Klopt! Maar Guido en Mo zijn er beide op hun eigen manier mee omgegaan. Van Guido werd sex met Laura verwacht, deed hij niet aan mee. Gevolg: hij werd getoneelhaakt.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:07 schreef marky het volgende:
[..]
Nee maar ik heb wel het idee dat er toch ook een bepaalde druk wordt uitgeoefend op de deelnemers die men zelf niet verwacht had. Hoe dan ook als jij je opgeeft verwacht je een eerlijke kans om je ding te doen. Dat er wat gedaan wordt om het niet saai te maken ok maar als en op een vervelende manier druk wordt uitgeoefend wordt het denk ik toch lastiger. Zowel Mo als Guido destijds hebben daar al eens blijk van gegeven dat ze zich in een bepaalde richting gedrukt voelde en dat kan op het moment zelf dan nog niet eens zo opvallen maar achteraf wel naar boven komen.
Als Mo nu zegt dat ze van binnen kapot gemaakt is dan vind ik dat eigenlijk heel erg. Let wel iedereen heeft een eigen level van kapot zijn daar geef ik geen oordeel over.
Daar ging het toch ook allemaal om.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:18 schreef marky het volgende:
[..]
Het feit dat het in de verleden tijd geschreven moet staan is eigenlijk heel erg.
De aandacht heeft er wel voor gezorgd dat haar kinderen met goed geld achterblijven
dat dus aan ieder hangt een prijskaartje en sommige zijn in de opruimingquote:Op woensdag 27 april 2011 16:18 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt! Maar Guido en Mo zijn er beide op hun eigen manier mee omgegaan. Van Guido werd sex met Laura verwacht, deed hij niet aan mee. Gevolg: hij werd getoneelhaakt.
Van Mo werd hetzelfde verwacht, zij is er, met haar verliefde kop, in meegegaan. Dan moet ze dus niet achteraf klagen. Dat was nog steeds HAAR keuze.
Ze zijn allemaal getest, hoor. De 1 wat meer dan de andere, maar ze zijn allemaal aan de beurt geweest. En er zijn ook bewoners geweest die duidelijk hun grens hebben aangegeven. (Gerard en uiteindelijk zelfs Laura). Maar Mo's grens ligt of lag blijkbaar heel hoog.
Het draait uiteindelijk echt om: hoe ver ga ik en wat is voor mij belangrijk: mijn eigenwaarde of de zgn roem en het geld?
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:22 schreef Reksie1981 het volgende:
SST_Laura SST Laura
Pyjamafeest met mijn beste vriendinnetje @ my home! Slaap lekker allemaal.... #sstnl
15 hours ago
Exact.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:18 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt! Maar Guido en Mo zijn er beide op hun eigen manier mee omgegaan. Van Guido werd sex met Laura verwacht, deed hij niet aan mee. Gevolg: hij werd getoneelhaakt.
Van Mo werd hetzelfde verwacht, zij is er, met haar verliefde kop, in meegegaan. Dan moet ze dus niet achteraf klagen. Dat was nog steeds HAAR keuze.
Ze zijn allemaal getest, hoor. De 1 wat meer dan de andere, maar ze zijn allemaal aan de beurt geweest. En er zijn ook bewoners geweest die duidelijk hun grens hebben aangegeven. (Gerard en uiteindelijk zelfs Laura). Maar Mo's grens ligt of lag blijkbaar heel hoog.
Het draait uiteindelijk echt om: hoe ver ga ik en wat is voor mij belangrijk: mijn eigenwaarde of de zgn roem en het geld?
Zo jaquote:Op woensdag 27 april 2011 16:18 schreef Day het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:24 schreef chufi het volgende:
Mo krijgt heel vaak mondschimmel. Ik vraag me geneens meer af waarvan .. Run Maiki Run
Hoogbegaafd hè?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:22 schreef Nostalgist het volgende:
Mo, meningitis is écht iets anders hoor..... dat is hersenvliesontsteking...
guido's accountquote:Op woensdag 27 april 2011 16:25 schreef waxmask het volgende:
Lees zo wat over het twitteren van Guido...is daar een topic/hashtag/link van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |