Maar waarheen moet ie rennen dan?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:34 schreef Stability het volgende:
jezus wat een irritant wijf ,,,loop weg flip!!!
bij de anderen gaan zitten en haar negeren?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar waarheen moet ie rennen dan?![]()
Om met een quote uit Alien vs Predator te spreken: " Run but you can't hide! "
Geniaal en SST?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:36 schreef iBenny het volgende:
Geweldige tv dit. En als dit idd een act of script is, dan vind ik de schrijvers en acteurs ge-ni-aal![]()
Ja echt zo vaak in herhaling vallen met het volste geloof dat je gelijk hebt Top actrice blijkbaarquote:Op woensdag 27 april 2011 16:36 schreef iBenny het volgende:
Geweldige tv dit. En als dit idd een act of script is, dan vind ik de schrijvers en acteurs ge-ni-aal![]()
ja snap ik ook niet. eens houdt het opquote:Op woensdag 27 april 2011 16:38 schreef MartineLongchamp het volgende:
Snap echt niet dat Flip het zelf niet zat is om Mo te troosten. Snap wel dat de rest dat zat is.
Dat dus!!!!quote:Op woensdag 27 april 2011 16:38 schreef MartineLongchamp het volgende:
Snap echt niet dat Flip het zelf niet zat is om Mo te troosten. Snap wel dat de rest dat zat is.
nee hoor Coos, doe er wel een lekker dipsausje bijquote:Op woensdag 27 april 2011 16:38 schreef Coos het volgende:
Tis nog een beetje vroeg om de chips en bier te pakken.
Dan nog is het z'n eigen keus toch? al hij iemand wil troosten... laat 'm.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:38 schreef MartineLongchamp het volgende:
Nee, alleen teringlijerquote:Op woensdag 27 april 2011 16:39 schreef iBenny het volgende:
Jo zegt nooit kwetsende dingen tegen Flip? .')
Laat me uitpraten ik ik ik ik ik................................quote:
LUISTER NOU!quote:Op woensdag 27 april 2011 16:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Laat me uitpraten ik ik ik ik ik................................
Flip denkt ook, bij Monique kan ik mijn kwakkie tenminste kwijt, bij Beppie mag ik nergens aankomenquote:
Haha, ja steeds tegen Flip zeggen dat HIJ haar niet laat uitpratenquote:Op woensdag 27 april 2011 16:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Laat me uitpraten ik ik ik ik ik................................
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:39 schreef iBenny het volgende:
Jo zegt nooit kwetsende dingen tegen Flip? .')
Haha ja kan die der een troostende veeg gevenquote:Op woensdag 27 april 2011 16:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Flip denkt ook, bij Monique kan ik mijn kwakkie tenminste kwijt, bij Beppie mag ik nergens aankomengooi Monique vol met drank en iedereen mag haar een veeg geven
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Flip denkt ook, bij Monique kan ik mijn kwakkie tenminste kwijt, bij Beppie mag ik nergens aankomengooi Monique vol met drank en iedereen mag haar een veeg geven
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:40 schreef markvanrinsum het volgende:
joanna hoopt dat ze morgen naar huis kan
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:41 schreef bull1966 het volgende:
JoJo : ik hoop dat ik morgen naar huis mag
dus stem op karim en gerard
dat lijkt me topquote:Op woensdag 27 april 2011 16:40 schreef Reksie1981 het volgende:
Vanavond afscheidsfeestje met alcohol wordt leuk
Dan haal ik ook effe wat biertjes voor de showquote:
Nou volgens mij zit die ook vol met plastic... Enige sociale omgangsvormen ontbreken.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:41 schreef Stability het volgende:
wat een ijskoude kop zit er op die barbie
ze was er stil van toen flip vroeg of mo haar wel eens heeft laten vallenquote:Op woensdag 27 april 2011 16:42 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
nee hoor, even adem halen en we gaan weer door
Wellicht krijgen we dan eindelijk dit script te zien?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:40 schreef Flashbox het volgende:
Als jankjo morgen mag blijven, weet ik zeker dat ze morgenavond of anders vrijdag weer bij Philip lig te slijmkutten zodat hij niet op haar gaat stemmen volgende week.
Rellenquote:Op woensdag 27 april 2011 16:40 schreef Reksie1981 het volgende:
Vanavond afscheidsfeestje met alcohol wordt leuk
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:42 schreef Urb het volgende:
[..]
Wellicht krijgen we dan eindelijk dit script te zien?
[ link | afbeelding ]
Nee, dat ie openlijk voor Mo kiest, die niet genomineerd isquote:Op woensdag 27 april 2011 16:42 schreef rc_1990 het volgende:
Het probleem is dus eigenlijk gewoon dat Flip het niet volledig eens is met Jo
mijne ookquote:Op woensdag 27 april 2011 16:43 schreef Stability het volgende:
mn streams vallen uit grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Maar hoe ligt die grens in deze omgeving hoe stevig sta je dan in je schoenen. We kunnen wel van iedereen verwachten dat het allemaal eigen keus en beslissing is maar niet iedereen is er tegen bestand. Guido kon het makkelijker weigeren want was niet verliefd maar kreeg wel de realitie check bij de terugkomst van Maik. Het kwartje viel. Bij Mo valt het kwartje nu pas de laatste weken. Ze had best door dat haar daden daar lastig waren dat heeft ze vaak genoeg geuit en ook steeds een verzoek om een bevestiging van thuis dat ze het goed doet en die nooit heeft gekregen op een manier die voor haar duidelijk was.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:18 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt! Maar Guido en Mo zijn er beide op hun eigen manier mee omgegaan. Van Guido werd sex met Laura verwacht, deed hij niet aan mee. Gevolg: hij werd getoneelhaakt.
Van Mo werd hetzelfde verwacht, zij is er, met haar verliefde kop, in meegegaan. Dan moet ze dus niet achteraf klagen. Dat was nog steeds HAAR keuze.
Ze zijn allemaal getest, hoor. De 1 wat meer dan de andere, maar ze zijn allemaal aan de beurt geweest. En er zijn ook bewoners geweest die duidelijk hun grens hebben aangegeven. (Gerard en uiteindelijk zelfs Laura). Maar Mo's grens ligt of lag blijkbaar heel hoog.
Het draait uiteindelijk echt om: hoe ver ga ik en wat is voor mij belangrijk: mijn eigenwaarde of de zgn roem en het geld?
Mijne haperden ook even jaquote:Op woensdag 27 april 2011 16:43 schreef Stability het volgende:
mn streams vallen uit grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |