Inderdaadquote:
Inderdaad.quote:
Omdat ze verantwoordelijk is voor het meest trieste gedeelte van die foute rioolkrantquote:Op maandag 2 mei 2011 20:11 schreef zoem het volgende:
Nanninga
Ze denkt dat ze meer is dan een ander vanwege d'r baan en behandelt PA's als slaafjes
Ik had het niet beter kunnen omschrijven.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:14 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Omdat ze verantwoordelijk is voor het meest trieste gedeelte van die foute rioolkrant![]()
![]()
Zo moeilijk is kaartlezen toch niet ook, of ligt dat aan mij?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
nee yosie je moet gewoon de kaartlezen kuthoer
Ik heb er geen problemen meequote:Op maandag 2 mei 2011 20:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zo moeilijk is kaartlezen toch niet ook, of ligt dat aan mij?
Ja zij welquote:
Wat een vreselijke oude arrogante graftak is dat wijf van de telegraaf. En inderdaad wat een faal met die gespeelde fragmenten.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:33 schreef Sofia90 het volgende:
Ja het wordt alleen maar saaier, er gebeurt ook niks meer in de groep, het is nu gewoon afwachten wie er wint...over 3 weken
Dat hoefde ze niet eens.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
nee yosie je moet gewoon de kaartlezen kuthoer
Ik blijf het vreemd vinden dat bijvoorbeeld Dominique werd aangesproken toen hij dronken was geworden (maar voor de rest zich niet misdroeg), maar dat Dave niet werd aangesproken toen hij in de woonkamer met zijn lul liep te zwaaien.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:14 schreef Antony1989 het volgende:
Programma word steeds minder, degene die weg moeten blijven, en degene die moeten blijven gaan.
Althans zo vind ik het.
Leuk enzo dat DJ Sjan langs komt, maar ja meer is het niet.
Volgens mij was het meeste gespeeld kwam zo nep over, af en toe gewoon keihard moeten lachen omdat het zo'n comedytheater was.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:46 schreef CasB het volgende:
Nanninga.Ik hoop dat ze sterft aan een papercut. Voelt zich te goed om een naam te onthouden.
En dat zal niet zwaar overdreven zijn om ze te testen?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:23 schreef zoem het volgende:
Jezus wat een omhooggevallen pot is die Nanninga zeg.
Moeten ze d'r auto uitmesten, schoenen poetsen, en weet ik veel voor rotklusjes die niets met de productie van De Telegraaf te maken hebben
Ja het zal allemaal wel gespeeld zijn, maar dan nog vind ik het walgelijke televisiequote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat zal niet zwaar overdreven zijn om ze te testen?
Héél sterk overdreven, ze is precies het tegenovergestelde. En een slechte actricequote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat zal niet zwaar overdreven zijn om ze te testen?
My thoughts exactly... ben benieuwdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:07 schreef fespo het volgende:
die cafe baas zegt telkens heel nonchalante geen probleem tegen alles wat ze vragen.
zullen ze morgen nou niks daar hebben?
Zoiets verwacht ik wel, want ze zijn zo snel tevreden met die antwoorden. Ze gaan er van uit dat als iemand "okay" zegt het ook helemaal goed komt, maar zij zijn er eigenlijk voor om te zorgen dat het ook gebeurt. Het is geen kwestie van zeggen wat er moet gebeuren en klaar is Kees.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:07 schreef fespo het volgende:
die cafe baas zegt telkens heel nonchalante geen probleem tegen alles wat ze vragen.
zullen ze morgen nou niks daar hebben?
Dj pedoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:18 schreef ukga het volgende:
Dj heeft echt een raar hoofd volgens mij. Hij durft nooit zn pet af te doen
ze mag ook wel een lesje normaal lopen krijgen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Josie mag nog wel wat spraak- en taallesjes krijgen. 'Is het ook schoon daaro? '
Klein budget?quote:
Waarschijnlijk is ze met een hark de baarmoeder uitgetrokkenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:37 schreef Maisnon het volgende:
Ik blijf gefascineerd door Yosie's kin. Daar is echt iets mee. Dat ze vroeger op grind ofzo ermee is gevallen
Dit is verder niet lullig bedoeld... voor zover dat kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |