En muggen natuurlijkquote:Op woensdag 27 april 2011 22:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zet in de zomer altijd het raam open in de hoop dat er dikke bromvliegen naar binnen vliegen voor de katjes
Jaaa! Dat is helemaal geweldigquote:Op woensdag 27 april 2011 22:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zet in de zomer altijd het raam open in de hoop dat er dikke bromvliegen naar binnen vliegen voor de katjes
Ja, die grote dikke zeker.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt ze frituren. Zijn erg voedzaam!
Mijn moeder kon het ook nooit zo waarderen als ik wormen en maden voor het vissen in de koelkast bewaarde.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat gaan de andere koelkastgebruikers waarderen
O, en bellenblaas. Ook briljant.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:29 schreef CherryLips het volgende:
De hond ging altijd heel dapper achter vlinders aan
Gewoon een afgesloten bakje, komen ze toch niet uitquote:Op woensdag 27 april 2011 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat gaan de andere koelkastgebruikers waarderen
Vriendin van me, op de middelbare school, had agamen enzo, die vraten krekels. Er ontsnapte er weleens eentje.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn moeder kon het ook nooit zo waarderen als ik wormen en maden voor het vissen in de koelkast bewaarde.
en van die grote sprinkhanenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin van me, op de middelbare school, had agamen enzo, die vraten krekels. Er ontsnapte er weleens eentje.
Hoorde je d'r moeder twee verdiepingen beneden keihard gillen
Ben jij die vrouw die mij voor eeuwig van die klerebeesten gaat verlossen?quote:
Klerenbeesten? Dat zijn motten, tochquote:Op woensdag 27 april 2011 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben jij die vrouw die mij voor eeuwig van die klerenbeesten gaat verlossen?
Bijdehand, ik had die n al verwijderd.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:32 schreef Samzz het volgende:
Klerenbeesten? Dat zijn motten, toch
Laten we het eens testen
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bijdehand, ik had die n al verwijderd.
Als je kitten of hele jonge Brits krijgt, moet je t maar even laten weten.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:34 schreef Samzz het volgende:
Trouwens, ik ken twee hele mooie poezendames die een huisje zoeken
De zomer komt eraan, we zitten straks weer bomvol.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je kitten of hele jonge Brits krijgt, moet je t maar even laten weten.
tsja, dr komt maar een soort in daaro. Ik neem alleen een kat op korte termijn als ik in Dld kom te wonen, want vliegen ermee zie ik niet zitten.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
De zomer komt eraan, we zitten straks weer bomvol.
De katten waar ik het over heb zijn kruising Europees x Pers. Ze zijn echt prachtigVooral Plukkie
Hoe bedoel je er komt maar een soort in?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tsja, dr komt maar een soort in daaro. Ik neem alleen een kat op korte termijn als ik in Dld kom te wonen, want vliegen ermee zie ik niet zitten.
Heb je foto's trouwens?
Hebben jullie geen website met foto's?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe bedoel je er komt maar een soort in?
Nee, heb ik niet. Die maak ik volgende week. Yuki wil ze ook graag zien.
Oh, diegene wil alleen maar Britjes?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hebben jullie geen website met foto's?![]()
Voor wie ik het vroeg
Oei dat is wel veel, die wil alleen Britjes ja, als ik een kat wil, dan ligt het er aan hoe/wat ik woon. Kom tzt wel bij jou kijken, ik wil namelijk geen kitten.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, diegene wil alleen maar Britjes?
Jawel, maar daar staan niet alle katten op, dat is onmogelijk.We hebben er nu 42 en van de zomer zal dat het dubbele wel zijn.
wat? Het ging toch maar tot 3? TFTF, 2F2F, TFTF - Tokyo Drift (waarom weet ik datquote:
Wij hebben een stel hele toffe oudere kattenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oei dat is wel veel, die wil alleen Britjes ja, als ik een kat wil, dan ligt het er aan hoe/wat ik woon. Kom tzt wel bij jou kijken, ik wil namelijk geen kitten.
Lionel Messiquote:
Speciaal voor de wat oudere meelezersquote:Op woensdag 27 april 2011 22:46 schreef DR34M3R het volgende:
Het gaat hier tegenwoordig ook niet meer zo hard he?
Opletten Peu,quote:Op woensdag 27 april 2011 22:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wat? Het ging toch maar tot 3? TFTF, 2F2F, TFTF - Tokyo Drift (waarom weet ik dat)
Ik wil er een die nog wel jong is, maar wel opgevoed. Dus geen tafel/aanrecht ed. Dubbie kregen we met 9 maanden en was perfect opgevoed, maar nog wel lekker speels.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij hebben een stel hele toffe oudere kattenOverigens hebben we regelmatig Britjes.
Kittens geloof ik niet. Wel volwassen.
Luna bijvoorbeeldMaar die wil niemand.
nee echt?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Opletten Peu,
4 is al een jaar uit ofzo.
Eindigt met een scene met een nsx erin.
5 is af nu en gaat morgen in premiere geloof ik, 6 is al aangekondigt.
wtf, 1 was al slecht, 2 nog erger, na drie dacht ik dat het niet nog erger kon, maar blijkbaar wel?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Opletten Peu,
4 is al een jaar uit ofzo.
Eindigt met een scene met een nsx erin.
5 is af nu en gaat morgen in premiere geloof ik, 6 is al aangekondigt.
Ik zal het onthouden, zodra er een Brit binnenkomt.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil er een die nog wel jong is, maar wel opgevoed. Dus geen tafel/aanrecht ed. Dubbie kregen we met 9 maanden en was perfect opgevoed, maar nog wel lekker speels.
Nouja, als je hele jonge Brit ziet, stuur maar een fototje, mail ik em direct door.
Ik kan mezelf altijd prima vermaken met zulke films.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wtf, 1 was al slecht, 2 nog erger, na drie dacht ik dat het niet nog erger kon, maar blijkbaar wel?
money is daar geen issuequote:Op woensdag 27 april 2011 22:46 schreef ArTiC het volgende:
trek je portomonee maar alvast voor een Britje...die zijn niet goedkoop...tenzij je ze bij een of andere boer koopt maarja...wat krijg je dan.
Dr lopen er nu twee rond van 10-11 jaar, die beginnen oud te worden en dus wil er een bij, zodat als een van die twee overlijd, de andere niet alleen over blijft. Dus ik denk dat 1jr wel de max is, deze kwamen met 12 weken.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden, zodra er een Brit binnenkomt.
Wat is jong? 1 tot 4 jaar ongeveer?
Als je het er iets boven zet ga je je ook ergerenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan mezelf altijd prima vermaken met zulke films.
Gewoon verstand op nul
-quote:Op woensdag 27 april 2011 22:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je het er iets boven zet ga je je ook ergeren
trustequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |