quote:Op woensdag 27 april 2011 16:24 schreef chufi het volgende:
Mo krijgt heel vaak mondschimmel. Ik vraag me geneens meer af waarvan .. Run Maiki Run
Hoogbegaafd hè?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:22 schreef Nostalgist het volgende:
Mo, meningitis is écht iets anders hoor..... dat is hersenvliesontsteking...
guido's accountquote:Op woensdag 27 april 2011 16:25 schreef waxmask het volgende:
Lees zo wat over het twitteren van Guido...is daar een topic/hashtag/link van?
ja ik moet zo aardappels schillenquote:Op woensdag 27 april 2011 16:25 schreef Coos het volgende:
Jo gaat los op Flip.![]()
Maar kan ze niet wachten tot ik wat meer tijd heb.![]()
Vanavond laat of zo.
ik 3xquote:
Heir heir!quote:Op woensdag 27 april 2011 16:18 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt! Maar Guido en Mo zijn er beide op hun eigen manier mee omgegaan. Van Guido werd sex met Laura verwacht, deed hij niet aan mee. Gevolg: hij werd getoneelhaakt.
Van Mo werd hetzelfde verwacht, zij is er, met haar verliefde kop, in meegegaan. Dan moet ze dus niet achteraf klagen. Dat was nog steeds HAAR keuze.
Ze zijn allemaal getest, hoor. De 1 wat meer dan de andere, maar ze zijn allemaal aan de beurt geweest. En er zijn ook bewoners geweest die duidelijk hun grens hebben aangegeven. (Gerard en uiteindelijk zelfs Laura). Maar Mo's grens ligt of lag blijkbaar heel hoog.
Het draait uiteindelijk echt om: hoe ver ga ik en wat is voor mij belangrijk: mijn eigenwaarde of de zgn roem en het geld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |