Dat hoefde ze niet eens.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
nee yosie je moet gewoon de kaartlezen kuthoer
Ik blijf het vreemd vinden dat bijvoorbeeld Dominique werd aangesproken toen hij dronken was geworden (maar voor de rest zich niet misdroeg), maar dat Dave niet werd aangesproken toen hij in de woonkamer met zijn lul liep te zwaaien.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:14 schreef Antony1989 het volgende:
Programma word steeds minder, degene die weg moeten blijven, en degene die moeten blijven gaan.
Althans zo vind ik het.
Leuk enzo dat DJ Sjan langs komt, maar ja meer is het niet.
Volgens mij was het meeste gespeeld kwam zo nep over, af en toe gewoon keihard moeten lachen omdat het zo'n comedytheater was.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:46 schreef CasB het volgende:
Nanninga.Ik hoop dat ze sterft aan een papercut. Voelt zich te goed om een naam te onthouden.
En dat zal niet zwaar overdreven zijn om ze te testen?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:23 schreef zoem het volgende:
Jezus wat een omhooggevallen pot is die Nanninga zeg.
Moeten ze d'r auto uitmesten, schoenen poetsen, en weet ik veel voor rotklusjes die niets met de productie van De Telegraaf te maken hebben
Ja het zal allemaal wel gespeeld zijn, maar dan nog vind ik het walgelijke televisiequote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat zal niet zwaar overdreven zijn om ze te testen?
Héél sterk overdreven, ze is precies het tegenovergestelde. En een slechte actricequote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat zal niet zwaar overdreven zijn om ze te testen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |