Ja volgens mij snapt niemand het meerquote:Op woensdag 27 april 2011 16:47 schreef flintekind het volgende:
Ik volg deze discussie nu een dag maar snap er nog steeds geen ruk van, wat is nu eigenlijk het probleem??
geen medelijden..doet ie allemaal zelf~~~hij wil zo graag in de finale..hoe dan ook..nou..ga dan ook op de blaren zitten....zijn broer zei al dattie op kleine slanke meisjes valt..en mo gooit de gleuf sneller open als jo en doet niet zo moeilijk.....quote:Op woensdag 27 april 2011 16:46 schreef Toverheks het volgende:
heb toch een beetje medelijden met Flip Flapdrol je zal toch je hele leven aan die griet vastgeplakt zitten
darom stonk het zo met post weg brengen in haarlem...zo een ranzig bedwansengeurtjequote:Op woensdag 27 april 2011 16:30 schreef muzas het volgende:
Ik zag laura vanmiddag trouwens in hoofddorp
nou vind ik niet raar dat ze dat zegt.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:48 schreef Roguee het volgende:
[..]
Dat flip te weinig aandacht geeft aan Jo in haar mogelijk laatste dagen. Telkens als mo huilt (5 a 6 keer per dag) gaat hij haar troosten, dat vindt Jo op dit moment gewoon te veel.
Ik heb wel het gevoel dat we op de één of andere manier in het ootje worden genomenquote:
Ja en ze kan het niet meer, ze heeft al zoveel shit over zich heen gehad. Goh dat hoorde ik vorige week voor de mogelijke exit ook al.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:49 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou vind ik niet raar dat ze dat zegt.
Wel valt me op dat ze nu al 2 keer gezegd heeft naar huis te willen (goh echo van mo)
Al 11 weken langquote:Op woensdag 27 april 2011 16:49 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ik heb wel het gevoel dat we op de één of andere manier in het ootje worden genomen
Ja ze probeert hem nu weer aan zich te binden joh, vrouwen zijn zo voorspelbaarquote:Op woensdag 27 april 2011 16:50 schreef MartineLongchamp het volgende:
Het lijkt toch dat ze iets dichter tot elkaar komen.
Ja ze praten nu in iedergeval een beetje normaal met elkaarquote:Op woensdag 27 april 2011 16:50 schreef MartineLongchamp het volgende:
Nergens voor nodig, ik geniet hier meer van dan dat kleffe gedoe!quote:Op woensdag 27 april 2011 16:50 schreef MartineLongchamp het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |