uuh schadevergoeding? De kapper gaat eerst een test van een half uur afnemen bij je? Ze had het zelf eventueel kunnen aangeven.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Dit is echt niet normaal meer, dat hoofd van Meron ...
Daar moet echt goede medische hulp voor komen.
Ik zou als ik haar was echt een schadevergoeding eisen van die kappers.
En Dominique en sollicitatiegesprekken ... geen goede combinatie.
Jezelf afzeiken zal je inderdaad snel een baan bezorgen ...
Dat zou standaard moeten gebeuren mijns inziens.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
uuh schadevergoeding? De kapper gaat eerst een test van een half uur afnemen bij je? Ze had het zelf eventueel kunnen aangeven.
Ik vraag me echt af wie die teksten daar schrijft, want ik heb er al zoveel taalfouten zien langskomen.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:30 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Op de site van rtl schrijf je ballon tegenwoordig met 1 l.
Zo'n test duurt 24-48 uur.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
uuh schadevergoeding? De kapper gaat eerst een test van een half uur afnemen bij je? Ze had het zelf eventueel kunnen aangeven.
Nee omdat ze nog nooit haar haar had geverfd, de kapper had moeten vragen of ze dat al eerder gedaan had, zo niet die test doen.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:27 schreef CasB het volgende:
Hoezo schadevergoeding? Die kapper kan er toch ook niks aan doen dat ze allergisch is voor haarverf? Ze wist het zelf niet eens.
Indeed, wat een knurft is dat jong zeg. Leuk bij een sollicitatie "ja, eigenlijk heb ik geen doorzettingsvermogen en maak ik ook nooit iets af, zeg maar. En eh, eigenlijk ben ik zeg maar ook best wel onzeker, zeg maar"quote:Op donderdag 28 april 2011 07:43 schreef tralalala het volgende:
Dominique denk ik...
Begin me nu ook extreem aan hem te ergeren, dus hoop het dan maar.
En zegmaar in ieder geval uhm tsja.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:11 schreef Telates het volgende:
[..]
Indeed, wat een knurft is dat jong zeg. Leuk bij een sollicitatie "ja, eigenlijk heb ik geen doorzettingsvermogen en maak ik ook nooit iets af, zeg maar. En eh, eigenlijk ben ik zeg maar ook best wel onzeker, zeg maar"
Ik vind wel dat ie meer aansluiting probeert te zoeken bij de groep af en toe krijgt ie ook best wel kutopmerkingen naar z'n hoofd gesmeten hoor.quote:
Gasten als Dave zie je elk weekend op en langs de voetbalvelden. Helemaal niet erg om even aan te horen en tussen alle flauwe grappen zit er af en toe best een leuk geintje tussen, maar je zal maar met zo'n figuur werken of een paar weken in dit programma zitten. Die gasten weten van geen ophouden. Erg vermoeiend.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:26 schreef Jmsls het volgende:
Ik ergerde me al twee weken geleden aan Dominique en toen noemde iedereen me een idioot omdat ik Dave toffer vond
Inderdaad, dat dommige, bwurk. Meron vind ik echt grappig, ze heeft wel echt die aso kant maar dan weer hoor je haar ook weer over "oh ja, thuis drinken wij altijd dom perignon en moet hebben we ook wel eens"quote:Op donderdag 28 april 2011 16:59 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Gasten als Dave zie je elk weekend op en langs de voetbalvelden. Helemaal niet erg om even aan te horen en tussen alle flauwe grappen zit er af en toe best een leuk geintje tussen, maar je zal maar met zo'n figuur werken of een paar weken in dit programma zitten. Die gasten weten van geen ophouden. Erg vermoeiend.
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:00 schreef zoem het volgende:
En weer verder waar we gebleven waren, met Emiel!
Toevallig fan van Cesar Millan?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:03 schreef Ole het volgende:
Die Emiel lekker al die jonge meiden knuffelenDe viezerik
Zijn al 90% doormidden gezaagdquote:
quote:
Ja, die bontjes zijn het helemaal hoorquote:
Ik bij Bottrop na een paar biertjes.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:26 schreef zoem het volgende:
Ik ging meteen van de piste af zonder ooit geskied te hebben.
Wederom watjes
Ligt puur aan de montage denk ik.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:26 schreef Sofia90 het volgende:
Yosie begint een beetje een jankerd te worden
dilemma met deze http://forum.fok.nl/topic/16441131644113quote:Op donderdag 28 april 2011 20:29 schreef tralalala het volgende:
En nu [RTL5] Echte meisjes in de jungle #6 Clowns
Johnquote:Op donderdag 28 april 2011 20:32 schreef Ole het volgende:
[..]
dilemma met deze http://forum.fok.nl/topic/16441131644113
Ja ik ook bij Bottrop. Kkslechte les ook daar. Dus toen heeft iemand anders me gewoon even geholpen en moest ook gewoon gelijk naar beneden, want op het andere gedeelte was dus die les.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik bij Bottrop na een paar biertjes.
Ik kan nog steeds niet slalommen, alleen maar in een rechte lijn naar beneden en hopen dat ik niemand tegen kom.
Ik vond haar eerst nog wel enigszins sympathiek, maar dat stadium ben ik inmiddels ruimschoots gepasseerd. Ze haalt me het bloed onder de nagels vandaan met dat schelle getetter en gezeik continu.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:59 schreef Chai het volgende:
Ben nog aan het terugkijken en ik vond Yosie vanaf het begin al stom, maar dat wordt echt steeds erger.
"Ja ik ga toch niet verder als ik pijn in me kuite heb.Het doet zelfs zo'n pijn dat ik ervan moet huilen, dat is echt niet normaal."
Zij jankt bij alles, dat is gewoon normaal.
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef Tamashii het volgende:
Wat is dat liedje met de tekst; ooooh love to love to baby?
Dave pakt linsey en jenna, baas dat het is.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:20 schreef zoem het volgende:
Jenna droomt over Dave.
Ze staat veels te lang droog
do gaat er echt niet uit, die gaat deze week als een speer.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:20 schreef tralalala het volgende:
Poll: Wie gaat er deze week uit?
• Dominique
• Yosie
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:
Lekprikkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:22 schreef Madame_Paon het volgende:
Jenna als styliste ... ik moet er niet aan denken.
Wat is dat toch met al die meiden die denken dat ze styliste kunnen worden?
Dat is net zoiets als al die mensen die acteur willen worden: het lijkt misschien makkelijk, maar je hebt er wel talent voor nodig.
Ik zie Jenna hoogstens ordinaire soapsterretjes aankleden.
Dat hoofd van Meron wordt steeds erger ... ze kan amper zien!
Daar moet toch iets tegen te doen zijn?
Yosie is trouwens ontzettend negatief. Ik zou het flauw vinden als Dominique er deze week uit zou moeten, want ik vind dat Yosie zich slechter heeft gedragen.
quote:
quote:
Indeedquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:07 schreef tralalala het volgende:
Dominique heeft wel het grootste kut baantje
Inderdaad, maar hij doet t ook wel erg knullig hoor.quote:
Als toevoeging: Jenna zullen we volgend jaar in "Echte meisjes in de Jungle" kunnen bewonderen.quote:
Voor de kijkcijfers zou Dominique erin moeten blijven aangezien de sfeer in de groep daardoor slecht werd. En ruzie=sensatie=leuk=meer kijkcijfersquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:16 schreef Dekatria het volgende:
Sowieso een non-argument om in een individueel programma iemand eruit te gooien omdat'ie niet in de groep past. Alles voor de kijkcijferts!
Ymke in EMIDJquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:38 schreef Laureline het volgende:
Stomme keuze inderdaad, Yosie had weggemoeten.
't Is natuurlijk wel de Boodschap van RTL de laatste tijd, dat zie je ook in de andere realityprogramma's: als iemand niet in een groep past, en door de rest wordt weggetreiterd, buitengesloten of gepest ligt het blijkbaar 100% aan jou, niet aan die groep. Leuke les
Ik vond het eerst niets maar moet toegeven het nu wel leuk te vindenquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:10 schreef THEFXR het volgende:
ik vind Jenna maar een (geile)nerd met dit kapsel!
Inderdaad zeg.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:38 schreef Laureline het volgende:
Stomme keuze inderdaad, Yosie had weggemoeten.
't Is natuurlijk wel de Boodschap van RTL de laatste tijd, dat zie je ook in de andere realityprogramma's: als iemand niet in een groep past, en door de rest wordt weggetreiterd, buitengesloten of gepest ligt het blijkbaar 100% aan jou, niet aan die groep. Leuke les
Kijk in een verkleind scherm, zodat de video's aan de zijkant eraf vallen, dan zie je het nog nietquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
En RTL is kut, je ziet al meteen wie eruit gaat.
+1 superslim!quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Kijk in een verkleind scherm, zodat de video's aan de zijkant eraf vallen, dan zie je het nog niet.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:40 schreef Drakire het volgende:
[..]
Ik vond het eerst niets maar moet toegeven het nu wel leuk te vinden/ontwenningsverschijnselen.
Die kop van Merron toen ze aan het lachen was trouwens![]()
![]()
.
[ afbeelding ]
Precies, maar daar zegt Van Ekelen helemaal niks over. Ook de manier hoe ze reageert op Do's eliminatie past niet bij een dame, maar goed, zal wel aan Do liggen volgens Van Ekelen. Ook raar dat Dave er nog in zit als ze van mening is dat hij amper is veranderd sinds z'n deelname.quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:30 schreef Injetta het volgende:
Die Jenna doet wel leuk en zo, maar in mijn optiek is ze eigenlijk helemaal geen spat veranderd. Ze is nog steeds een bitch.
ik wacht nog steeds op het moment dat ze zeggen dat het een grap is en het gewoon een Chinese Meron look a like is.quote:
Eens en dan ook nog eens zo'n oude vieze vent die constant op je vingers loopt te kijken en denkt dat hij helemaal het mannetje is als hij de fucking slaaf van de burgemeester is.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:04 schreef ukga het volgende:
Wat een gelul dat Do er uit moet;
Gaat die stinkwijf van Ekelen zeggen; "je bent te zenuwachtig en je liet steken vallen tijdens je stage bla bla":
Ja logisch, bode voor de burgemeester zijn, is iets anders dan meelopen in een brandweerpakkie en een vuurkorfje blussen.
Tevens gaat tijdens je eerste werkdag altijd alles fout. Kut argumentatie van Strontvlek van Ekelen
Wie is dat dan?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:37 schreef V-for-Vendetta het volgende:
volgende week werken bij 2 verschrikkelijke mensen![]()
Die arrogante smerige halfdove vent met 1 hit achter zn naam staan en die denkt dat hij helemaal de bom is.
Oh, owja ''hij''quote:Op zondag 1 mei 2011 20:42 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
The master of the wheels of steel
Dj Jean
2 gezichtenquote:Op maandag 2 mei 2011 02:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik denk dat Meron gewoon twee gezichten heeft en heel goed is in het manipuleren van mensen.
Dat moet bijna wel, als je de redenen leest waarom ze voor dit programma is opgegeven ...
Maar ze ging vaak uit, dat kan echt niet in frieslandquote:Op maandag 2 mei 2011 02:19 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik vind die allergie van Meron enorm sneu. Daar moet je je toch wel heel rot bij voelen, als je zoiets overkomt, en dan ook nog eens tijdens een deelname in een dergelijk programma.
Overigens vraag ik me af, hoe zij in dit programma is beland? Ik vind het een enorm lief, empathisch, en vooral een heel beschaafd meisje. Beslist geen asociaaltje die manieren moet leren of moet leren om een dame te worden. Imho was Meron al een dame toen ze de poort binnenstapte. Of ik zie dat allemaal verkeerd, dat kan natuurlijk ook.
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:42 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
The master of the wheels of steel
Dj Jean
Inderdaadquote:
Inderdaad.quote:
Omdat ze verantwoordelijk is voor het meest trieste gedeelte van die foute rioolkrantquote:Op maandag 2 mei 2011 20:11 schreef zoem het volgende:
Nanninga
Ze denkt dat ze meer is dan een ander vanwege d'r baan en behandelt PA's als slaafjes
Ik had het niet beter kunnen omschrijven.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:14 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Omdat ze verantwoordelijk is voor het meest trieste gedeelte van die foute rioolkrant![]()
![]()
Zo moeilijk is kaartlezen toch niet ook, of ligt dat aan mij?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
nee yosie je moet gewoon de kaartlezen kuthoer
Ik heb er geen problemen meequote:Op maandag 2 mei 2011 20:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zo moeilijk is kaartlezen toch niet ook, of ligt dat aan mij?
Ja zij welquote:
Wat een vreselijke oude arrogante graftak is dat wijf van de telegraaf. En inderdaad wat een faal met die gespeelde fragmenten.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:33 schreef Sofia90 het volgende:
Ja het wordt alleen maar saaier, er gebeurt ook niks meer in de groep, het is nu gewoon afwachten wie er wint...over 3 weken
Dat hoefde ze niet eens.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
nee yosie je moet gewoon de kaartlezen kuthoer
Ik blijf het vreemd vinden dat bijvoorbeeld Dominique werd aangesproken toen hij dronken was geworden (maar voor de rest zich niet misdroeg), maar dat Dave niet werd aangesproken toen hij in de woonkamer met zijn lul liep te zwaaien.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:14 schreef Antony1989 het volgende:
Programma word steeds minder, degene die weg moeten blijven, en degene die moeten blijven gaan.
Althans zo vind ik het.
Leuk enzo dat DJ Sjan langs komt, maar ja meer is het niet.
Volgens mij was het meeste gespeeld kwam zo nep over, af en toe gewoon keihard moeten lachen omdat het zo'n comedytheater was.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:46 schreef CasB het volgende:
Nanninga.Ik hoop dat ze sterft aan een papercut. Voelt zich te goed om een naam te onthouden.
En dat zal niet zwaar overdreven zijn om ze te testen?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:23 schreef zoem het volgende:
Jezus wat een omhooggevallen pot is die Nanninga zeg.
Moeten ze d'r auto uitmesten, schoenen poetsen, en weet ik veel voor rotklusjes die niets met de productie van De Telegraaf te maken hebben
Ja het zal allemaal wel gespeeld zijn, maar dan nog vind ik het walgelijke televisiequote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat zal niet zwaar overdreven zijn om ze te testen?
Héél sterk overdreven, ze is precies het tegenovergestelde. En een slechte actricequote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat zal niet zwaar overdreven zijn om ze te testen?
My thoughts exactly... ben benieuwdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:07 schreef fespo het volgende:
die cafe baas zegt telkens heel nonchalante geen probleem tegen alles wat ze vragen.
zullen ze morgen nou niks daar hebben?
Zoiets verwacht ik wel, want ze zijn zo snel tevreden met die antwoorden. Ze gaan er van uit dat als iemand "okay" zegt het ook helemaal goed komt, maar zij zijn er eigenlijk voor om te zorgen dat het ook gebeurt. Het is geen kwestie van zeggen wat er moet gebeuren en klaar is Kees.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:07 schreef fespo het volgende:
die cafe baas zegt telkens heel nonchalante geen probleem tegen alles wat ze vragen.
zullen ze morgen nou niks daar hebben?
Dj pedoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:18 schreef ukga het volgende:
Dj heeft echt een raar hoofd volgens mij. Hij durft nooit zn pet af te doen
ze mag ook wel een lesje normaal lopen krijgen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Josie mag nog wel wat spraak- en taallesjes krijgen. 'Is het ook schoon daaro? '
Klein budget?quote:
Waarschijnlijk is ze met een hark de baarmoeder uitgetrokkenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:37 schreef Maisnon het volgende:
Ik blijf gefascineerd door Yosie's kin. Daar is echt iets mee. Dat ze vroeger op grind ofzo ermee is gevallen
Dit is verder niet lullig bedoeld... voor zover dat kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |