Maar waarheen moet ie rennen dan?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:34 schreef Stability het volgende:
jezus wat een irritant wijf ,,,loop weg flip!!!
bij de anderen gaan zitten en haar negeren?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar waarheen moet ie rennen dan?![]()
Om met een quote uit Alien vs Predator te spreken: " Run but you can't hide! "
Geniaal en SST?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:36 schreef iBenny het volgende:
Geweldige tv dit. En als dit idd een act of script is, dan vind ik de schrijvers en acteurs ge-ni-aal![]()
Ja echt zo vaak in herhaling vallen met het volste geloof dat je gelijk hebt Top actrice blijkbaarquote:Op woensdag 27 april 2011 16:36 schreef iBenny het volgende:
Geweldige tv dit. En als dit idd een act of script is, dan vind ik de schrijvers en acteurs ge-ni-aal![]()
ja snap ik ook niet. eens houdt het opquote:Op woensdag 27 april 2011 16:38 schreef MartineLongchamp het volgende:
Snap echt niet dat Flip het zelf niet zat is om Mo te troosten. Snap wel dat de rest dat zat is.
Dat dus!!!!quote:Op woensdag 27 april 2011 16:38 schreef MartineLongchamp het volgende:
Snap echt niet dat Flip het zelf niet zat is om Mo te troosten. Snap wel dat de rest dat zat is.
nee hoor Coos, doe er wel een lekker dipsausje bijquote:Op woensdag 27 april 2011 16:38 schreef Coos het volgende:
Tis nog een beetje vroeg om de chips en bier te pakken.
Dan nog is het z'n eigen keus toch? al hij iemand wil troosten... laat 'm.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:38 schreef MartineLongchamp het volgende:
Nee, alleen teringlijerquote:Op woensdag 27 april 2011 16:39 schreef iBenny het volgende:
Jo zegt nooit kwetsende dingen tegen Flip? .')
Laat me uitpraten ik ik ik ik ik................................quote:
LUISTER NOU!quote:Op woensdag 27 april 2011 16:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Laat me uitpraten ik ik ik ik ik................................
Flip denkt ook, bij Monique kan ik mijn kwakkie tenminste kwijt, bij Beppie mag ik nergens aankomenquote:
Haha, ja steeds tegen Flip zeggen dat HIJ haar niet laat uitpratenquote:Op woensdag 27 april 2011 16:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Laat me uitpraten ik ik ik ik ik................................
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:39 schreef iBenny het volgende:
Jo zegt nooit kwetsende dingen tegen Flip? .')
Haha ja kan die der een troostende veeg gevenquote:Op woensdag 27 april 2011 16:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Flip denkt ook, bij Monique kan ik mijn kwakkie tenminste kwijt, bij Beppie mag ik nergens aankomengooi Monique vol met drank en iedereen mag haar een veeg geven
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Flip denkt ook, bij Monique kan ik mijn kwakkie tenminste kwijt, bij Beppie mag ik nergens aankomengooi Monique vol met drank en iedereen mag haar een veeg geven
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:40 schreef markvanrinsum het volgende:
joanna hoopt dat ze morgen naar huis kan
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:41 schreef bull1966 het volgende:
JoJo : ik hoop dat ik morgen naar huis mag
dus stem op karim en gerard
dat lijkt me topquote:Op woensdag 27 april 2011 16:40 schreef Reksie1981 het volgende:
Vanavond afscheidsfeestje met alcohol wordt leuk
Dan haal ik ook effe wat biertjes voor de showquote:
Nou volgens mij zit die ook vol met plastic... Enige sociale omgangsvormen ontbreken.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:41 schreef Stability het volgende:
wat een ijskoude kop zit er op die barbie
ze was er stil van toen flip vroeg of mo haar wel eens heeft laten vallenquote:Op woensdag 27 april 2011 16:42 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
nee hoor, even adem halen en we gaan weer door
Wellicht krijgen we dan eindelijk dit script te zien?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:40 schreef Flashbox het volgende:
Als jankjo morgen mag blijven, weet ik zeker dat ze morgenavond of anders vrijdag weer bij Philip lig te slijmkutten zodat hij niet op haar gaat stemmen volgende week.
Rellenquote:Op woensdag 27 april 2011 16:40 schreef Reksie1981 het volgende:
Vanavond afscheidsfeestje met alcohol wordt leuk
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:42 schreef Urb het volgende:
[..]
Wellicht krijgen we dan eindelijk dit script te zien?
[ link | afbeelding ]
Nee, dat ie openlijk voor Mo kiest, die niet genomineerd isquote:Op woensdag 27 april 2011 16:42 schreef rc_1990 het volgende:
Het probleem is dus eigenlijk gewoon dat Flip het niet volledig eens is met Jo
mijne ookquote:Op woensdag 27 april 2011 16:43 schreef Stability het volgende:
mn streams vallen uit grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Maar hoe ligt die grens in deze omgeving hoe stevig sta je dan in je schoenen. We kunnen wel van iedereen verwachten dat het allemaal eigen keus en beslissing is maar niet iedereen is er tegen bestand. Guido kon het makkelijker weigeren want was niet verliefd maar kreeg wel de realitie check bij de terugkomst van Maik. Het kwartje viel. Bij Mo valt het kwartje nu pas de laatste weken. Ze had best door dat haar daden daar lastig waren dat heeft ze vaak genoeg geuit en ook steeds een verzoek om een bevestiging van thuis dat ze het goed doet en die nooit heeft gekregen op een manier die voor haar duidelijk was.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:18 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt! Maar Guido en Mo zijn er beide op hun eigen manier mee omgegaan. Van Guido werd sex met Laura verwacht, deed hij niet aan mee. Gevolg: hij werd getoneelhaakt.
Van Mo werd hetzelfde verwacht, zij is er, met haar verliefde kop, in meegegaan. Dan moet ze dus niet achteraf klagen. Dat was nog steeds HAAR keuze.
Ze zijn allemaal getest, hoor. De 1 wat meer dan de andere, maar ze zijn allemaal aan de beurt geweest. En er zijn ook bewoners geweest die duidelijk hun grens hebben aangegeven. (Gerard en uiteindelijk zelfs Laura). Maar Mo's grens ligt of lag blijkbaar heel hoog.
Het draait uiteindelijk echt om: hoe ver ga ik en wat is voor mij belangrijk: mijn eigenwaarde of de zgn roem en het geld?
Mijne haperden ook even jaquote:Op woensdag 27 april 2011 16:43 schreef Stability het volgende:
Bij mij ook en nu doen ze het niet meerquote:Op woensdag 27 april 2011 16:43 schreef Stability het volgende:
Flip troost Mo te veel, terwijl hij aandacht moet geven aan Jo omdat zij er morgen uit kan gaan. Dat weigert Flip.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:45 schreef Chuckster het volgende:
Kan iemand verslag doen van hun discussie?
gaat mij iets te snel en door elkaar heenquote:Op woensdag 27 april 2011 16:45 schreef Chuckster het volgende:
Kan iemand verslag doen van hun discussie?
die vielen juist uit bij mij...en op de oops doen ze het ook niet meerquote:
Arme Flip EN Maikquote:Op woensdag 27 april 2011 16:46 schreef Toverheks het volgende:
heb toch een beetje medelijden met Flip Flapdrol je zal toch je hele leven aan die griet vastgeplakt zitten
Zou gillend gek wordenquote:Op woensdag 27 april 2011 16:46 schreef Toverheks het volgende:
heb toch een beetje medelijden met Flip Flapdrol je zal toch je hele leven aan die griet vastgeplakt zitten
Het komt er op neer dat het Jo gaat om de kwaliteit van Flips aandacht sinds haar nominatie ....quote:Op woensdag 27 april 2011 16:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
gaat mij iets te snel en door elkaar heen
Dat flip te weinig aandacht geeft aan Jo in haar mogelijk laatste dagen. Telkens als mo huilt (5 a 6 keer per dag) gaat hij haar troosten, dat vindt Jo op dit moment gewoon te veel.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:47 schreef flintekind het volgende:
Ik volg deze discussie nu een dag maar snap er nog steeds geen ruk van, wat is nu eigenlijk het probleem??
Ja volgens mij snapt niemand het meerquote:Op woensdag 27 april 2011 16:47 schreef flintekind het volgende:
Ik volg deze discussie nu een dag maar snap er nog steeds geen ruk van, wat is nu eigenlijk het probleem??
geen medelijden..doet ie allemaal zelf~~~hij wil zo graag in de finale..hoe dan ook..nou..ga dan ook op de blaren zitten....zijn broer zei al dattie op kleine slanke meisjes valt..en mo gooit de gleuf sneller open als jo en doet niet zo moeilijk.....quote:Op woensdag 27 april 2011 16:46 schreef Toverheks het volgende:
darom stonk het zo met post weg brengen in haarlem...zo een ranzig bedwansengeurtjequote:Op woensdag 27 april 2011 16:30 schreef muzas het volgende:
Ik zag laura vanmiddag trouwens in hoofddorp
nou vind ik niet raar dat ze dat zegt.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:48 schreef Roguee het volgende:
[..]
Dat flip te weinig aandacht geeft aan Jo in haar mogelijk laatste dagen. Telkens als mo huilt (5 a 6 keer per dag) gaat hij haar troosten, dat vindt Jo op dit moment gewoon te veel.
Ik heb wel het gevoel dat we op de één of andere manier in het ootje worden genomenquote:
Ja en ze kan het niet meer, ze heeft al zoveel shit over zich heen gehad. Goh dat hoorde ik vorige week voor de mogelijke exit ook al.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:49 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou vind ik niet raar dat ze dat zegt.
Wel valt me op dat ze nu al 2 keer gezegd heeft naar huis te willen (goh echo van mo)
Al 11 weken langquote:Op woensdag 27 april 2011 16:49 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ik heb wel het gevoel dat we op de één of andere manier in het ootje worden genomen
Ja ze probeert hem nu weer aan zich te binden joh, vrouwen zijn zo voorspelbaarquote:Op woensdag 27 april 2011 16:50 schreef MartineLongchamp het volgende:
Het lijkt toch dat ze iets dichter tot elkaar komen.
Ja ze praten nu in iedergeval een beetje normaal met elkaarquote:Op woensdag 27 april 2011 16:50 schreef MartineLongchamp het volgende:
Nergens voor nodig, ik geniet hier meer van dan dat kleffe gedoe!quote:Op woensdag 27 april 2011 16:50 schreef MartineLongchamp het volgende:
En dan krijg je die (schoon) moeder er nog gratis bij ook!quote:Op woensdag 27 april 2011 16:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Geen wonder toch dat Betty door haar vent is gedumpt.
Je zou met zo'n kenau moeten leven.
en hij heeft het zelfs 3 en half jaar met haar volgehouden...on voor stel baarquote:Op woensdag 27 april 2011 16:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Geen wonder toch dat Betty door haar vent is gedumpt.
Je zou met zo'n kenau moeten leven.
Flip ook niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:51 schreef chufi het volgende:
Ik zou er niets van begrijpen als een vrouw met zoiets komt....
mijn man begrijpt me ook nooit....quote:Op woensdag 27 april 2011 16:51 schreef chufi het volgende:
Ligt niet aan jou hoor!quote:Op woensdag 27 april 2011 16:51 schreef chufi het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:51 schreef chufi het volgende:
ja is op Ziggoquote:Op woensdag 27 april 2011 16:52 schreef Stability het volgende:
zenden ze dat op tv ook ff uit: ik wil graag naar huis toe, zei ze net !
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:52 schreef Chuckster het volgende:
Het gaat een interessante dag worden morgen:
[ afbeelding ]
Doe niet zo raar...quote:Op woensdag 27 april 2011 16:52 schreef Stability het volgende:
zenden ze dat op tv ook ff uit: ik wil graag naar huis toe, zei ze net !
Jo gaat niet naar huis denk ik. Die zorgt al de hele dag voor dramaquote:Op woensdag 27 april 2011 16:52 schreef Chuckster het volgende:
[ afbeelding ]
mooi ! veel breezertjes die misschien kijken hahahaquote:
Omg, ze heeft het verkeerde script doorgelezen...quote:Op woensdag 27 april 2011 16:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu gaat ze het script van Mo ook nog eens gebruiken: "Ik hoop dat ik naar huis ga, ik wil hier niet meer blijven..."
ja he? grrrrrrrrquote:Op woensdag 27 april 2011 16:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Doe niet zo raar...![]()
Alleen happy peppy dingen van haar in de Jo-Show he.
Ja, denk dat ze weer effe verse input uit de kamer moet krijgenquote:Op woensdag 27 april 2011 16:53 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Volgens mij weet ze niet meer wat ze moet zeggen
Ja en als dit in de daily komt dan word wel even duidelijk gemaakt dat het allemaal Flips schuld is hoor!quote:
Gerard gaat er uit...quote:Op woensdag 27 april 2011 16:52 schreef Chuckster het volgende:
[ afbeelding ]
hahaha kreeg er een flashback van....dat deed ik in de studio toen bij BB toen ze die mankpoot rob zo ophemelden...kreeg ik gelijk de mic voor mn muil geschovenquote:Op woensdag 27 april 2011 16:53 schreef Roguee het volgende:
Ik ga morgen heel hard boe roepen door de studio als GERAAARD er uit moet
En van Mo he, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:54 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja en als dit in de daily komt dan word wel even duidelijk gemaakt dat het allemaal Flips schuld is hoor!
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:54 schreef Toverheks het volgende:
Wil Beppie naar de KVDW komen.....................en je draaiboek eens goed lezen
absoluutquote:Op woensdag 27 april 2011 16:54 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja en als dit in de daily komt dan word wel even duidelijk gemaakt dat het allemaal Flips schuld is hoor!
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:55 schreef MartineLongchamp het volgende:
Oke, t-shirts maken net als voor Sophie als Jo zo nodig naar huis wil.
Ok ik heb me zojuist bedacht!quote:Op woensdag 27 april 2011 16:55 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha kreeg er een flashback van....dat deed ik in de studio toen bij BB toen ze die mankpoot rob zo ophemelden...kreeg ik gelijk de mic voor mn muil geschoven
hahaha maar ik heb toen wel mn zegje gedaan op tv hahaha het was livequote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:56 schreef beequeen het volgende:
Vergelijkt Flip zijn nietbestaande relatie nou met Geer en Fenneke?
Hahaha dat ga ik ten alle tijde zien te voorkomen!!quote:Op woensdag 27 april 2011 16:57 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha maar ik heb toen wel mn zegje gedaan op tv hahaha het was live
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:57 schreef Chuckster het volgende:
Goedmaak seks! Goedmaak seks! Goedmaak seks!![]()
![]()
Bedoel je de bewoner of de streamer?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:55 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha kreeg er een flashback van....dat deed ik in de studio toen bij BB toen ze die mankpoot rob zo ophemelden...kreeg ik gelijk de mic voor mn muil geschoven
Even serieus? Heeft ze niet weken lang zitten zeuren dat Flip meer bij andere moest zitten en dat Flip aan haar hing en weet ik wat allemaal en nu krijgt ze weer teweinig aandachtquote:Op woensdag 27 april 2011 16:57 schreef MartineLongchamp het volgende:
Flip: Wat kan ik er aan doen?
Nou uhh Jo nog meer aandacht geven
Ik denk een pijpbeurt.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:57 schreef speedy133 het volgende:
Ik voorspel huggs en kisses in 15 minuten
Ook dat nog ja.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:58 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Even serieus? Heeft ze niet weken lang zitten zeuren dat Flip meer bij andere moest zitten en dat Flip aan haar hing en weet ik wat allemaal en nu krijgt ze weer teweinig aandacht
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:58 schreef bull1966 het volgende:
gelijk krijgen van JoJo is net zo moeilijk als chuck norris een stomp verlopen en rechtop blijven staan
+1quote:Op woensdag 27 april 2011 16:57 schreef speedy133 het volgende:
Ik voorspel huggs en kisses in 15 minuten
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:59 schreef beppies het volgende:
Ikke ikke ikke ikke en de rest kan stikke![]()
![]()
![]()
nee ! leuk juist !!! rob zn vriend zat in de studio over rob te roemen, wij moesten natuurlijk stil zijn, maar ik ben stabbie he? ik gooide het er zo uit, waarna meteen de mic omhoog kwam, en ik mn zegje mocht doen waarom ik een hekel aan rob had hahahahahaquote:Op woensdag 27 april 2011 16:57 schreef Roguee het volgende:
[..]
Hahaha dat ga ik ten alle tijde zien te voorkomen!!
rob van bb....met dat halve beenquote:Op woensdag 27 april 2011 16:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bedoel je de bewoner of de streamer?
Als ze de streamer ophemelden, was dat natuurlijk 100.000 miljoen % terecht.
hahaha nou als je iemand met een tomaten rood hoofd het woord ziet doen, it's me!quote:Op woensdag 27 april 2011 16:59 schreef Stability het volgende:
[..]
nee ! leuk juist !!! rob zn vriend zat in de studio over rob te roemen, wij moesten natuurlijk stil zijn, maar ik ben stabbie he? ik gooide het er zo uit, waarna meteen de mic omhoog kwam, en ik mn zegje mocht doen waarom ik een hekel aan rob had hahahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |