ik vind karim niet echt stabiel.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:07 schreef kreta2010 het volgende:
[..]
Haha eigenlijk ben ik fan van niemand.
Vind echter dat Karim de meest stabiele speler is tot gisteren en dat vind ik jammer.
Op dit moment vind ik het super dat Philip niet de les laat lezen door Joanna
quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:07 schreef marky het volgende:
[..]
Nee maar ik heb wel het idee dat er toch ook een bepaalde druk wordt uitgeoefend op de deelnemers die men zelf niet verwacht had. Hoe dan ook als jij je opgeeft verwacht je een eerlijke kans om je ding te doen. Dat er wat gedaan wordt om het niet saai te maken ok maar als en op een vervelende manier druk wordt uitgeoefend wordt het denk ik toch lastiger. Zowel Mo als Guido destijds hebben daar al eens blijk van gegeven dat ze zich in een bepaalde richting gedrukt voelde en dat kan op het moment zelf dan nog niet eens zo opvallen maar achteraf wel naar boven komen.
Als Mo nu zegt dat ze van binnen kapot gemaakt is dan vind ik dat eigenlijk heel erg. Let wel iedereen heeft een eigen level van kapot zijn daar geef ik geen oordeel over.
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:09 schreef danilel het volgende:
[..]
pas op ze is helderziend, ze ziet dus alles
Ik hoop dat hij er nog mee doorgaat en ook zeker niet weggejaagd is hier want hij heeft nog altijd een prettige eigen mening die ik zeer kan waarderen.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:56 schreef Roguee het volgende:
Zo ff paar cossen terug gelezenEn guido blijft lekker doorgaan op ze nieuwe twitter account
Maar dat hebben jullie vast al zelf gelezen
Zeg ik toch ook tot gisteravond!!quote:Op woensdag 27 april 2011 16:09 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik vind karim niet echt stabiel.
Eerst met mo klaar zijn gister en nu potje dammen
Vertel zie je nog love tussen flippie en joquote:Op woensdag 27 april 2011 16:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja net als ik alles zo duidelijk zie in mijn glazen bolletje
oh ja, ik ben een van de die moet beter leren lezenquote:Op woensdag 27 april 2011 16:12 schreef kreta2010 het volgende:
[..]
Zeg ik toch ook tot gisteravond!!
wil jij nou echt liefde zien tussen flip en jo?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:12 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Vertel zie je nog love tussen flippie en jo
We willen niet weten hoeveel bakvissen dit zelfs nu nog steeds willen...quote:Op woensdag 27 april 2011 16:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
wil jij nou echt liefde zien tussen flip en jo?
Ik vind ze leuk samen beter dan die andere stelletjes die we hadden sorryquote:Op woensdag 27 april 2011 16:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
wil jij nou echt liefde zien tussen flip en jo?
bakvisquote:Op woensdag 27 april 2011 16:14 schreef Urb het volgende:
[..]
We willen niet weten hoeveel bakvissen dit zelfs nu nog steeds willen...![]()
Dat was best erg ja..quote:Op woensdag 27 april 2011 16:14 schreef beequeen het volgende:
Ze hebben het over Jade Goody. Wat een attention whore was dat zeg.
Truth hurts, no offense!quote:
Ik vind ze helemaal niet zo leuk samen.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:14 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Ik vind ze leuk samen beter dan die andere stelletjes die we hadden sorry
Dit dus.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik vind ze helemaal niet zo leuk samen.
Ik denk dat ze zich aan elkaar proberen op te trekken voor het spel.
Ik denk dat die wandeling met boedha op het strand er misschien wel van gaat komen maar dan niet als stelletje.
Ik denk dat ze dikke vrienden met elkaar kunnen zijn, maar ik denk geen liefde
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:16 schreef MargrietV het volgende:
wo 27 apr 2011, 15:36
Hevige spanning in Secret Story van onze redactie
AMSTERDAM - Sinds de nominaties van dinsdag is de spanning om te snijden in het Secret Story-huis.
Monique moest drie medebewoners op de nominatielijst zetten, dit werden Karim, Gerard en Joanna. Nadat zij dit te horen kregen werden ze bijeengeroepen door de Stem. Hun missie: een brief schrijven naar het thuisfront van de medebewoners waarin wordt uitgelegd waarom de betreffende bewoner een finaleplaats verdient.
Aan Karim de taak om een brief te schrijven aan het thuisfront van Monique. Hij wilde hier echter niks van weten en uitte zijn woede op de blondine, die opnieuw in tranen uitbarstte. Phillip sprong meteen in de bres om Monique te verdedigen, wat als klap op de vuurpijl weer leidde tot grote ergernis bij zijn vriendinnetje Joanna.
Nu de finale dichterbij komt lijkt de sfeer in het huis te zijn gedaald tot een dieptepunt
Die was ook racistisch enzo he?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:14 schreef beequeen het volgende:
Ze hebben het over Jade Goody. Wat een attention whore was dat zeg.
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:16 schreef MargrietV het volgende:
wo 27 apr 2011, 15:36
Hevige spanning in Secret Story van onze redactie
AMSTERDAM - Sinds de nominaties van dinsdag is de spanning om te snijden in het Secret Story-huis.
Monique moest drie medebewoners op de nominatielijst zetten, dit werden Karim, Gerard en Joanna. Nadat zij dit te horen kregen werden ze bijeengeroepen door de Stem. Hun missie: een brief schrijven naar het thuisfront van de medebewoners waarin wordt uitgelegd waarom de betreffende bewoner een finaleplaats verdient.
Aan Karim de taak om een brief te schrijven aan het thuisfront van Monique. Hij wilde hier echter niks van weten en uitte zijn woede op de blondine, die opnieuw in tranen uitbarstte. Phillip sprong meteen in de bres om Monique te verdedigen, wat als klap op de vuurpijl weer leidde tot grote ergernis bij zijn vriendinnetje Joanna.
Nu de finale dichterbij komt lijkt de sfeer in het huis te zijn gedaald tot een dieptepunt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |