:Op woensdag 27 april 2011 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, ik ben er nog niet helemaal achter of het een mannetje of een vrouwtje is, maar dat wordt dus of matten of jonkies. Of allebei.
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op woensdag 27 april 2011 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik plaats plaatjes, ik koop hem toch niet
Wat zou je adviseren dan?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neh. Juist Rhodesians worden standaard ongezond gefokt. De gezonde pups worden vermoord.
Een mooie Duitse Herderquote:
Kun je dan niet vragen of ze er eentje voor je apart leggenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neh. Juist Rhodesians worden standaard ongezond gefokt. De gezonde pups worden vermoord.
Das geen jaren ´70 poesjes muziek. Zoek eens op the incredible bongo bandquote:
Alleen als ze opgevoed zijnquote:
Ik had een kruising, mechelse/duitse. Luisterde alleen naar mij, mn ex kon er niks mee. Beestje at ook niet als ik er niet was.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een mooie Duitse Herder
Zo een, die alleen naar z'n baasje luisterd.
Zolang er vraag is naar zulke plaatjes blijft er aanbod zijnquote:Op woensdag 27 april 2011 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik plaats plaatjes, ik koop hem toch niet
Nou, je moet doen wat je zelf wilt. Maar je moet je heel goed verdiepen in de rashond die je koopt. Engelse bullen en Pugs bijvoorbeeld, zijn totaal ongezond en hebben te kampen met chronische infecties. Dat kan je een dier gewoon niet aandoen.quote:
Michael Viner!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:01 schreef Barbusse het volgende:
Das geen jaren ´70 poesjes muziek. Zoek eens op the incredible bongo band
Dierenmishandeling is ook wansmaakquote:Op woensdag 27 april 2011 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook nietIk reageer alleen op MissM.
Ergens wel een beetje lastig weer, maar wel goed opgevoedquote:Op woensdag 27 april 2011 22:02 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik had een kruising, mechelse/duitse. Luisterde alleen naar mij, mn ex kon er niks mee. Beestje at ook niet als ik er niet was.
Het ging dan ook meer om het "hair" gedeelte.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:01 schreef Barbusse het volgende:
Das geen jaren ´70 poesjes muziek. Zoek eens op the incredible bongo band
Zwitsersequote:Op woensdag 27 april 2011 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een mooie Duitse Herder
Zo een, die alleen naar z'n baasje luistert.
Ja die engelse bulldog had ze al he, ik zou nooit een engelse bulldog kopen. Levensduur is van het beest ook nog eens heel kort door aandoeningen. Maar ja ze had hem al...quote:Op woensdag 27 april 2011 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, je moet doen wat je zelf wilt. Maar je moet je heel goed verdiepen in de rashond die je koopt. Engelse bullen en Pugs bijvoorbeeld, zijn totaal ongezond en hebben te kampen met chronische infecties. Dat kan je een dier gewoon niet aandoen.
Ja en dat voor een asielhondjequote:Op woensdag 27 april 2011 22:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ergens wel een beetje lastig weer, maar wel goed opgevoed
Knapquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zwitserse![]()
Die mooie witte
Ben verliefd op die van mn buren.. Binnenkort weer op hem passen
Ja, dan doe je 'm ook niet weg.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:03 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ja die engelse bulldog had ze al he, ik zou nooit een engelse bulldog kopen. Levensduur is van het beest ook nog eens heel kort door aandoeningen. Maar ja ze had hem al...
Wij begrijpen elkaarquote:
Die hadden wij voor twee weken terug in 't asielquote:
Echt geweldig!quote:
Als dat geen neuken wordtquote:
Nee, het ging om de jaren ´70 poesjes. Met haar.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Het ging dan ook meer om het "hair" gedeelte.
Een savannah en dan een F1? of lager? F1 zijn rete dure katten.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die hadden wij voor twee weken terug in 't asiel
Mwah.. als je zo'n beestje maar genoeg liefde geeft. Hij was mishandeld dus voelde zich geweldig toen hij bij mij werd behandeld als een koning.quote:
F2. Is in beslag genomen. In Nederland mag je ze alleen onder voorwaarden houden.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:05 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Een savannah en dan een F1? of lager? F1 zijn rete dure katten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |