Het is gewoon zo domquote:
Daar vroegen die dan ook zelf om jwtz, psssst.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die mocro's die een groep meisjes een hersenschudding hebben geslagen lopen toch ook rond?
Mijn mening: Centrale banken zouden als enigste alleen mogen bestaan.quote:
Dit heeft niets te maken met jouw aversie tegen jeugdige breezahs en voorliefde voor mocroboys?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar vroegen die dan ook zelf om jwtz, psssst.
En wat houdt de regering tegen klote-beleid met die banken te voeren?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn mening: Centrale banken zouden als enigste moeten bestaan.
Deze discussie hebben we eerder gevoerd met php.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Trol.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Voorliefde voor mocroboys?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit heeft niets te maken met jouw aversie tegen jeugdige breezahs en voorliefde voor mocroboys?
klopt......quote:Op woensdag 27 april 2011 16:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Deze discussie hebben we eerder gevoerd met php.
Gereguleerde geldstromingen....... niks mis mee.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En wat houdt de regering tegen klote-beleid met die banken te voeren?
Monopolistische positie i.c.m. achterlijk beleid is dodelijk.
Ach, meditteraans temperamentje vergoeilijk jij nog wel eensquote:Op woensdag 27 april 2011 16:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voorliefde voor mocroboys?
Nee, ik heb aversie tegen beide bovengenoemde groeperingen.
Zeker, maar met Marokkanen heb ik nog geen enkele goede ervaring eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, meditteraans temperamentje vergoeilijk jij nog wel eens
Omdat je uitspraken doet die desastreus zijn en marktwerking tegengaan.quote:
Ik ook niet met breezah-sletjesquote:Op woensdag 27 april 2011 16:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker, maar met Marokkanen heb ik nog geen enkele goede ervaring eerlijk gezegd.
En wat moeten regeringen doen met speculatie dan?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Gereguleerde geldstromingen....... niks mis mee.
Ik verfoeilijk die groep dan eveneens.quote:
Ik ben dan ook tegen de doorgeslagen marktwerking die geen marktwerking meer is maar wordt gedomineerd door de grote bedrijven die bepalen wat jij en ik betalen. Ik betaal dan liever aan de overheid zodat die wat nuttigs kunnen doen met het geld, nu gaat het geld naar kapitalisten die menen nooit genoeg te hebben.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Omdat je uitspraken doet die desastreus zijn en marktwerking tegengaan.
Of kan ik als Nederlands burger bij een Duitse bank zaken doen?
In dat geval zou je niet mogen speculeren, dat is gokken met veelal andermans geld en dat dient bestreden te worden.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En wat moeten regeringen doen met speculatie dan?
We zijn het eens als je bedoelt dat je niet overal in de zorg martkwerking kunt toepassen, maar bij sommige taken werkt dat kosten besparend en kwalitatief gezien maakt het niets uit over het verbeterd. Sowieso, een markt kan niet zonder een goede marktmeester.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben dan ook tegen de doorgeslagen marktwerking die geen marktwerking meer is maar wordt gedomineerd door de grote bedrijven die bepalen wat jij en ik betalen. Ik betaal dan liever aan de overheid zodat die wat nuttigs kunnen doen met het geld, nu gaat het geld naar kapitalisten die menen nooit genoeg te hebben.
Waarom ben je meteen een troll als je ergens tegen bent???
Ah juist, aandelen ook maar verbieden dan? Obligaties? Hypotheken? Leningen? Rente?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:40 schreef betyar het volgende:
[..]
In dat geval zou je niet mogen speculeren, dat is gokken met veelal andermans geld en dat dient bestreden te worden.
Check het begin van dit topicquote:Op woensdag 27 april 2011 16:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah juist, aandelen ook maar verbieden dan? Obligaties? Hypotheken?
Yep. Veelal fictief geld, het meeste bestaat sowieso niet. Maar die discussie hebben we eerder gevoerd.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah juist, aandelen ook maar verbieden dan? Obligaties? Hypotheken? Leningen?
Ja, jouw factuur aan een klant op basis van uurloon speculatie is ook maar fictief, ook maar afschaffen?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Yep. Veelal fictief geld, het meeste bestaat sowieso niet. Maar die discussie hebben we eerder gevoerd.
Is goed, alleen de werkelijke gewerkte uren betalen.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, jouw factuur aan een klant op basis van uurloon speculatie is ook maar fictief, ook maar afschaffen?
Hoe wat uren, rookpauze's en wc pauze's tellen niet mee, ik betaal je per seconde geleverde arbeid en zweet, de rest is fictief namelijk. Ik installeer wel een camera in je schuur, de regering houdt wel bij hoeveel seconden je niks doet of wel wat doet.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Is goed, alleen de werkelijke gewerkte uren betalen.
8 uur werken is inderdaad 8 uur werken.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoe wat uren, rookpauze's en wc pauze's tellen niet mee, ik betaal je per seconde geleverde arbeid en zweet, de rest is fictief namelijk.
En waarom is 200.000 hypotheek dan geen 200.000 hypotheek?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:46 schreef betyar het volgende:
[..]
8 uur werken is inderdaad 8 uur werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |