quote:Op woensdag 27 april 2011 15:37 schreef beequeen het volgende:
Geer wil vuiniszakken en zegt tegen Djoon: Jij hebt goeie connecties achter, misschien kun jij het regelen.
lachen , he, gerard geeft sneer op sneer op sneer aan joquote:Op woensdag 27 april 2011 15:37 schreef beequeen het volgende:
Geer wil vuiniszakken en zegt tegen Djoon: Jij hebt goeie connecties achter, misschien kun jij het regelen.
Hij zal wel weten dat hij er donderdag uitvliegtquote:Op woensdag 27 april 2011 15:37 schreef Stability het volgende:
[..]
lachen , he, gerard geeft sneer op sneer op sneer aan jo
Dream on.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:38 schreef Wazigwijfke het volgende:
Hij zal wel weten dat hij er donderdag uitvliegt
preciesquote:Op woensdag 27 april 2011 15:40 schreef Day het volgende:
Ik kan met Flip meekomen, maar ook echt met jo. Ik heb hem namelijk nog geen poging zien of horen doen, om zich te verplaatsen hoe dit voor Jo of voor gerard en Karim moet voelen. Alles draait bij hem om Mo's verdriet.
Dat bedoelde Karim ook gisteravond tegen hem toen hij tegen Flip uit viel dat het om 'begrip' ging.
Waarom? Gerard is mijn favoriet maar ik mag toch wel sterk het gevoel hebben dat hij eruit gaat donderdag?quote:
Sorry maar even voor de duidelijkheid, zou je niet willen generaliseren, jouw mening is jou mening, maar niet de mening van iedereen, in ieder geval niet de mijne!!!!quote:Op woensdag 27 april 2011 15:26 schreef Diamonds28 het volgende:
Net even de filmpjes gekeken van de ruzie gisteren maar echt vet RESPECT voor Karim en Joanna
die zeggen nu eindelijk eens hoe wij er ook al over denken van Mo iedereen moet leiden om dat gejank van Mo en zo bracht Jo en gisteren ook en flip en sharon Mo maar steunen
oh wat oprecht is Jo gisteren geweest
Alleen zo jammer
wat ik dan nu weer niet snap is dat Karim nu zit te schaaken met Mohuilbalk en dat jo ook weer lult met der
met mij hadden ze toch echt een slechte gehad in dat huis
ik had der echt doodgenegeerd.
En mo maar alles weer zo lullen dat het in der straatje past
ik ben der echt zat !!!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:38 schreef Stability het volgende:
er is niet veel op de streams te beleven he? ik ben wat tegen gekomen van de ouders van segredo ....echt ,dit moeten jullie ff zien....je lacht je rot !!!
ze schrijft toch ook haar meningquote:Op woensdag 27 april 2011 15:41 schreef kreta2010 het volgende:
[..]
Sorry maar even voor de duidelijkheid, zou je niet willen generaliseren, jouw mening is jou mening, maar niet de mening van iedereen, in ieder geval niet de mijne!!!!
Veel mensen vergeten met hun posts dat er ook andere meningen zijn!!!!!!!
denkt jo hequote:Op woensdag 27 april 2011 15:42 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja nu zou hun ruzie zogenaamd wel eens een missie geweest kunnen zijn.![]()
ik zeg toch niet dat jullie er zo over moeten denken geef alleen aan wat ik gezien heb en dat ik er daar gelijk in geef en ook karimquote:Op woensdag 27 april 2011 15:41 schreef kreta2010 het volgende:
[..]
Sorry maar even voor de duidelijkheid, zou je niet willen generaliseren, jouw mening is jou mening, maar niet de mening van iedereen, in ieder geval niet de mijne!!!!
Veel mensen vergeten met hun posts dat er ook andere meningen zijn!!!!!!!
Ik geloof daar niks van, ik denk Karim. We shall see.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:41 schreef Wazigwijfke het volgende:
Waarom? Gerard is mijn favoriet maar ik mag toch wel sterk het gevoel hebben dat hij eruit gaat donderdag?
quote:
Wij zien niet wat er achter de schermen gebeurd . In de kvdw kan van alles worden gezegd en gedreigd.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:01 schreef Day het volgende:
Ik begrijp Guido's post overigens wel net, maar hij vergeet dat je altijd kan kiezen!
Je hoeft je niet te laten gebruiken, je kan ze altijd een dikke middelvinger geven (zie Bart van DGK). Maar er zijn altijd mensen die bereid zijn heel ver te gaan voor eigen gewin. En het moment dat ze merken dat ze eigenlijk gewoon gebruik zijn, gaan mekkeren dat het aan hunnie ligt.
Het geintje betrof de huisvrouwen opmerking.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:12 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Hij komt eerst excuus aanbieden dat het een geintje was, niet zo bedoelt enz enz. Gaat daarna gewoon door.
Ik ga mo echt geen excuus aanbieden om vervolgens weer over haar te zeiken
Da's waar daar heb je een puntquote:Op woensdag 27 april 2011 15:44 schreef marky het volgende:
Het geintje betrof de huisvrouwen opmerking.
Wat voor kar met shit hij vervolgens over zich heen krijgt als hij anders denkt over Mo dan men hier doet met de desbetreffende opmerking naar zijn hoofd geslingerd erbij is toch echt nog mild in vergelijk wat men hier schrijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |