Dat Obama zijn peperdure plannentjes maar even op een zijspoor had moeten zetten, denk aan de obamacare wat hij iedereen in de maat gesplitst heeft. Daarbij moet aangetekend worden dat Obama zowat gedwongen wordt om te bezuinigen omdat hij anders geen begroting door het huis van afgevaardigden krijgt.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En je punt is? Er ligt een bezuinigingsplan. De maximale schuld van de VS wordt inderdaad verhoogd, maar Obama heeft dan ook geen andere keus. De staatsschuld zal blijven oplopen zolang er nog wordt onderhandeld over het bezuinigingsplan (en dat is niet binnen een week gepiept).
? Welke grens?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:41 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Waar komt die angst van jou voor 'open grenzen' eigenlijk vandaan?
Klopt het niet dat zeker een op de vijf posts van jou over het sluiten van grenzen gaat?quote:
Wtf? Ik heb het over de begroting van Obamaquote:Op woensdag 27 april 2011 15:43 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Klopt het niet dat zeker een op de vijf posts van jou over het sluiten van grenzen gaat?
Ohw, ja klopt.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wtf? Ik heb het over de begroting van Obama
Ja, alleen jammer wel dat de Obamacare wel een verkiezingsbelofte was van Obama en hij heeft het volk gegeven waar het om vroeg. Dus waar jij vandaan haalt dat hij het iemand in de maag heeft gesplitst is mij een raadsel.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat Obama zijn peperdure plannentjes maar even op een zijspoor had moeten zetten, denk aan de obamacare wat hij iedereen in de maat gesplitst heeft. Daarbij moet aangetekend worden dat Obama zowat gedwongen wordt om te bezuinigen omdat hij anders geen begroting door het huis van afgevaardigden krijgt.
Heb je hem uitgenodigd voor een etentje?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:50 schreef eriksd het volgende:
koos, ik stond net naast hans janssen in de ah.
Oh en goed stuk in vrij nederland waarom het wo in nederland zo kut is.
Link? Of wat was precies de strekking?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:50 schreef eriksd het volgende:
Omdat het gratis en de norm is geworden.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:50 schreef eriksd het volgende:
Wat heb je???????quote:Op woensdag 27 april 2011 16:14 schreef Voorschrift het volgende:
Goddomme, waarom is het altijd zo dat je naar het ziekenhuis je slecht nieuws krijgt, je de volgende dag terug komt voor een ingreep, en je dan altijd nog slechter nieuws krijgt.
Hebben ze een vervloekt alleenrecht op slecht nieuws of wat?
Och niets ernstigs, maar toch.quote:
Ja niks mis mee, maar om nou de hele tijd om de hete brei heen te draaien en dan in de laatste 5 minuten je te bombarderen met slecht nieuws, goddomme dat wisten ze daarvoor ook al wel.quote:
Ik kan erover meepraten. Ging voor een relatieve kleinigheid, bleef er 5 maanden, ben een schaduw van wat ik was. Wat is er met jou?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:14 schreef Voorschrift het volgende:
Goddomme, waarom is het altijd zo dat je naar het ziekenhuis je slecht nieuws krijgt, je de volgende dag terug komt voor een ingreep, en je dan altijd nog slechter nieuws krijgt.
Hebben ze een vervloekt alleenrecht op slecht nieuws of wat?
Och, kwestie van een eigenwijze ontsteking die niet wil wat ik wil.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan erover meepraten. Ging voor een relatieve kleinigheid, bleef er 5 maanden, ben een schaduw van wat ik was. Wat is er met jou?
Maar die is te verhelpen, begrijp ik?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, kwestie van een eigenwijze ontsteking die niet wil wat ik wil.
Dat wel, maar de behandelmethode verschilt elke 5 minuten zo lijkt het, daarom ben ik pissig.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar die is te verhelpen, begrijp ik?
Als je eens wist wat ik allemaal heb moeten doorstaan. Als de medische wetenschap iets nog niet is, dan is het wel alwetend. Het is vaak een kwestie van aankijken en daarnaar handelen.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat wel, maar de behandelmethode verschilt elke 5 minuten zo lijkt het, daarom ben ik pissig.
Ja?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:22 schreef eriksd het volgende:
http://www.at5.nl/artikelen/61157/crimineel-nolty-welch-weer-vrij
Mensen, mensen.
Dat zeker, beetje zaniken met als conclusie altijd "we kijken het wel aan". Naja, of je moet gewoon een gebroken arm hebben, daar weten ze vaak wel raad mee.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je eens wist wat ik allemaal heb moeten doorstaan. Als de medische wetenschap iets nog niet is, dan is het wel alwetend. Het is vaak een kwestie van aankijken en daarnaar handelen.
Dat dit kan in Nederland!?!???!??!quote:
Wat is er mee?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:18 schreef eriksd het volgende:
Betyar, dat topic over banken enzo, waarin wij out of the blue op Bonnie Tyler uitkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |