Dat is precies wat haar beloofd is. En mo denkt, ik heb het straks voor elkaar, ik heb maik, ik heb die ton of op z'n minst mijn kluisgeld en ik word geholpen met met acteercarrière!quote:Op woensdag 27 april 2011 15:08 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Eensch! Bart zag wél in dat zo'n RLS en 10.000 euro niet opwegen tegen de nadelen van het niet jezelf kunnen zijn op nationale TV. Wat Monique daar houdt ? Kan me niet anders voorstellen dat dat ze voorgehouden is dat iets dergelijks als haar acteercarriere een boost zou kunnen krijgen als ze Alphons te vriend houdt..Kwestie van prioriteiten...
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:19 schreef Urb het volgende:
Nieuwe "kijkcyfer-kanon-balkje" op de 24/7 kanalen.![]()
" Niemand is meer zeker van zijn kluisinhoud: de komende 24 uur kunnen de bewoners elkaars kluizen afpakken. "![]()
Lekker logisch spelletje dat het geheimen raden voor geld principe nog maar weer eens helemaal onderuit haalt.![]()
Ja ze heeft de hoofdprijs al gewonnen.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:20 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is precies wat haar beloofd is. En mo denkt, ik heb het straks voor elkaar, ik heb maik, ik heb die ton of op z'n minst mijn kluisgeld en ik word geholpen met met acteercarrière!
Die gaat zó van een kouwe kermis thuis komen.
+1quote:Op woensdag 27 april 2011 15:11 schreef marky het volgende:
[..]
Wij mogen wel een mening over hun hebben maar hun niet over ons? Vreemd toch?
Wat hij neertypt is in nog geen vergelijk want men hier over de bewoners schrijft. Koekje van eigen deeg lijkt mij.
En let op, Karim of Gerard krijgt de grootste kluis en moet dan donderdag t huis verlaten. De manier om geld te besparen.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:19 schreef Urb het volgende:
Nieuwe "kijkcyfer-kanon-balkje" op de 24/7 kanalen.![]()
" Niemand is meer zeker van zijn kluisinhoud: de komende 24 uur kunnen de bewoners elkaars kluizen afpakken. "![]()
Lekker logisch spelletje dat het geheimen raden voor geld principe nog maar weer eens helemaal onderuit haalt.![]()
Dit.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:24 schreef Wazigwijfke het volgende:
Wat is Jo aan het maken? Afscheidsbloemstuk voor Mo? En Karim mag er van mij wel uit.....Iemand zo naief als hij past niet in zo'n programma.
Wie had dat nog meer?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ze heeft de hoofdprijs al gewonnen.
linkje naar filmpjes ? :$quote:Op woensdag 27 april 2011 15:26 schreef Diamonds28 het volgende:
Net even de filmpjes gekeken van de ruzie gisteren maar echt vet RESPECT voor Karim en Joanna
die zeggen nu eindelijk eens hoe wij er ook al over denken van Mo iedereen moet leiden om dat gejank van Mo en zo bracht Jo en gisteren ook en flip en sharon Mo maar steunen
oh wat oprecht is Jo gisteren geweest
Alleen zo jammer
wat ik dan nu weer niet snap is dat Karim nu zit te schaaken met Mohuilbalk en dat jo ook weer lult met der
met mij hadden ze toch echt een slechte gehad in dat huis
ik had der echt doodgenegeerd.
En mo maar alles weer zo lullen dat het in der straatje past
ik ben der echt zat !!!!![]()
![]()
Ik ook.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:26 schreef Diamonds28 het volgende:
Net even de filmpjes gekeken van de ruzie gisteren maar echt vet RESPECT voor Karim en Joanna
die zeggen nu eindelijk eens hoe wij er ook al over denken van Mo iedereen moet leiden om dat gejank van Mo en zo bracht Jo en gisteren ook en flip en sharon Mo maar steunen
Alleen zo jammer
wat ik dan nu weer niet snap is dat Karim nu zit te schaaken met Mohuilbalk en dat jo ook weer lult met der
![]()
Yep, het hele toneelstuk is voorbij en alles is ineens weer pais en vree.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:26 schreef Diamonds28 het volgende:
Alleen zo jammer
![]()
Ik ook. Ik kan dat mens niet meer horen en zien. Als ik in het huis zat had ik allang bonje gehad met Mo. Ik snap ook niet wat Maik in haar ziet. Zijn leven is voorbij als Monique terug in Nederland is. Zij gaat hem continu controleren wat hij doet.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:26 schreef Diamonds28 het volgende:
Alleen zo jammer
![]()
Nou moet zeggen die is ook blind wat MO betreft hoor hoe dom ben je kom op zegquote:Op woensdag 27 april 2011 15:28 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
in het filmhoekje en dan joanna draait door en karim word boos
en dan nog, wat kan haar het nou schelen hoe wij over haar denken?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:29 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Mo zou wel schrikken van de negatieve reactie's over haar op internet als ze eruit komt denk ik.
Maar ach, beetje relativeren en het valt wel weer mee. Hooguit 180.000 mensen vinden haar niet leuk en de overige 16.503.285 mensen kent haar niet eens. Dat is wel weer een voordeel van extreem lage kijkcijfers.
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:29 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Mo zou wel schrikken van de negatieve reactie's over haar op internet als ze eruit komt denk ik.
Maar ach, beetje relativeren en het valt wel weer mee. Hooguit 180.000 mensen vinden haar niet leuk en de overige 16.503.285 mensen kent haar niet eens. Dat is wel weer een voordeel van extreem lage kijkcijfers.
JoJo oprecht ?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:26 schreef Diamonds28 het volgende:
Alleen zo jammer
![]()
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:28 schreef speedy133 het volgende:
Ik kan die mo der bloed wel zuipen![]()
Eruit met dat secreet ......
Kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 27 april 2011 15:31 schreef Blackprinces het volgende:
sharon vind t niet leuk om flip en jo zo tegenover elkaar te zien
Dit is trouwens ook psies wat ze willen, Mo die veel-besproken is, kan het niet goedschiks, dan maar kwaadschiks. Alles voor de brood-nodige "buzz"quote:Op woensdag 27 april 2011 15:26 schreef Diamonds28 het volgende:
Alleen zo jammer
![]()
ze worden gewoon gebruikt.....quote:Op woensdag 27 april 2011 15:31 schreef Urb het volgende:
[..]
Dit is trouwens ook psies wat ze willen, Mo die veel-besproken is, kan het niet goedschiks, dan maar kwaadschiks. Alles voor de brood-nodige "buzz"
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:20 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is precies wat haar beloofd is. En mo denkt, ik heb het straks voor elkaar, ik heb maik, ik heb die ton of op z'n minst mijn kluisgeld en ik word geholpen met met acteercarrière!
Die gaat zó van een kouwe kermis thuis komen.
Nou ze hield der eigen niet echt in ook vond ikquote:Op woensdag 27 april 2011 15:30 schreef bull1966 het volgende:
[..]
JoJo oprecht ?
dan had ze gelijk Mo erop aangesproken toen die naar buiten kwam
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:32 schreef Blackprinces het volgende:
flip is niet goed
Jo is klaar met verdriet van mo hij niet...
Psies, Mo & Jo zijn beiden totaal niet oprecht, altijd achter iemands rug lullen en nooit zonder hulp iemand de waarheid durven zeggen. Joanna heeft gister heel slim Karim voor z'n karretje gespannen, maar alleen had ze het niet gekunt. En nu doen ze ineens weer poeslief tegen elkaar en is Flip de zondebok.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:30 schreef bull1966 het volgende:
[..]
JoJo oprecht ?
dan had ze gelijk Mo erop aangesproken toen die naar buiten kwam
was toneelquote:Op woensdag 27 april 2011 15:32 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
Nou ze hield der eigen niet echt in ook vond ik
maar alleen niet recht in mo's gezichtquote:Op woensdag 27 april 2011 15:32 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
Nou ze hield der eigen niet echt in ook vond ik
Keith Bakker?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Tijd voor een goede coach in het huis voor ná de RLS ....
dat dusquote:Op woensdag 27 april 2011 15:34 schreef danilel het volgende:
[..]
maar alleen niet recht in mo's gezicht
ben er weerquote:
Ja omdat "verdenking seksueel misbruik"quote:Op woensdag 27 april 2011 15:35 schreef Stability het volgende:
[..]
ben er weer![]()
die zit toch vast sinds eergisteren?
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja omdat "verdenking seksueel misbruik"![]()
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:37 schreef beequeen het volgende:
Geer wil vuiniszakken en zegt tegen Djoon: Jij hebt goeie connecties achter, misschien kun jij het regelen.
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:37 schreef beequeen het volgende:
Geer wil vuiniszakken en zegt tegen Djoon: Jij hebt goeie connecties achter, misschien kun jij het regelen.
lachen , he, gerard geeft sneer op sneer op sneer aan joquote:Op woensdag 27 april 2011 15:37 schreef beequeen het volgende:
Hij zal wel weten dat hij er donderdag uitvliegtquote:Op woensdag 27 april 2011 15:37 schreef Stability het volgende:
[..]
lachen , he, gerard geeft sneer op sneer op sneer aan jo
Dream on.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:38 schreef Wazigwijfke het volgende:
Hij zal wel weten dat hij er donderdag uitvliegt
preciesquote:Op woensdag 27 april 2011 15:40 schreef Day het volgende:
Ik kan met Flip meekomen, maar ook echt met jo. Ik heb hem namelijk nog geen poging zien of horen doen, om zich te verplaatsen hoe dit voor Jo of voor gerard en Karim moet voelen. Alles draait bij hem om Mo's verdriet.
Dat bedoelde Karim ook gisteravond tegen hem toen hij tegen Flip uit viel dat het om 'begrip' ging.
Waarom? Gerard is mijn favoriet maar ik mag toch wel sterk het gevoel hebben dat hij eruit gaat donderdag?quote:
Sorry maar even voor de duidelijkheid, zou je niet willen generaliseren, jouw mening is jou mening, maar niet de mening van iedereen, in ieder geval niet de mijne!!!!quote:Op woensdag 27 april 2011 15:26 schreef Diamonds28 het volgende:
Alleen zo jammer
![]()
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:38 schreef Stability het volgende:
er is niet veel op de streams te beleven he? ik ben wat tegen gekomen van de ouders van segredo ....echt ,dit moeten jullie ff zien....je lacht je rot !!!
ze schrijft toch ook haar meningquote:Op woensdag 27 april 2011 15:41 schreef kreta2010 het volgende:
[..]
Sorry maar even voor de duidelijkheid, zou je niet willen generaliseren, jouw mening is jou mening, maar niet de mening van iedereen, in ieder geval niet de mijne!!!!
Veel mensen vergeten met hun posts dat er ook andere meningen zijn!!!!!!!
denkt jo hequote:Op woensdag 27 april 2011 15:42 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja nu zou hun ruzie zogenaamd wel eens een missie geweest kunnen zijn.![]()
ik zeg toch niet dat jullie er zo over moeten denken geef alleen aan wat ik gezien heb en dat ik er daar gelijk in geef en ook karimquote:Op woensdag 27 april 2011 15:41 schreef kreta2010 het volgende:
[..]
Sorry maar even voor de duidelijkheid, zou je niet willen generaliseren, jouw mening is jou mening, maar niet de mening van iedereen, in ieder geval niet de mijne!!!!
Veel mensen vergeten met hun posts dat er ook andere meningen zijn!!!!!!!
Ik geloof daar niks van, ik denk Karim. We shall see.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:41 schreef Wazigwijfke het volgende:
Waarom? Gerard is mijn favoriet maar ik mag toch wel sterk het gevoel hebben dat hij eruit gaat donderdag?
quote:
Wij zien niet wat er achter de schermen gebeurd . In de kvdw kan van alles worden gezegd en gedreigd.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:01 schreef Day het volgende:
Ik begrijp Guido's post overigens wel net, maar hij vergeet dat je altijd kan kiezen!
Je hoeft je niet te laten gebruiken, je kan ze altijd een dikke middelvinger geven (zie Bart van DGK). Maar er zijn altijd mensen die bereid zijn heel ver te gaan voor eigen gewin. En het moment dat ze merken dat ze eigenlijk gewoon gebruik zijn, gaan mekkeren dat het aan hunnie ligt.
Het geintje betrof de huisvrouwen opmerking.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:12 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Hij komt eerst excuus aanbieden dat het een geintje was, niet zo bedoelt enz enz. Gaat daarna gewoon door.
Ik ga mo echt geen excuus aanbieden om vervolgens weer over haar te zeiken
Da's waar daar heb je een puntquote:Op woensdag 27 april 2011 15:44 schreef marky het volgende:
Het geintje betrof de huisvrouwen opmerking.
Wat voor kar met shit hij vervolgens over zich heen krijgt als hij anders denkt over Mo dan men hier doet met de desbetreffende opmerking naar zijn hoofd geslingerd erbij is toch echt nog mild in vergelijk wat men hier schrijft.
Die ken ik al, leuk!!!quote:Op woensdag 27 april 2011 15:38 schreef Stability het volgende:
er is niet veel op de streams te beleven he? ik ben wat tegen gekomen van de ouders van segredo ....echt ,dit moeten jullie ff zien....je lacht je rot !!!
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Da's waar daar heb je een punt
oh...ik lag echt dubbel net van het lachenquote:
Eens.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:44 schreef marky het volgende:
Cossen gaan veel te snel ik moet ook nog gewoon werken tussendoor ja
[..]
Wij zien niet wat er achter de schermen gebeurd . In de kvdw kan van alles worden gezegd en gedreigd.
[..]
Het geintje betrof de huisvrouwen opmerking.
Wat voor kar met shit hij vervolgens over zich heen krijgt als hij anders denkt over Mo dan men hier doet met de desbetreffende opmerking naar zijn hoofd geslingerd erbij.
...........quote:Op woensdag 27 april 2011 15:47 schreef Candyfreak het volgende:
Jane zonder Tarzan
27 april om 15.26
Joanna heeft weer creatieve kriebels.
De blondine lost haar problemen vaak op bijzondere wijze op. Soms doet ze het door het schoonmaken van een doucheputje, de andere keer maakt ze een kledingstuk van een vuilniszak. Dit keer is ze in een kledingontwerpbui. Met bladeren probeert een nieuw jungle kostuum te maken. Nu moet ze Philip nog overhalen om zijn blauwe speedo in te ruilen voor een leren mannenslip.
![]()
dat gepruts was dus een kostuumquote:Op woensdag 27 april 2011 15:47 schreef Candyfreak het volgende:
Jane zonder Tarzan
27 april om 15.26
De blondine lost haar problemen vaak op bijzondere wijze op. Soms doet ze het door het schoonmaken van een doucheputje, de andere keer maakt ze een kledingstuk van een vuilniszak. Dit keer is ze in een kledingontwerpbui. Met bladeren probeert een nieuw jungle kostuum te maken. Nu moet ze Philip nog overhalen om zijn blauwe speedo in te ruilen voor een leren mannenslip.
![]()
[quote]quote:Op woensdag 27 april 2011 15:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ze schrijft toch ook haar mening
Dat zegt hij volgens mij ook iedere dag.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:46 schreef Urb het volgende:
Gerard " Ik verwacht wel dat het mooi weer is in Nederland.. "
![]()
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:47 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja waarom niet, als ik ongelijk heb geef ik dat toe.
Jo en flip mokken beide nog steeds
Aan me zolen!quote:Op woensdag 27 april 2011 15:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Tijd voor een goede coach in het huis voor ná de RLS ....
Ze lopen weer vooruit op het scriptquote:Op woensdag 27 april 2011 15:49 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
dat gepruts was dus een kostuum![]()
Weten ze wel dat ze bonje hebben daar?
dan niet te druk om maken.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:49 schreef kreta2010 het volgende:
[..]
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 27 april 2011 15:26 schreef Diamonds28 het volgende:
Alleen zo jammer
Helaas leest niet iedereen goed wat er wordt geschreven!!!!
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:47 schreef Candyfreak het volgende:
Jane zonder Tarzan
27 april om 15.26
![]()
We zien inderdaad niet alles, maar er wordt wel heel veel losgelaten door de bewoners zelf (Mo heeft het gewoon zo gezegd gisteravond). Plus dit is niet de 1e RLS. Vandaar ook mijn verbazing over de verontwaardiging van bvb Guido. Wat hadden ze nou gedacht? We gaan even mooi zitten wezen in een huis en halen een ton binnen? Beetje naief dan!quote:Op woensdag 27 april 2011 15:44 schreef marky het volgende:
Cossen gaan veel te snel ik moet ook nog gewoon werken tussendoor ja
[..]
Wij zien niet wat er achter de schermen gebeurd . In de kvdw kan van alles worden gezegd en gedreigd.
Alweer wordt er voor iedereen gesproken, mensen blijf toch eens bij jezelf, iedereen heeft een EIGEN mening, ik wil de mening van anderen niet opgelegd krijgenquote:Op woensdag 27 april 2011 15:49 schreef patrick37 het volgende:
ongelofelijk,ik heb net het filmpje gekeken dat karim mo confronteert
als karim wegloopt,laten philip en sharon blijken dat ze het niet eens zijn met karim
nee,dat begrijp ik,zij heeft jullie gespaard van nominatie
maar wat zegt karim nu eigenlijk?
hij zegt:ik wil geen brief schrijven aan je moeder dat ik je graag in de finale zie,terwijl je al weken loopt te janken dat je naar huis wilt
wat miszegt karim daar mee?
HELEMAAL NIETS!!!!!
hij zegt wat wij allemaal allang denken
Voorlopig loopt Flip nog in Maiks zwembroek...geeft Mo een vertrouwd gevoel.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:47 schreef Candyfreak het volgende:
Jane zonder Tarzan
27 april om 15.26
![]()
nou lees daar dan overheen en trek je eigen conclusiequote:Op woensdag 27 april 2011 15:51 schreef kreta2010 het volgende:
[..]
Alweer wordt er voor iedereen gesproken, mensen blijf toch eens bij jezelf, iedereen heeft een EIGEN mening, ik wil de mening van anderen niet opgelegd krijgen
dat dus, barst losquote:Op woensdag 27 april 2011 15:53 schreef patrick37 het volgende:
he kreta,vertel eens hoe jij het ziet dan?
ja die conclusie trek ik zeker!!quote:Op woensdag 27 april 2011 15:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou lees daar dan overheen en trek je eigen conclusie
mijn conclusie, je bent geen jo fanquote:Op woensdag 27 april 2011 15:53 schreef kreta2010 het volgende:
[..]
ja die conclusie trek ik zeker!!
Maar vind het jammer hoe iedereen meent voor een ander te praten, haha lijkt Joan wel die Phil ook in alles haar mening wil opleggen!
Ben jij een Jo fan BP ?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:54 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
mijn conclusie, je bent geen jo fan
Ho ho! Niet iedereen.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:53 schreef kreta2010 het volgende:
[..]
ja die conclusie trek ik zeker!!
Maar vind het jammer hoe iedereen meent voor een ander te praten, haha lijkt Joan wel die Phil ook in alles haar mening wil opleggen!
Je hebt je lesje wel geleerd hè?quote:
quote:
ben benieuwd of ze vanaaf nog wat leuks gaan doenquote:Op woensdag 27 april 2011 15:57 schreef koffieleutjuh het volgende:
Wat zijn ze saai ken er niet een leuke stook missie in nu
Heul niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:51 schreef kreta2010 het volgende:
[..]
Alweer wordt er voor iedereen gesproken, mensen blijf toch eens bij jezelf, iedereen heeft een EIGEN mening, ik wil de mening van anderen niet opgelegd krijgen
Inderdaad. Er moet actie in de tent.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:57 schreef koffieleutjuh het volgende:
Wat zijn ze saai ken er niet een leuke stook missie in nu
dan nog zien ze het daar niet inquote:Op woensdag 27 april 2011 15:59 schreef Ytsmi het volgende:
Ze mogen wel wat filmpjes van Mo haar gemanupuleer er in gooien
wat denk jij er moet echt even een bommetje in want uit zich zelf gaan ze niet meer rellenquote:Op woensdag 27 april 2011 15:58 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ben benieuwd of ze vanaaf nog wat leuks gaan doen
Ik vond het bij DGK best lachen, ook omdat Claire binnen zat, en wat kennissen bij de FEBO. Maar hier zou ik m'n handen niet aan branden, neequote:
ja even voor de verandering en een polletje waar ze onderaan staatquote:Op woensdag 27 april 2011 15:59 schreef Ytsmi het volgende:
Denk dat het vanavond spontaan wel weer over is.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:59 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
wat denk jij er moet echt even een bommetje in want uit zich zelf gaan ze niet meer rellen
Aan wie/wat niet?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:00 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik vond het bij DGK best lachen, ook omdat Claire binnen zat, en wat kennissen bij de FEBO. Maar hier zou ik m'n handen niet aan branden, nee
Lijkt me strak planquote:Op woensdag 27 april 2011 16:01 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
ja even voor de verandering en een polletje waar ze onderaan staat
fiel heeft ze juist afgegooid, ziet eindelijk wat ie zelf wil zienquote:Op woensdag 27 april 2011 16:00 schreef Ytsmi het volgende:
nee vooral Fiel loopt met oogkleppen voor
Ik bedoel qua Moquote:Op woensdag 27 april 2011 16:02 schreef danilel het volgende:
[..]
fiel heeft ze juist afgegooid, ziet eindelijk wat ie zelf wil zien
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:59 schreef Ytsmi het volgende:
Nope, hopeless case!quote:
flip en jo mogen samen sushi eten wil wel dat het weer vriendjes worden hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 16:01 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Denk dat het vanavond spontaan wel weer over is.
Beetje drank....
Oh nee....drank....mo janken en flip troosten.
Nee komt niet meer goed denk ik
en dan weet jo genoeg, zei ze gisteren zelf al....quote:Op woensdag 27 april 2011 16:03 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
flip en jo mogen samen sushi eten wil wel dat het weer vriendjes worden hoor
alleen jammer dat hij het niet goed zietquote:Op woensdag 27 april 2011 16:02 schreef danilel het volgende:
[..]
fiel heeft ze juist afgegooid, ziet eindelijk wat ie zelf wil zien
Zolang mo haar zielige smoel niet laat zien zal het wellicht nog goed komenquote:Op woensdag 27 april 2011 16:03 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
flip en jo mogen samen sushi eten wil wel dat het weer vriendjes worden hoor
Mijn conclusie haha,quote:
is jouw mening, en dat magquote:Op woensdag 27 april 2011 16:04 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
alleen jammer dat hij het niet goed ziet
Is Sec niet voorzichtig genoeg geweestquote:
en is precies de reden dat ik rls kijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:05 schreef kreta2010 het volgende:
[..]
Mijn conclusie haha,
nou dat ik met plezier kijk hoe mensen onder en met elkaar communiceren.
Hier op het forum als in het huis.
Ik vind het prachtig hoe eerst iemand wordt verafguisd en dan weer wordt geadoreerd.
VB
De eerste dagen vond ik Gerard verschrikkelijk met zijn aanwezigheid, nu vind ik hem geweldig, slim, sluw, eigen mening, niet bang enz.
Zo zie ik eigenlijk iedereen daar in het huis.
Jo en Mo doen niet qua drama voor elkaar onder, wat heeft Jo niet gejankt , hoeveel commentaar was hier over de invloed van DE Stem, Ma enz.Wat een drama tijdens de boeien en zo kan ik doorgaan.
Iedereen speelt het spel op zijn manier, leuk, vervelend, saai enz.
Dat facineert me, ik vind het leuk om te kijken als er bonje is in de tent en dat heeft de Programmamaker veroorzaakt. Niet Moniek, maar je ziet dat het toch op haar wordt afgeschoven, jo geeft zelf aan als Mo men niet had genomineerd, dan.........................maar Mo moest gisteravond wel kiezen van haar en Phil, terwijl Mo niet wilde enz...dit wekt dus weer reacties op.
Zo kan ik doorgaan, dat ging zo bij BB, de Kooi, men wil geld in de la en dat gaat ten koste van alles en iedereen, helaas heeft iedereen daar voor getekend en ze moeten zich houden aan de touwtjes van de stem.
Beetje duidelijker hoe ik het zie? Ik vind het fascinerend en hoe meer tegen alles wordt getrapt door mensen in t huis en op fora, des te meer voer hebben ze daar en dat vind ik leuk.
Nee maar ik heb wel het idee dat er toch ook een bepaalde druk wordt uitgeoefend op de deelnemers die men zelf niet verwacht had. Hoe dan ook als jij je opgeeft verwacht je een eerlijke kans om je ding te doen. Dat er wat gedaan wordt om het niet saai te maken ok maar als en op een vervelende manier druk wordt uitgeoefend wordt het denk ik toch lastiger. Zowel Mo als Guido destijds hebben daar al eens blijk van gegeven dat ze zich in een bepaalde richting gedrukt voelde en dat kan op het moment zelf dan nog niet eens zo opvallen maar achteraf wel naar boven komen.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:51 schreef Day het volgende:
[..]
We zien inderdaad niet alles, maar er wordt wel heel veel losgelaten door de bewoners zelf (Mo heeft het gewoon zo gezegd gisteravond). Plus dit is niet de 1e RLS. Vandaar ook mijn verbazing over de verontwaardiging van bvb Guido. Wat hadden ze nou gedacht? We gaan even mooi zitten wezen in een huis en halen een ton binnen? Beetje naief dan!
Haha eigenlijk ben ik fan van niemand.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:54 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
mijn conclusie, je bent geen jo fan
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:07 schreef marky het volgende:
[..]
Nee maar ik heb wel het idee dat er toch ook een bepaalde druk wordt uitgeoefend op de deelnemers die men zelf niet verwacht had. Hoe dan ook als jij je opgeeft verwacht je een eerlijke kans om je ding te doen. Dat er wat gedaan wordt om het niet saai te maken ok maar als en op een vervelende manier druk wordt uitgeoefend wordt het denk ik toch lastiger. Zowel Mo als Guido destijds hebben daar al eens blijk van gegeven dat ze zich in een bepaalde richting gedrukt voelde en dat kan op het moment zelf dan nog niet eens zo opvallen maar achteraf wel naar boven komen.
Als Mo nu zegt dat ze van binnen kapot gemaakt is dan vind ik dat eigenlijk heel erg. Let wel iedereen heeft een eigen level van kapot zijn daar geef ik geen oordeel over.
niet de mijnequote:Op woensdag 27 april 2011 16:07 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
nah das toch iedereen zn mening
ik vind karim niet echt stabiel.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:07 schreef kreta2010 het volgende:
[..]
Haha eigenlijk ben ik fan van niemand.
Vind echter dat Karim de meest stabiele speler is tot gisteren en dat vind ik jammer.
Op dit moment vind ik het super dat Philip niet de les laat lezen door Joanna
quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:07 schreef marky het volgende:
[..]
Nee maar ik heb wel het idee dat er toch ook een bepaalde druk wordt uitgeoefend op de deelnemers die men zelf niet verwacht had. Hoe dan ook als jij je opgeeft verwacht je een eerlijke kans om je ding te doen. Dat er wat gedaan wordt om het niet saai te maken ok maar als en op een vervelende manier druk wordt uitgeoefend wordt het denk ik toch lastiger. Zowel Mo als Guido destijds hebben daar al eens blijk van gegeven dat ze zich in een bepaalde richting gedrukt voelde en dat kan op het moment zelf dan nog niet eens zo opvallen maar achteraf wel naar boven komen.
Als Mo nu zegt dat ze van binnen kapot gemaakt is dan vind ik dat eigenlijk heel erg. Let wel iedereen heeft een eigen level van kapot zijn daar geef ik geen oordeel over.
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:09 schreef danilel het volgende:
[..]
pas op ze is helderziend, ze ziet dus alles
Ik hoop dat hij er nog mee doorgaat en ook zeker niet weggejaagd is hier want hij heeft nog altijd een prettige eigen mening die ik zeer kan waarderen.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:56 schreef Roguee het volgende:
Zo ff paar cossen terug gelezenEn guido blijft lekker doorgaan op ze nieuwe twitter account
Maar dat hebben jullie vast al zelf gelezen
Zeg ik toch ook tot gisteravond!!quote:Op woensdag 27 april 2011 16:09 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik vind karim niet echt stabiel.
Eerst met mo klaar zijn gister en nu potje dammen
Vertel zie je nog love tussen flippie en joquote:Op woensdag 27 april 2011 16:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja net als ik alles zo duidelijk zie in mijn glazen bolletje
oh ja, ik ben een van de die moet beter leren lezenquote:Op woensdag 27 april 2011 16:12 schreef kreta2010 het volgende:
[..]
Zeg ik toch ook tot gisteravond!!
wil jij nou echt liefde zien tussen flip en jo?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:12 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Vertel zie je nog love tussen flippie en jo
We willen niet weten hoeveel bakvissen dit zelfs nu nog steeds willen...quote:Op woensdag 27 april 2011 16:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
wil jij nou echt liefde zien tussen flip en jo?
Ik vind ze leuk samen beter dan die andere stelletjes die we hadden sorryquote:Op woensdag 27 april 2011 16:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
wil jij nou echt liefde zien tussen flip en jo?
bakvisquote:Op woensdag 27 april 2011 16:14 schreef Urb het volgende:
[..]
We willen niet weten hoeveel bakvissen dit zelfs nu nog steeds willen...![]()
Dat was best erg ja..quote:Op woensdag 27 april 2011 16:14 schreef beequeen het volgende:
Ze hebben het over Jade Goody. Wat een attention whore was dat zeg.
Truth hurts, no offense!quote:
Ik vind ze helemaal niet zo leuk samen.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:14 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Ik vind ze leuk samen beter dan die andere stelletjes die we hadden sorry
Dit dus.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik vind ze helemaal niet zo leuk samen.
Ik denk dat ze zich aan elkaar proberen op te trekken voor het spel.
Ik denk dat die wandeling met boedha op het strand er misschien wel van gaat komen maar dan niet als stelletje.
Ik denk dat ze dikke vrienden met elkaar kunnen zijn, maar ik denk geen liefde
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:16 schreef MargrietV het volgende:
wo 27 apr 2011, 15:36
Hevige spanning in Secret Story van onze redactie
AMSTERDAM - Sinds de nominaties van dinsdag is de spanning om te snijden in het Secret Story-huis.
Monique moest drie medebewoners op de nominatielijst zetten, dit werden Karim, Gerard en Joanna. Nadat zij dit te horen kregen werden ze bijeengeroepen door de Stem. Hun missie: een brief schrijven naar het thuisfront van de medebewoners waarin wordt uitgelegd waarom de betreffende bewoner een finaleplaats verdient.
Aan Karim de taak om een brief te schrijven aan het thuisfront van Monique. Hij wilde hier echter niks van weten en uitte zijn woede op de blondine, die opnieuw in tranen uitbarstte. Phillip sprong meteen in de bres om Monique te verdedigen, wat als klap op de vuurpijl weer leidde tot grote ergernis bij zijn vriendinnetje Joanna.
Nu de finale dichterbij komt lijkt de sfeer in het huis te zijn gedaald tot een dieptepunt
Die was ook racistisch enzo he?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:14 schreef beequeen het volgende:
AMSTERDAM - Sinds de nominaties van dinsdag is de spanning om te snijden in het Secret Story-huis.
Monique moest drie medebewoners op de nominatielijst zetten, dit werden Karim, Gerard en Joanna. Nadat zij dit te horen kregen werden ze bijeengeroepen door de Stem. Hun missie: een brief schrijven naar het thuisfront van de medebewoners waarin wordt uitgelegd waarom de betreffende bewoner een finaleplaats verdient.
Aan Karim de taak om een brief te schrijven aan het thuisfront van Monique. Hij wilde hier echter niks van weten en uitte zijn woede op de blondine, die opnieuw in tranen uitbarstte. Phillip sprong meteen in de bres om Monique te verdedigen, wat als klap op de vuurpijl weer leidde tot grote ergernis bij zijn vriendinnetje Joanna.
Nu de finale dichterbij komt lijkt de sfeer in het huis te zijn gedaald tot een dieptepunt
die konden elkaar al, heb ook tijdje vermioeden gehad dat ze buiten ook een soort van relatie hebben iets zegt me Dennis is allemaal niet waar die bestaat niet eens. kan het allenmaal mis hebben maar toch??/quote:Op woensdag 27 april 2011 16:12 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Vertel zie je nog love tussen flippie en jo
Het feit dat het in de verleden tijd geschreven moet staan is eigenlijk heel erg.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:14 schreef beequeen het volgende:
Of Flip is Dennis....quote:Op woensdag 27 april 2011 16:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die konden elkaar al, heb ook tijdje vermioeden gehad dat ze buiten ook een soort van relatie hebben iets zegt me Dennis is allemaal niet waar die bestaat niet eens. kan het allenmaal mis hebben maar toch??/
Klopt! Maar Guido en Mo zijn er beide op hun eigen manier mee omgegaan. Van Guido werd sex met Laura verwacht, deed hij niet aan mee. Gevolg: hij werd getoneelhaakt.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:07 schreef marky het volgende:
[..]
Daar ging het toch ook allemaal om.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:18 schreef marky het volgende:
[..]
Het feit dat het in de verleden tijd geschreven moet staan is eigenlijk heel erg.
De aandacht heeft er wel voor gezorgd dat haar kinderen met goed geld achterblijven
dat dus aan ieder hangt een prijskaartje en sommige zijn in de opruimingquote:Op woensdag 27 april 2011 16:18 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt! Maar Guido en Mo zijn er beide op hun eigen manier mee omgegaan. Van Guido werd sex met Laura verwacht, deed hij niet aan mee. Gevolg: hij werd getoneelhaakt.
Van Mo werd hetzelfde verwacht, zij is er, met haar verliefde kop, in meegegaan. Dan moet ze dus niet achteraf klagen. Dat was nog steeds HAAR keuze.
Ze zijn allemaal getest, hoor. De 1 wat meer dan de andere, maar ze zijn allemaal aan de beurt geweest. En er zijn ook bewoners geweest die duidelijk hun grens hebben aangegeven. (Gerard en uiteindelijk zelfs Laura). Maar Mo's grens ligt of lag blijkbaar heel hoog.
Het draait uiteindelijk echt om: hoe ver ga ik en wat is voor mij belangrijk: mijn eigenwaarde of de zgn roem en het geld?
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:22 schreef Reksie1981 het volgende:
SST_Laura SST Laura
Pyjamafeest met mijn beste vriendinnetje @ my home! Slaap lekker allemaal.... #sstnl
15 hours ago
Exact.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:18 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt! Maar Guido en Mo zijn er beide op hun eigen manier mee omgegaan. Van Guido werd sex met Laura verwacht, deed hij niet aan mee. Gevolg: hij werd getoneelhaakt.
Van Mo werd hetzelfde verwacht, zij is er, met haar verliefde kop, in meegegaan. Dan moet ze dus niet achteraf klagen. Dat was nog steeds HAAR keuze.
Ze zijn allemaal getest, hoor. De 1 wat meer dan de andere, maar ze zijn allemaal aan de beurt geweest. En er zijn ook bewoners geweest die duidelijk hun grens hebben aangegeven. (Gerard en uiteindelijk zelfs Laura). Maar Mo's grens ligt of lag blijkbaar heel hoog.
Het draait uiteindelijk echt om: hoe ver ga ik en wat is voor mij belangrijk: mijn eigenwaarde of de zgn roem en het geld?
Zo jaquote:Op woensdag 27 april 2011 16:18 schreef Day het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:24 schreef chufi het volgende:
Mo krijgt heel vaak mondschimmel. Ik vraag me geneens meer af waarvan .. Run Maiki Run
Hoogbegaafd hè?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:22 schreef Nostalgist het volgende:
Mo, meningitis is écht iets anders hoor..... dat is hersenvliesontsteking...
guido's accountquote:Op woensdag 27 april 2011 16:25 schreef waxmask het volgende:
Lees zo wat over het twitteren van Guido...is daar een topic/hashtag/link van?
ja ik moet zo aardappels schillenquote:Op woensdag 27 april 2011 16:25 schreef Coos het volgende:
Jo gaat los op Flip.![]()
Maar kan ze niet wachten tot ik wat meer tijd heb.![]()
Vanavond laat of zo.
ik 3xquote:
Heir heir!quote:Op woensdag 27 april 2011 16:18 schreef Day het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs Maik's broekje aanquote:Op woensdag 27 april 2011 16:27 schreef Stability het volgende:
jo is gewoon jaloers op flip's aandacht voor mo
en flip voelt zich ook zoquote:
ja de hele week al...die broek loopt straks ook vanzelf wegquote:
JAA, mooi hè? Schaamteloos is ze. En nog vrolijk twitteren, dat vind ik eigenlijk het ergste. Dat niemand de moeite heeft gedaan haar de waarheid te laten zien of horen.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:22 schreef Reksie1981 het volgende:
SST_Laura SST Laura
Pyjamafeest met mijn beste vriendinnetje @ my home! Slaap lekker allemaal.... #sstnl
15 hours ago
Verticaal???quote:Op woensdag 27 april 2011 16:30 schreef muzas het volgende:
Ik zag laura vanmiddag trouwens in hoofddorp
Sliep ze?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:30 schreef muzas het volgende:
Wat moet ze in Hoofdorp?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:30 schreef muzas het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:31 schreef Urb het volgende:
Na 3 en een half jaar,
Gelukkig bij elkaar.
Gedumpt op TV,
En iedereen kijkt mee-hee.![]()
![]()
Heb je er ook een waarop ze haar glimlach amper kan verbergen?quote:
Ik ben mooier EN actieverquote:Op woensdag 27 april 2011 16:31 schreef muzas het volgende:
[..]
Neuj, maar 'tis wel een mooi meissie hoor... kanonne
vanavond om het goed te makenquote:Op woensdag 27 april 2011 16:31 schreef liqrich het volgende:
Seks is hier toch het probleem NEXT LEVEL
Alsjeblieft, ga je mond spoelen idioot. Je had die latten moeten breken..quote:Op woensdag 27 april 2011 16:31 schreef muzas het volgende:
[..]
Neuj, maar 'tis wel een mooi meissie hoor... kanonne
Ze doen allebei dom, door elkaar heenbleren, elkaar dingen vragen en dan vervolgens niet luisteren naar het antwoord.quote:
jaquote:Op woensdag 27 april 2011 16:32 schreef iBenny het volgende:
Jaloezie is het magische woord in deze discussie
ze was vast aan het slaapwandelen danquote:
Ga ff lekker iemand anders uitschelden ofzo.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:32 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Alsjeblieft, ga je mond spoelen idioot. Je had die latten moeten breken..
Maar hoe ligt die grens in deze omgeving hoe stevig sta je dan in je schoenen. We kunnen wel van iedereen verwachten dat het allemaal eigen keus en beslissing is maar niet iedereen is er tegen bestand. Guido kon het makkelijker weigeren want was niet verliefd maar kreeg wel de realitie check bij de terugkomst van Maik. Het kwartje viel. Bij Mo valt het kwartje nu pas de laatste weken. Ze had best door dat haar daden daar lastig waren dat heeft ze vaak genoeg geuit en ook steeds een verzoek om een bevestiging van thuis dat ze het goed doet en die nooit heeft gekregen op een manier die voor haar duidelijk was.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:18 schreef Day het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:32 schreef iBenny het volgende:
Jaloezie is het magische woord in deze discussie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |