Doe niet zo raar...quote:Op woensdag 27 april 2011 16:52 schreef Stability het volgende:
zenden ze dat op tv ook ff uit: ik wil graag naar huis toe, zei ze net !
Jo gaat niet naar huis denk ik. Die zorgt al de hele dag voor dramaquote:Op woensdag 27 april 2011 16:52 schreef Chuckster het volgende:
Het gaat een interessante dag worden morgen:
[ afbeelding ]
mooi ! veel breezertjes die misschien kijken hahahaquote:
Omg, ze heeft het verkeerde script doorgelezen...quote:Op woensdag 27 april 2011 16:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu gaat ze het script van Mo ook nog eens gebruiken: "Ik hoop dat ik naar huis ga, ik wil hier niet meer blijven..."
ja he? grrrrrrrrquote:Op woensdag 27 april 2011 16:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Doe niet zo raar...![]()
Alleen happy peppy dingen van haar in de Jo-Show he.
Ja, denk dat ze weer effe verse input uit de kamer moet krijgenquote:Op woensdag 27 april 2011 16:53 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Volgens mij weet ze niet meer wat ze moet zeggen
Ja en als dit in de daily komt dan word wel even duidelijk gemaakt dat het allemaal Flips schuld is hoor!quote:
Gerard gaat er uit...quote:Op woensdag 27 april 2011 16:52 schreef Chuckster het volgende:
Het gaat een interessante dag worden morgen:
[ afbeelding ]
hahaha kreeg er een flashback van....dat deed ik in de studio toen bij BB toen ze die mankpoot rob zo ophemelden...kreeg ik gelijk de mic voor mn muil geschovenquote:Op woensdag 27 april 2011 16:53 schreef Roguee het volgende:
Ik ga morgen heel hard boe roepen door de studio als GERAAARD er uit moet
En van Mo he, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:54 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja en als dit in de daily komt dan word wel even duidelijk gemaakt dat het allemaal Flips schuld is hoor!
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:54 schreef Toverheks het volgende:
Wil Beppie naar de KVDW komen.....................en je draaiboek eens goed lezen
absoluutquote:Op woensdag 27 april 2011 16:54 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja en als dit in de daily komt dan word wel even duidelijk gemaakt dat het allemaal Flips schuld is hoor!
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:55 schreef MartineLongchamp het volgende:
Oke, t-shirts maken net als voor Sophie als Jo zo nodig naar huis wil.
Ok ik heb me zojuist bedacht!quote:Op woensdag 27 april 2011 16:55 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha kreeg er een flashback van....dat deed ik in de studio toen bij BB toen ze die mankpoot rob zo ophemelden...kreeg ik gelijk de mic voor mn muil geschoven
hahaha maar ik heb toen wel mn zegje gedaan op tv hahaha het was livequote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:56 schreef beequeen het volgende:
Vergelijkt Flip zijn nietbestaande relatie nou met Geer en Fenneke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |