Holy molyquote:Op woensdag 27 april 2011 22:16 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hier met een volwassen
[ afbeelding ]Kom maar bij mama!
Doe L-E de groeten!quote:
Ik vind dat echt te groot. Die rassen hebben als zo snel HD.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:16 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hier met een volwassen
[ afbeelding ]Kom maar bij mama!
Wat zit er onder de folie!?quote:
high definition?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat echt te groot. Die rassen hebben als zo snel HD.
Als je dat wil niet neequote:
Niet voor alle dieren hoef je heel stabiel te leven of groot te wonen.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
I knowVind dat persoonlijk té groot.
[..]
Als je dat niet hebt, moet je ook geen dieren nemen.Op de kinderen na, dan he.
Nee, voor hamsters niet. Maar als je zo'n kat wil wel, denk ikquote:Op woensdag 27 april 2011 22:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je dat wil niet nee
[..]
Niet voor alle dieren hoef je heel stabiel te leven of groot te wonen.
Ik alleen dat laatste, een tuin kost veel moeite enzoquote:Op woensdag 27 april 2011 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die laatste twee dingen wil ik op zich ook wel
Zoals?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je dat wil niet nee
[..]
Een goudvis kun je best over de halve wereld meeslepen in een plastic zakjequote:Op woensdag 27 april 2011 22:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je dat wil niet nee
[..]
Ik vind een balkonnetje ook wel goed eigenlijkquote:Op woensdag 27 april 2011 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik alleen dat laatste, een tuin kost veel moeite enzo
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, voor hamsters niet. Maar als je zo'n kat wil wel, denk ik
quote:
Ik wil dat. Maar dan gewoon 2 kinderen. Die 0,3 vind ik maar niksquote:Op woensdag 27 april 2011 22:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je dat wil niet nee
[..]
De enkele uitzondering op de regelquote:
Voor die 0.3 kan je een hond nemenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wil dat. Maar dan gewoon 2 kinderen. Die 0,3 vind ik maar niks
Ik durf niet eens konijnen of cavia's te nemen omdat ik weleens een weekendje weggaquote:Op woensdag 27 april 2011 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
De enkele uitzondering op de regelMaar ik neem aan dat je dat zelf ook wel weet. En een tuin is handig als je een savannah wilt.
ja tuurlijk, maar Dubbie kwam ook niet in een tuin ofso, maar had wel 200m2 tot zijn beschikking. Voor een kat is dat niet veel, maar hij ging ook niet op zoek naar meer ruimte (wat prima had gekund).quote:Op woensdag 27 april 2011 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
De enkele uitzondering op de regelMaar ik neem aan dat je dat zelf ook wel weet.
Dubbie is wel eens 48u alleen geweest, een extra waterbak erbij en een extra bak met voer en dat overleeft die welquote:Op woensdag 27 april 2011 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik durf niet eens konijnen of cavia's te nemen omdat ik weleens een weekendje wegga
Nee. Twee is genoeg.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor die 0.3 kan je een hond nemenje mag ook voor de 3 gaan? Iemand moet mij compenseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |