Voor de kijkcijfers zou Dominique erin moeten blijven aangezien de sfeer in de groep daardoor slecht werd. En ruzie=sensatie=leuk=meer kijkcijfersquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:16 schreef Dekatria het volgende:
Sowieso een non-argument om in een individueel programma iemand eruit te gooien omdat'ie niet in de groep past. Alles voor de kijkcijferts!
Ymke in EMIDJquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:38 schreef Laureline het volgende:
Stomme keuze inderdaad, Yosie had weggemoeten.
't Is natuurlijk wel de Boodschap van RTL de laatste tijd, dat zie je ook in de andere realityprogramma's: als iemand niet in een groep past, en door de rest wordt weggetreiterd, buitengesloten of gepest ligt het blijkbaar 100% aan jou, niet aan die groep. Leuke les
Ik vond het eerst niets maar moet toegeven het nu wel leuk te vindenquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:10 schreef THEFXR het volgende:
ik vind Jenna maar een (geile)nerd met dit kapsel!
Inderdaad zeg.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:38 schreef Laureline het volgende:
Stomme keuze inderdaad, Yosie had weggemoeten.
't Is natuurlijk wel de Boodschap van RTL de laatste tijd, dat zie je ook in de andere realityprogramma's: als iemand niet in een groep past, en door de rest wordt weggetreiterd, buitengesloten of gepest ligt het blijkbaar 100% aan jou, niet aan die groep. Leuke les
Kijk in een verkleind scherm, zodat de video's aan de zijkant eraf vallen, dan zie je het nog nietquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
En RTL is kut, je ziet al meteen wie eruit gaat.
+1 superslim!quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Kijk in een verkleind scherm, zodat de video's aan de zijkant eraf vallen, dan zie je het nog niet.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:40 schreef Drakire het volgende:
[..]
Ik vond het eerst niets maar moet toegeven het nu wel leuk te vinden/ontwenningsverschijnselen.
Die kop van Merron toen ze aan het lachen was trouwens![]()
![]()
.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |